آموزش Masterclass ردیابی دوربین سه بعدی Blender

Blender 3D Camera Tracking Masterclass

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

از اینکه در این کلاس Master Tracking دوربین سه بعدی Blender ثبت نام کردید متشکریم

ردیابی دوربین یکی از هیجان انگیزترین قسمت های خط لوله جلوه های بصری است، و همچنین مبنایی برای اکثر عکس های VFX است که در آن شما حرکتی دارید. دوربین.

هدف از ردیابی دوربین، ایجاد یک دوربین مجازی است که دقیقاً با حرکت دوربین دنیای واقعی مطابقت داشته باشد. این به شما امکان می دهد هر شی 3 بعدی یا شخصیت سه بعدی را به صورت یکپارچه در صحنه دنیای واقعی خود قرار دهید.

در طول این دوره شما خواهید آموخت:

  • بهترین روش‌ها هنگام فیلم‌برداری شما
  • نحوه ایجاد یک دنباله تصویر از فیلم اصلی
  • نحوه وارد کردن دنباله تصویر به بلندر
  • همه چیز را در مورد تنظیمات دوربین مجازی و لنز در فضای کاری ردیابی خواهید آموخت
  • پارامترهای مختلف ردیاب مانند اندازه الگو و اندازه جستجو
  • همچنین با مدل های حرکتی مختلفی که Blender ارائه می دهد آشنا خواهید شد
  • نحوه افزودن ردیاب و ردیابی ویژگی های مختلف در صحنه خود
  • چگونه مسیر دوربین را حل کنیم
  • برای دریافت نتایج بهتر، ردیابی شما را اصلاح می‌کند
  • نحوه درست جهت یابی صحنه
  • اضافه کردن اشیاء آزمایشی به صحنه برای تأیید خوب بودن مسیر ما

می‌توانید فیلم‌هایی را که در این دوره استفاده می‌کنم از اینجا دانلود کنید: 

من واقعاً امیدوارم که در طول این دوره چیزهای زیادی یاد بگیرید و مشتاقانه منتظر دیدار شما در اولین درس هستم.

لطفاً اگر سؤالی دارید، تماس بگیرید.

پروژه کلاس:

می‌توانید فیلمی را که من استفاده می‌کنم از اینجا دانلود کنید: 

1: برای ردیابی فیلم خود دوره را دنبال کنید
2: اشیاء آزمایشی را به صحنه خود اضافه کنید
3: با اشیاء آزمایشی خود رندر نمای پورت انجام دهید
4: رندر نمای پورت را آپلود کنید و من شما را بررسی خواهم کرد آهنگ دوربین
5: لذت ببرید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • درس 08: پالایش حل Lesson 08: Refining The Solve

  • Masterclass Tracking Camera Blender: مقدمه Blender Camera Tracking Masterclass: Introduction

  • درس 06: اضافه کردن ردیاب ها Lesson 06: Adding Trackers

  • درس 10: اضافه کردن اشیاء تست Lesson 10: Adding Test Objects

  • درس 07: حل مسیر دوربین Lesson 07: Solving The Camera Track

  • درس 09: جهت گیری دوربین و صحنه را ایجاد کنید Lesson 09: Create Camera and Scene Orientation

  • درس 03: توالی تصویر را وارد کنید Lesson 03: Import Image Sequence

  • درس 01: عکسبرداری از فیلم Lesson 01: Shooting The Footage

  • درس 04: تنظیم دوربین و لنز Lesson 04: Camera and Lens Setting

  • درس 05: تنظیمات ردیاب Lesson 05: Tracker Settings

  • درس 02: ایجاد توالی تصویر Lesson 02: Create Image Sequence

  • نتیجه گیری: ممنون که تماشا کردید Conclusion: Thank you for watching

درس ها Lessons

  • درس 04: تنظیم دوربین و لنز Lesson 04: Camera and Lens Setting

  • درس 06: اضافه کردن ردیاب ها Lesson 06: Adding Trackers

  • درس 03: توالی تصویر را وارد کنید Lesson 03: Import Image Sequence

  • نتیجه گیری: ممنون که تماشا کردید Conclusion: Thank you for watching

  • درس 07: حل مسیر دوربین Lesson 07: Solving The Camera Track

  • درس 02: ایجاد توالی تصویر Lesson 02: Create Image Sequence

  • درس 10: اضافه کردن اشیاء تست Lesson 10: Adding Test Objects

  • درس 09: جهت گیری دوربین و صحنه را ایجاد کنید Lesson 09: Create Camera and Scene Orientation

  • درس 05: تنظیمات ردیاب Lesson 05: Tracker Settings

  • درس 08: پالایش حل Lesson 08: Refining The Solve

  • Masterclass Tracking Camera Blender: مقدمه Blender Camera Tracking Masterclass: Introduction

  • درس 01: عکسبرداری از فیلم Lesson 01: Shooting The Footage

نمایش نظرات

آموزش Masterclass ردیابی دوربین سه بعدی Blender
جزییات دوره
1h 6m
12
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
34
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Ruan Lotter
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ruan Lotter Ruan Lotter

VFX & 3D Artist

Ruan Lotter یک هنرمند VFX 3D، معلم آنلاین، تهیه کننده موسیقی و نویسنده از کیپ تاون، آفریقای جنوبی است. او در بسیاری از فیلم‌های کوتاه و تبلیغات تلویزیونی برای برندهایی مانند Hasbro، Lipton، RB، Ryobi و HP کار کرده است که عمدتاً ردیابی دوربین، کارهای سه بعدی عمومی و ترکیب‌بندی را انجام می‌دهند.

همه چیز شروع شد. در سال 1994 زمانی که 3dsmax را برای DOS کشف کرد! در آن زمان آن را "3D Studio" نامیدند و همه چیز را تغییر داد... چند سال بعد، 3dsmax برای ویندوز منتشر شد و دنیای آموزش های آنلاین متولد شد. Ruan بلافاصله شروع به تماشای آموزش های آنلاین در وب سایتی به نام "3D Buzz" کرد و عمیقاً وارد دنیای سه بعدی شد. او در طول سال‌ها از نرم‌افزارهای مختلف مرتبط با VFX مانند Adobe After Effects، Maya، Cinema4d، Modo، PFTrack، Boujou و Nuke استفاده کرد و عاشق دنیای جلوه‌های بصری شد و یوتیوب دانشگاه منتخب او شد.

در ابتدای سال 2020، پس از سال‌ها استفاده از مایا، Blender را پیدا کرد که به سرعت به برنامه کاربردی او برای هر چیزی که مربوط به 3D یا VFX بود تبدیل شد. او در اواسط سال 2022 اولین کتاب خود "" را منتشر کرد که در آمازون در دسترس است.

او در حال حاضر به عنوان یک VFX Artist 3D Generalist در Accenture کار می کند و بیشتر کارهای سه بعدی و VFX را روی تلویزیون و انجام می دهد. محتوای وب برای برندهای معروف.

او همچنین یک کانال یوتیوب به نام TunnelvizionTV دارد که در آن VFX و Motion Graphics را با استفاده از برنامه‌های مختلف آموزش می‌دهد.


> او همچنین مدرسه آنلاین VFX خود را راه اندازی می کند که در آن می توانید در دوره های طولانی تر مرتبط با VFX ثبت نام کنید. اوه و دوره های تولید موسیقی نیز!