آموزش ساخت اپلیکیشن های واقعیت افزوده در RealityKit و ARKit

Building Augmented Reality Apps in RealityKit & ARKit

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: پوشش‌ها: ژست‌ها، فیزیک، لنگرهای مکان، انسداد، آهنگساز واقعیت، پایداری، ردیابی تصویر و موارد دیگر ساخت برنامه‌های واقعیت افزوده با استفاده از RealityKit ساخت برنامه‌های واقعیت افزوده با استفاده از ARKit یکپارچه‌سازی بین RealityKit و SwiftUI ایجاد صحنه‌ها با استفاده از برنامه Reality Composer نیازها:Swift نیاز دارد. دانش SwiftUI توصیه می شود اما برای اجرای برنامه های واقعیت افزوده نیازی به Xcode و دستگاه فیزیکی macOS نیست.

واقعیت افزوده ثابت کرده است که نوآوری بزرگ بعدی در فناوری است. گوگل، اپل، فیسبوک، مایکروسافت و بسیاری از شرکت های دیگر زمان و پول زیادی را برای ساخت دستگاه های پوشیدنی AR سرمایه گذاری می کنند. برنامه های واقعیت افزوده در آینده نزدیک به جریان اصلی تبدیل خواهند شد و برای ما توسعه دهندگان مهم است که شروع به یادگیری نحوه ساخت برنامه های واقعیت افزوده کنیم. در این دوره آموزشی، نحوه ساخت اپلیکیشن های واقعیت افزوده با استفاده از چارچوب RealityKit اپل را یاد خواهید گرفت.


بیایید محتویات دوره را بررسی کنیم:


  • شروع به کار

  • اشارات

  • وارد کردن مدل‌ها به دنیای شما

  • مواد انسداد، بدون نور و ویدئو

  • فیزیک

  • مربیگری AR

  • برنامه اندازه گیری

  • ردیابی تصویر

  • نور

  • آهنگساز واقعیت

  • لنگرهای چهره و لنگرهای شی

  • برنامه فروشگاه مبلمان

  • تداوم

  • لنگرهای مبتنی بر مکان


همه سخنرانی‌ها با فایل‌های منبع قابل دانلود همراه هستند.


این دوره برای چه کسانی است؟


  • توسعه دهندگانی که علاقه مند به یادگیری نحوه ساخت برنامه های واقعیت افزوده با استفاده از RealityKit هستند

  • توسعه دهندگانی که می خواهند مهارت های خود را به سطح بالاتری برسانند

  • توسعه دهندگانی که می خواهند برای عینک های شایع اپل برنامه بسازند.


من از سال 2016 در Udemy تدریس می کنم و بیش از 65 هزار دانش آموز دارم. من بیش از 20 دوره آموزشی در Udemy دارم و از پاسخگویی به تمام سوالات دانش آموزان مفتخرم. به برخی از نظرات دانشجویان من نگاهی بیندازید.


این یکی از بهترین دوره هایی بود که تا به حال از مربی گرفته اید. من خیلی چیزها یاد گرفتم. برخی از مسائل عمده به صورت سطحی پوشش داده شده است. من از تحصیلاتم چیزهای زیادی یاد گرفتم، قطعاً آن را توصیه می کنم.


عالی مثل همیشه ... مثل بقیه دوره ها!


این دوره قطعاً ضروری است، اولین چیزی که یک توسعه دهنده باید قبل از تایپ "Hello World!" ببیند. 100% توصیه می شود. این دومین دوره برنامه نویسی من با محمد اعظم است، او یک معلم عالی است، او به وضوح توضیح می دهد، صدا و دیکشنری اش برای یادگیری عالی است، و در حالی که من به شک هایم فکر می کنم تقریباً بلافاصله در ویدیوها به آنها پاسخ می دهد، انگار که می خواهد ذهن من را بخوانید، در حالی که در واقعیت به این دلیل است که روش او کامل است.


می دانم که از غواصی در RealityKit هیجان زده هستید. بیایید برویم و شروع کنیم.



سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • پیش نیازها Prerequisites

  • فایل های تمرین Exercise Files

  • وام Credits

شروع شدن Getting Started

  • درک مفاهیم Understanding the Concepts

  • منابع Resources

  • ایجاد اولین پروژه AR شما Creating Your First AR Project

  • منبع: اشکال زدایی بی سیم Resource: Wireless Debugging

  • اضافه کردن اولین موجودیت مدل شما Adding Your First Model Entity

  • افزودن چندین موجودیت مدل Adding Multiple Model Entities

  • اضافه کردن متن Adding Text

حرکات Gestures

  • اضافه کردن حرکات ضربه ای به اشیاء مجازی Adding Tap Gestures to Virtual Objects

  • Ray Casting و افزودن اشیاء مجازی با استفاده از ARANchor Ray Casting and Adding Virtual Objects Using ARAnchor

  • ریخته‌گری پرتو و افزودن شی با استفاده از Anchor Entity Ray Casting and Adding Object Using Anchor Entity

  • مقیاس، چرخش و جابجایی اشیاء مجازی Scale, Rotate and Moving Virtual Objects

وارد کردن مدل ها به دنیای شما Importing Models into your World

  • وارد کردن مدل ها با استفاده از فایل های USDZ Importing Models Using USDZ Files

  • وارد کردن ناهمزمان مدل ها با استفاده از فایل های USDZ Asynchronously Importing Models Using USDZ Files

  • بارگیری چندین مدل Loading Multiple Models

  • بارگذاری موجودیت ها با انیمیشن ها Loading Entities with Animations

انسداد، بدون نور و مواد ویدئویی Occlusion, Unlit and Video Materials

  • اکلوژن چیست؟ What is Occlusion?

