آموزش تقلب در یک شخصیت انسان نمای با مخلوط کن

Rigging a Humanoid Character with Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Blender یک بسته انیمیشن و رندر سه بعدی قدرتمند و رایگان است. یکی از بهترین کاربردهای آن تقلب در کاراکترها است. در این درس ، ران فریدمن به ما نشان می دهد که چگونه می توان استخوان های اساسی را در اسکلت انسان ایجاد کرد و حرکت شناسی معکوس را تنظیم کرد تا حرکت شخصیت ما را واقعی نگه دارد - به عنوان مثال هنگام حرکت بدن ، پاها را روی زمین نگه دارید. او همچنین به ما نشان می دهد چگونه می توان اشکال کنترل کننده را اضافه کرد تا انتخاب به راحتی انجام شود و اهداف استخوان ها آسان تر باشد. سپس ، رون استخوان های سمت چپ را روی سمت راست کپی می کند تا اسکلت کاملی ایجاد کند (با نصف کار!) و مش را به استخوان ها وصل کند. در پایان دوره ، می توانید به شخصیت خود تقلبی را بدهید که برای انیمیشن سازی لازم است هر طور که انتخاب کنید.
موضوعات شامل:
  • وارد کردن مش
  • ایجاد ریشه و استخوان های ستون فقرات
  • ساختن استخوان های پا
  • ساختن بازوها و دست ها
  • ایجاد اشکال کنترل کننده سفارشی
  • وزن مش بدن به استخوان ها

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. ایجاد استخوانهای اصلی و عملکرد بدن 1. Creating the Main Bones and Functionality of the Body

  • وارد کردن مش و تنظیم محیط صحنه Importing the mesh and setup of the scene environment

  • ایجاد استخوان های ریشه و ستون فقرات Creating the root and spine bones

  • ایجاد استخوان های گردن ، سر و پا Creating the neck, head, and leg bones

  • ایجاد IK پا (سینماتیک معکوس) Creating the leg IK (inverse kinematics)

2. ایجاد استخوانها و کارکرد پا 2. Creating the Bones and Functionality of the Foot

  • ایجاد استخوان های پا Creating the foot bones

  • ایجاد استخوان IK پا Creating the foot IK bones

3. ایجاد استخوان ها و کارایی بازو و دست 3. Creating the Bones and Functionality for the Arm and Hand

  • ایجاد استخوان های بازو و دست Creating the arm and hand bones

  • ایجاد استخوان IK بازو Creating the arm IK bones

4- ایجاد اشکال کنترل کننده سفارشی برای استخوانها 4. Creating Custom Controller Shapes for the Bones

  • ایجاد اشکال کنترلر و انتساب آنها به استخوان ها Creating controller shapes and assigning them to bones

  • اصلاح چرخش ، موقعیت و مقیاس اشکال کنترلر Modifying the rotation, position, and scale of controller shapes

  • ایجاد اشکال کنترلر سفارشی Creating custom controller shapes

  • ایجاد اشکال کنترلر سفارشی برای پا Creating custom controller shapes for the foot

  • استخوانهای بازو و پا را در سمت راست بدن کپی کنید Duplicating the left arm and leg bones to the right side of the body

5- وزنه زدن به مش بدن تا ریگ 5. Weighting the Mesh of the Body to the Rig

  • وزن اولیه مش به استخوان Initial weighting of the mesh to the bones

  • تنظیم وزن نقاشی مش به استخوان ها Adjusting the weight painting of the mesh to the bones

نتیجه Conclusion

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

آموزش تقلب در یک شخصیت انسان نمای با مخلوط کن
جزییات دوره
1h 22m
18
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
42,428
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Ron Friedman
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ron Friedman Ron Friedman

رون از سابقه اجرا با بیش از 21 سال تجربه به عنوان یک شخصیت متحرک ارائه می شود. با شروع انیمیشن 2D سنتی ، رون به همراه سایر صنایع تبدیل به 3D شد و هرگز به گذشته نگاه نکرد. وی در انیمیشن های ویژه (پیج مستر ، پرنسس قو) ، انیمیشن جلوه های تصویری برای فیلم (ون هلسینگ ، لمنی اسکیکت ، مه ، مارها در هواپیما) و انیمیشن Videogame (Robot Rising ، Immortal City ، City Of Heroes ، Adam Blaster ) و ناظر انیمیشن برای فیلم برنده جایزه اسکار ، "هزارتوی پان" بود. او همچنین مدیر انیمیشن در بازی ویدیویی Namco/Bandai "Afro Samurai" بود. رون در حال حاضر رهبر انیماتور استودیوی HitPoint در آمهرست ، ماساچوست با مجموعه ای از عناوین Fairies دیزنی است. وی همچنین در مرکز هنرهای تصویربرداری دیجیتال دانشگاه بوستون در والتهام ، MA و در انستیتوی هنر نیوانگلند در بروکلاین ، MA تدریس می کند.