آموزش تکنیک های مدل سازی پیشرفته با Fusion 360

Advanced Modeling Techniques with Fusion 360

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره از ابزارهای قدرتمند مدلسازی موجود در Fusion 360 استفاده خواهیم کرد. نرم افزار درخواستی: Autodesk Fusion 360, Maya 2015, ZBrush 4r7. در این دوره از ابزارهای مدلسازی قدرتمند موجود در Fusion 360 استفاده خواهیم کرد. مدلسازی بدنه جامد چندین ارائه می دهد. مزایای متمایز برای کاربردهای سطوح سخت که در ابزارهای مدلسازی سنتی تر مانند Maya و ZBrush موجود نیست. این مجموعه آموزشی انواع استراتژی ها و گردش کار را برای ایجاد مدل های سطح سخت بسیار دقیق و دقیق نشان می دهد. در طول این دوره، ما یک تپانچه را از ابتدا تا انتها خواهیم ساخت که هر قطعه هندسی جدید را پوشش می‌دهد، و همچنین راه‌حل‌هایی برای چالش‌های مختلف مدل‌سازی در طول مسیر خواهد داشت. مجموعه آموزش با تبدیل فایل های STL صادر شده به فایل های OBJ با استفاده از Maya و ZBrush به پایان می رسد. نرم افزار درخواستی: Autodesk Fusion 360، Maya 2015، ZBrush 4r7.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های مدل سازی پیشرفته با Fusion 360 Advanced Modeling Techniques with Fusion 360

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up Reference Images

  • بارگیری فایل های .F3d و شروع اسلاید Loading .F3d Files, and Beginning the Slide

  • افزودن برش های افقی و جزئیات کوچکتر اسلاید Adding the Horizontal Cuts and Smaller Slide Details

  • افزودن برش های الگوی زاویه دار Adding the Angled Pattern Cuts

  • افزودن پخ ها به جلوی اسلاید Adding Chamfers to the Front of the Slide

  • گرد کردن بالای اسلاید و اضافه کردن ناحیه پایین تر Rounding Off the Top of the Slide and Adding the Lower Area

  • افزودن راهنمای فنر پس زدگی، بشکه، و اصلاح پشت سرسره Adding the Recoil Spring Guide, Barrel, and Refining the Back of the Slide

  • اضافه کردن شکاف‌ها برای جلو و عقب Adding the Slots for the Front and Rear Sights

  • افزودن دید جلو و شروع دید عقب Adding the Front Sight and Beginning the Rear Sight

  • ادامه به اصلاح دید عقب Continuing to Refine the Rear Sight

  • پایان دید عقب Finishing the Rear Sight

  • ایجاد برش بشکه عقب Creating the Rear Barrel Cutout

  • ایجاد فرم شکافدار پشت برش بشکه Creating the Slotted Form Behind the Barrel Cutout

  • ایجاد هندسه بشکه عقب Creating the Rear Barrel Geometry

  • ایجاد ناحیه مهاجم بالا Creating the Upper Striker Area

  • شروع منطقه مهاجم پایین Beginning the Lower Striker Area

  • ادامه به پالایش منطقه مهاجم پایینی Continuing to Refine the Lower Striker Area

  • اضافه کردن فرم دایره ای در پشت، و شروع فیله کردن Adding the Circular Form at the Back, and Beginning the Filleting

  • ادامه افزودن فیله به هندسه اسلاید Continuing Adding Fillets to the Slide Geometry

  • اضافه کردن تفنگ به بشکه، و اضافه کردن فیله های اضافی Adding Rifling to the Barrel, and Adding Additional Fillets

  • پالایش جلوی اسلاید و افزودن فیله نهایی Refining the Front of Slide, and Adding Final Filleting

  • تنظیم فایل Grip Setting up the Grip File

  • مقدمه ای بر مدل سازی فرم Introduction to Form Modeling

  • مسدود کردن در گریپ Blocking in the Grip

  • پالایش گریپ Refining the Grip

تکنیک های مدل سازی پیشرفته با فیوژن 360 - قسمت 2 Advanced Modeling Techniques with Fusion 360 - Part 2

  • اضافه کردن محافظ ماشه Adding the Trigger Guard

  • ادامه به اصلاح شکل گریپ Continuing to Refine the Form of the Grip

  • تکمیل گریپ Completing the Grip

  • افزودن برش های جزئیات به گریپ Adding Detail Cuts to the Grip

  • اضافه کردن شکل برش شست Adding the Thumb Cutout Shape

  • شروع منطقه ریلی جلوی گریپ Beginning the Front Rail Area of the Grip

  • ادامه منطقه ریل جلوی گریپ Continuing the Front Rail Area of the Grip

  • تکمیل ناحیه ریل جلو و برش در راهنمای اسلاید منفی Completing the Front Rail Area and Cutting in the Slide Guide Negative

  • زاویه دادن به سطح جلو و فیله کردن ریل ها Angling the Front Surface and Filleting the Rails

  • افزودن جزئیات ماشه و محافظ ماشه Adding the Trigger and Trigger Guard Detail

  • اضافه کردن شکاف ماشه و شروع گرفتن مجله Adding the Trigger Slot and Beginning the Magazine Catch

  • پایان گرفتن مجله و شروع مجله Finishing the Magazine Catch and Beginning the Magazine

  • اصلاح فرم دسته اصلی و اضافه کردن پایه مجله Refining the Main Grip Form and Adding the Magazine Base

  • تمیز کردن پایه کلیپ و شروع اهرم برداشتن Cleaning up the Base of the Clip and Beginning the Takedown Lever

  • ادامه هندسه اهرم برداشتن Continuing the Takedown Lever Geometry

  • اتمام اهرم حذف Finishing the Takedown Lever

  • راه اندازی اهرم اسلاید گیر Starting the Slide Catch Lever

  • اهرم گیر اسلاید را ادامه دهید Continuing the Slide Catch Lever

  • اتمام اهرم گیر اسلاید و بریدن شکاف برای مهاجم Finishing the Slide Catch Lever and Cutting the Slot for the Striker

  • برش شکاف مهاجم و شروع جزئیات دسته Cutting out the Striker Slot and Beginning the Handle Detail

  • ادامه جزئیات دسته Continuing the Handle Detail

  • تکمیل جزئیات دسته و صیقل دادن فرم کلی Finishing the Handle Detail and Polishing the Overall Form

  • چند ترفند نهایی در مدل A Few Final Tweaks to the Model

  • رندر در Fusion 360 Rendering in Fusion 360

  • صادرات به ZBrush Exporting to ZBrush

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های مدل سازی پیشرفته با Fusion 360
جزییات دوره
7h 28m
51
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
14
از 5
دارد
دارد
دارد
Isaac Oster
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Isaac Oster Isaac Oster

ایزاک اوستر هفت سال است که در صنعت بازی کار می کند و به مدت چهار سال در زمینه تولید هنر بازی در سطح کالج تدریس می کند. او در حال حاضر به عنوان یک شخصیت هنرمند در Certain Affinity در آستین ، TX کار می کند.