آموزش ایجاد یک بازی دو بعدی Cross-platform در Stencyl

Creating a Cross-platform 2D Game in Stencyl

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها ، ما می آموزیم که چگونه یک نمونه اولیه بازی کاربردی را از ابتدا تا انتها با استفاده از موتور بازی سازی و مجموعه ابزار Stencyl بسازیم. نرم افزار مورد نیاز: Stencyl 3.2، Adobe Photoshop CS6. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 14s ایجاد یک بازی دو بعدی Cross-platform در Stencyl 4 ساعت و 26 دقیقه و 14 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک بازی دو بعدی Cross-platform در Stencyl Creating a Cross-platform 2D Game in Stencyl

  • پیمایش در رابط Stencyl Navigating the Stencyl Interface

  • راه اندازی پروژه Stencyl Setting up Our Stencyl Project

  • وارد کردن و پیکربندی زمینه ها Importing and Configuring Backgrounds

  • هندسه سطح ساختمان با صفحات کاشی Building Level Geometry with Tilesets

  • وارد کردن و پیکربندی بازیگران Importing and Configuring Actors

  • ادامه وارد کردن و پیکربندی بازیگران Continuing to Import and Configure Actors

  • واکنش به ورودی صفحه کلید Reacting to Keyboard Input

  • مدیریت ورودی ماوس Handling Mouse Input

  • ساخت اسلحه جاذبه به دنبال پخش کننده Making the Gravity Gun Follow Player

  • چرخش اسلحه جاذبه Rotating the Gravity Gun

  • استفاده از رویدادهای سفارشی برای ایجاد ساختار بهتر Using Custom Events to Create Better Structure

  • مدیریت چندین حالت Handling Multiple States

  • اشکال زدایی اسلحه جاذبه Debugging the Gravity Gun

  • ایجاد گیم پلی مبتنی بر فیزیک Creating Physics Based Gameplay

  • پیاده سازی یک سیستم بهداشتی Implementing a Health System

  • پالایش سیستم بهداشتی Refining the Health System

  • گسترش سطح سطح Expanding the Level Space

  • افزودن ستاره های دنباله دار متحرک به بازی Adding Moving Comets to the Game

  • افزودن Npc های دشمن Adding Enemy Npcs

  • استفاده از مناطق برای راه اندازی رویدادهای سفارشی Using Regions to Trigger Custom Events

  • ایجاد جلوه های بصری با استفاده از رویداد قرعه کشی Creating Visual Effects Using the Draw Event

  • بهبود کنترل کننده دشمن Improving the Enemy Handler

  • افزودن جلوه های صوتی Adding Sound Effects

  • ایجاد یک انتشار دهنده ذرات Creating a Particle Emitter

  • وارد کردن و پیکربندی قلم های Bitmap Importing and Configuring Bitmap Fonts

  • پیگیری امتیاز و رسم هود Tracking Score and Drawing the Hud

  • بهبود و اصلاح مجدد کد ما Improving and Refactoring Our Code

  • پرداخت نمونه اولیه Polishing the Prototype

  • پیاده سازی Shaders برای Windows Build Implementing Shaders for Windows Builds

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک بازی دو بعدی Cross-platform در Stencyl
جزییات دوره
4h 27m
30
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Richard Sneyd
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Richard Sneyd Richard Sneyd

مدرس، بنیانگذار و مدیر عامل CyberMyth Games

ریچارد اسنید (B.A Hons.) بنیانگذار و مدیر عامل CyberMyth Games است. در انجام وظایف خود در شرکت، او باید کلاه های زیادی از جمله برنامه نویس، طراح، هنرمند دیجیتال 2 بعدی سه بعدی، طراح صدا، فیلمنامه نویس، هنرمند بافت، رهبر، بازاریاب و مرد تجاری بر سر بگذارد.

او همچنین یک مدرس کاملاً ثبت نام شده، واجد شرایط و بسیار با تجربه است. موضوعات تخصصی او عبارتند از: انیمیشن مدلسازی سه بعدی، برنامه نویسی بازی های رایانه ای، پردازش تصویر دو بعدی، طراحی بازی، صدای دسکتاپ، روانشناسی، رفتار مصرف کننده، مدیریت کسب و کار منابع انسانی.

ریچارد در مورد کار خود مشتاق است، و دانش آموزان و همکاران خاطرنشان می کنند که او یک معلم بسیار فداکار و کارآمد است. مشخصه همه دوره‌های او یک جریان پیوسته و فزاینده اطلاعات، و یک سبک آموزشی شفاف است که برای همه قابل درک و پیگیری است.