آموزش 3ds Max 2017 ویژگی های جدید

3ds Max 2017 New Features

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در 3ds Max 2017 چه خبر است؟ رابط کاربری جدید کلیدی است: چاپلوس تر و سریعتر از قبل. 3ds Max 2017 همچنین Autodesk Raytracer (ART) ، یک ارائه دهنده فیزیکی برای عکسهای واقعی را معرفی می کند. Aaron F. Ross این ویژگی ها را به علاوه بسیاری از ویژگی های دیگر توضیح می دهد ، آنچه را که می توان انتظار داشت و نحوه استفاده از مدیریت دارایی جدید ، مدل سازی ، انیمیشن ، مواد و ابزار ارائه را توضیح می دهد.
موضوعات شامل:
  • منوهای نمایشگر نمای جدید
  • استفاده از کتابخانه مستقل دارایی
  • تجسم پویایی سیالات محاسباتی
  • صادرات به چاپ استودیو برای چاپ سه بعدی
  • ذخیره مدل ها و انیمیشن با Game Exporter
  • ساخت اشیا complex پیچیده با بولین های جدید
  • مدل سازی و نگاشت با متن ابتدایی TextPlus
  • ویرایش فریم های کلیدی با ابزارهای جدید Curve Editor
  • استفاده از وزنه های پوستی با حل کننده های Voxel و Heat Map
  • نگاشت بافت های spline با نقشه های شکل
  • شبیه سازی سطوح با مواد فیزیکی
  • ارائه با ART
  • ارائه در ابر با A360

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. رابط کاربری جدید 3ds Max 1. The New 3ds Max Interface

  • قدردانی UI جدید Appreciating the new UI

  • مقیاس گذاری رابط Scaling the interface

  • انتخاب حالت سایه در منظره ها Choosing shading modes in viewports

  • تنظیمات تنظیمات و تنظیمات مربوط به هر نمایش Defining per-view settings and preferences

2. دارایی ها و قابلیت همکاری 2. Assets and Interoperability

  • دسترسی به بازار خلاق Accessing the Creative Market

  • بارگیری از کتابخانه دارایی Downloading from the Asset Library

  • با استفاده از فیلترهای کتابخانه دارایی Using Asset Library filters

  • واردات و جایگزینی از کتابخانه دارایی Importing and replacing from the Asset Library

  • تجسم دینامیک سیالات محاسباتی Visualizing computational fluid dynamics

  • تجسم CFD به عنوان شیب Visualizing CFD as a gradient

  • ارسال به استودیو چاپ Sending to Print Studio

  • ذخیره یک مدل با Game Exporter Saving a model with Game Exporter

  • ذخیره انیمیشن با Game Exporter Saving animation with Game Exporter

3. مدل سازی و انیمیشن 3. Modeling and Animation

  • ایجاد اشیاء مرکب با Booleans جدید Creating compound objects with new Booleans

  • مدیریت Operands با Boolean Explorer Managing operands with the Boolean Explorer

  • مدل سازی با نمایه Bevel به روز شده Modeling with the updated Bevel Profile

  • ایجاد نوع با TextPlus Creating type with TextPlus

  • پیمایش در نمایشهای به روز شده آهنگ Navigating updated Track Views

  • حرکت به ویرایشگر منحنی به روز شده Navigating the updated Curve Editor

  • معرفی ابزارهای فقط کلید Introducing keys-only tools

  • با استفاده از منحنی های بافر Using Buffer Curves

  • حل کننده پوست Voxel و Heat Map Skin Voxel and Heat Map solvers

4. مواد و نقشه برداری 4. Materials and Mapping

  • استفاده از متن بردار با متن TextMap Applying vector text decals with TextMap

  • بافت بردار با ShapeMap Vector textures with ShapeMap

  • قرار دادن نقشه ها با ماسک Texture Object Placing maps with Texture Object Mask

  • در حال ویرایش UV با برس های Uwrap UVW Editing UVs with Unwrap UVW brushes

  • سایه با مواد فیزیکی Shading with the Physical Material

5- ارائه 5. Rendering

  • معرفی رندر ART Introducing the ART renderer

  • نور روز با ART Sun Positioner Daylighting with ART Sun Positioner

  • خورشید و آسمان فیزیکی ART را تنظیم کنید Adjust ART Physical Sun and Sky

  • تعویض رندرها با مبدل صحنه Switching renderers with a scene converter

  • رندر ابر A360 A360 cloud rendering

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش 3ds Max 2017 ویژگی های جدید
جزییات دوره
2h 19m
34
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
20,845
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Aaron F. Ross
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aaron F. Ross Aaron F. Ross

کارشناس 3 بعدی، تهیه کننده ویدئو، و معلم

آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.

آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنواره‌ها و مکان‌های معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.