در پایان دوره، میتوانید رویکردی بیابید که باعث میشود تیم شما کار درست را بسازد و چیز را درست بسازد.
روشهای بسیار تبلیغشده، مانند چابک، ناب، و تفکر طراحی، بسیاری از سازمانها را با مجموعهای از فرآیندها، ابزارها و روشهای بیسابقه برای توسعه محصول دیجیتال مبهوت میکنند. بسیاری از تیم ها در تلاش برای درک این گزینه ها با خطر مواجه می شوند. چگونه روش ها برای دستیابی به نتیجه مناسب با هم هماهنگ می شوند؟ بهترین رویکرد برای شرایط شما چیست؟
بهکارگیری کورکورانه هر مدل، چارچوب یا روشی به ندرت نتیجه مطلوب را ارائه میکند. Agile به عنوان پاسخی بهتر برای ارائه نرم افزار شروع شد. Lean بر موفقیت محصول تمرکز دارد. و تفکر طراحی رویکردی برای کشف فرصت ها و مشکلات برای حل است.
یاد خواهید گرفت:
مسیرهای یادگیری:
بازی استاندارد ماهی
بازی استاندارد ماهی درباره چیست؟
کار استاندارد مسلماً یکی از قدرتمندترین ابزارهای ناب اما کم استفاده است. با مستندسازی بهترین روش فعلی، اطمینان حاصل میکنید که هر مشتری یا مشتری همان پیشنهاد، کاهش تنوع، آموزش آسانتر برای اعضای تیم جدید را دریافت میکند و مبنایی برای بهبود مستمر تعیین میکنید. با بهبود استاندارد، استاندارد جدید مبنایی برای بهبودهای بیشتر و غیره می شود.
بنابراین بازی استاندارد ماهی همه چیز در مورد مستند کردن فرآیند ترسیم ماهی است که با نیازهای گیرندگان خدمات مطابقت دارد.
چگونه The Standard Fish Game را بازی کنیم؟
مرحله 1: از تیم خود بخواهید یک ماهی را روی یک صفحه A4 بکشد. همانطور که قبلا ذکر شد، مجموعه وسیعی از خلاقیت های هنری را خواهید دید. تنوع در طراحی ماهی ناشی از فقدان دستورالعمل در مورد نحوه ترسیم ماهی است. این یک فرآیند مستند نیست. هیچ یک از ماهی ها مطابق با مشخصات مشتری نیستند. صدای مشتری مفهوم مهمی در هر فرآیند تجاری است.
مرحله 2: به تیم خود یک صفحه A4 با شبکه 3×3 روی آن بدهید. دستورالعمل های زیر را بخوانید
یک حرف X را در کادر مرکزی در ستون سمت چپ رسم کنید. X باید کادر را با لمس تقاطع ها پر کند
یک کمان رو به بالا از تقاطع بالا سمت چپ به تقاطع بالا سمت راست بکشید
یک کمان رو به پایین از تقاطع پایین سمت چپ به تقاطع پایین سمت راست بکشید
یک قوس از تقاطع بالا سمت راست به تقاطع پایین سمت راست بکشید
یک دایره برای چشم در وسط خط شبکه سمت راست بکشید
یک V وارونه برای یک باله در وسط منحنی در کادر مرکزی بالا بکشید
برای بالهها، دو V رسم کنید که در منحنی مرکزی پایین به طور مساوی از هم فاصله دارند
یک منحنی از بالا سمت چپ X به سمت چپ پایین X بکشید تا دم تشکیل شود
یک قوس برای دهان بکشید که از تقاطع پایین سمت راست شروع می شود. باید ماهی شادی باشه!!
و در نهایت چهار دایره برای حباب ها بکشید - دو تا در وسط کادر راست مرکزی و دو تا در کادر بالا سمت راست
مرحله 3: دو مجموعه طراحی را مقایسه کنید. مجموعه دوم نقاشی بسیار شبیهتر خواهد بود. ضایعات در این فرآیند حذف شده است و استاندارد کار بسیار بالاتر خواهد بود.
مرحله 4: این مجموعه دستورالعملها ممکن است نیاز به بازبینی داشته باشند. آنها ممکن است به اندازه تصور اول جامع نباشند. طراحی ماهی ممکن است از اولین باری که شرکت شما یک ماهی کشید توسعه یافته باشد. ممکن است مشتری اکنون درخواست یک کوسه کند.
چون Agile مهم است
ویل جفری و همسرش در حال حاضر در فرانسه زندگی می کنند. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته سیستم های اطلاعات مدیریت از مدرسه بازرگانی سوربن پاریس گرفت. او یکی از اعضای اتحادیه چابک و یک مربی حرفه ای چابک است که توسط کنسرسیوم بین المللی معتبر برای Agile ® و Scrum.org ™ تایید شده است.
در طی 15 سال گذشته، او صدها نفر از جمله رهبران و تیم های Fortune 500، استارت آپ ها و سازمان های کارآفرینی را آموزش داده و مربیگری کرده است.
ویل یک نویسنده ماهر دوره های کسب و کار آنلاین است که به طور مداوم تجربه خود را در Scrum، Agile و Lean با بیش از 6000 دنبال کننده لینکدین و بیش از 300000 بازدید پست، علاوه بر مربیگری و آموزش چابک ارائه می دهد.
مهارت های اصلی ویل چیست
• اسکرام مستر گواهی شده (بیش از 10 سال پروژه های وب، دسکتاپ موبایل)
• تسهیل کننده تیم چابک خبره (بیش از 10 سال تیم های تسهیل کننده با پیشینه ها، فرهنگ ها، زبان های مختلف)
• مربیگری مدیران مدیران، مربیان چابک، استادان اسکرام، صاحبان محصولات و تحلیلگران کسب و کار در مورد شیوه های چابک و اسکرام
• مدیر پورتفولیو/PMO (هماهنگی تیمهای چابک، مدیریت بودجه، و بهبود مستمر برای تیمهای چابک)
• برنامهنویس نرمافزار (بیش از 10 سال تجربه در توسعه وب، دسکتاپ، برنامههای تلفن همراه)
نمایش نظرات