  • منبع: Occlusion Example Video YouTube Resource: Occlusion Example YouTube Video

  • پیاده سازی Occlusion در RealityKit Implementing Occlusion in RealityKit

  • مواد ویدئویی Video Materials

  • مواد بدون نور Unlit Material

  • بافت تصویر Image Texture

  • بارگیری چندین بافت تصویر به صورت ناهمزمان Loading Multiple Image Textures Asynchronously

فیزیک Physics

  • سلام جاذبه Hello Gravity

  • مثال 1 تشخیص برخورد Collision Detection Example 1

  • مثال 2 تشخیص برخورد Collision Detection Example 2

  • تشخیص برخورد و فیلترها Collision Detection and Filters

  • تشخیص برخورد و فیزیک Collision Detection and Physics

  • پیاده سازی MovableEntity Implementing MovableEntity

مربیگری AR AR Coaching

  • کوچینگ AR چیست؟ What is AR Coaching?

  • پیاده سازی AR Coaching Implementing AR Coaching

اپلیکیشن اندازه گیری Measurement App

  • چه چیزی خواهیم ساخت؟ What we will be building?

  • راه اندازی پروژه اولیه Setting Up Initial Project

  • اضافه کردن امتیاز مجازی به دنیای واقعی Adding Virtual Points to the Real World

ردیابی تصویر Image Tracking

  • تشخیص تصویر چیست؟ What is Image Detection?

  • منبع: Image Detection AR Watch Resource: Image Detection AR Watch

  • پیاده سازی تشخیص تصویر Implementing Image Detection

  • تشخیص تصویر و مواد ویدئویی Image Detection and Video Material

سبک Light

  • نور نقطه ای Point Light

  • نور جهت دار Directional Light

  • نور افکن Spotlight

آهنگساز واقعیت Reality Composer

  • Reality Composer چیست؟ What is Reality Composer?

  • ایجاد صحنه ها در Reality Composer Creating Scenes in Reality Composer

  • افزودن رفتارها Adding Behaviors

  • از طریق Reality Composer اقدام‌ها را در Xcode فعال کنید Trigger Actions in Xcode through Reality Composer

  • ارسال اعلان از Xcode تا Trigger Action در Reality Composer Post Notification from Xcode to Trigger Action in Reality Composer

لنگرهای صورت و اشیاء Face and Objects Anchors

  • لنگرهای صورت چیست؟ What are Face Anchors?

  • پیاده سازی لنگرهای صورت Implementing Face Anchors

  • مدل‌های اسکن برای لنگر شی Scanning Models for Object Anchors

  • منابع Resources

  • پیاده سازی لنگرهای شی Implementing Object Anchors

پروژه تایم - فروشگاه مبلمان Project Time - Furniture Store

  • چه چیزی خواهیم ساخت؟ What we will be building?

  • نمایش تصاویر مبلمان و پیاده سازی FurnitureListViewModel Displaying Furniture Images and Implementing FurnitureListViewModel

  • بارگیری مبلمان انتخاب شده Loading Selected Furniture

  • اضافه کردن Coaching Overlay Adding Coaching Overlay

ماندگاری Persistence

  • چه چیزی خواهیم ساخت؟ What we will be building?

  • درک پروژه شروع Understanding the Starter Project

  • ذخیره نقشه جهان Saving World Map

  • بارگیری نقشه جهان ذخیره شده Loading the Saved World Map

  • نمایش وضعیت نقشه برداری و هشدارهای ذخیره شده Display Mapping Status and Saved Alerts

درک ARGeoAnchor Understanding ARGeoAnchor

  • ARGeoAnchors چیست؟ What are ARGeoAnchors?

  • تور پروژه شروع کننده Tour of the Starter Project

  • بررسی پشتیبانی از Geo Anchors Checking Support for Geo Anchors

  • یافتن مکان فعلی کاربر Finding User's Current Location

  • قرار دادن ARGeoAnchors بر اساس مکان فعلی کاربر Placing ARGeoAnchors based on User's Current Location

  • افزودن ARGeoAnchors در Tap Gesture Adding ARGeoAnchors on Tap Gesture

  • منابع Resources

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next Steps

  • سخنرانی پاداش Bonus Lecture

نمایش نظرات

آموزش ساخت اپلیکیشن های واقعیت افزوده در RealityKit و ARKit
جزییات دوره
6.5 hours
72
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
1,227
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Mohammad Azam
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mohammad Azam Mohammad Azam

برنامه نویس ویژه اپل iOS و مربی iOS