آموزش سطح سخت مدل سازی یک ساختار مدولار برای بازی ها در 3ds Max

Hard Surface Modeling a Modular Structure for Games in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره ، ما روش هایی را برای مدل سازی مدولار در داخل 3ds Max بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014. در این دوره ، ما روش هایی را برای مدل سازی مدولار در داخل 3ds Max بررسی خواهیم کرد. وقتی نوبت به خلق هنر باورپذیر بازی می رسد ، جزئیات و ساختار مهم هستند. با این حساب ، ما یک فرایند دقیق را پوشش خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که مدل ما ظاهر نهایی دارد و به خوبی انتقال می یابد. همچنین اطمینان حاصل خواهیم کرد که مدلهای ما بعداً مانند فرآیند پخت و تهیه جزئیات در ZBrush کار خواهند کرد. با پایان این آموزش 3ds Max ، روش های مدل سازی زیربخش را برای تکمیل ساختار مدولار خود برای بازی ها درک خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

سطح سخت مدل سازی یک ساختار مدولار برای بازی ها در 3ds Max Hard Surface Modeling a Modular Structure for Games in 3ds Max

  • بررسی طرح ما Examining Our Design

  • سرعت بخشیدن به روند کار ما با کلیدهای میانبر Speeding up Our Workflow with Hotkeys

  • نهایی شدن ستون مرکزی Finalizing the Central Pillar

  • نهایی کردن Top Torus Finalizing the Top Torus

  • پالایش گوشه های برتر Refining the Top Corners

  • نهایی کردن گوشه های برتر Finalizing the Top Corners

  • پالایش بدن مرکزی Refining the Central Body

  • نهایی سازی ساختار برتر Finalizing the Top Structure

  • طراحی مجدد بخش پایین Redesigning the Bottom Section

  • پالایش بخش پایین Refining the Bottom Section

  • پایان بخش پایین Finishing the Bottom Section

  • بررسی مجدد مدولار بودن ساختار Re-examining the Modularity of the Structure

نمایش نظرات

آموزش سطح سخت مدل سازی یک ساختار مدولار برای بازی ها در 3ds Max
جزییات دوره
1h 52m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
11
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Dan John Cox
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dan John Cox Dan John Cox

دن جان کاکس به مدت 8 سال به عنوان یک هنرمند محیط زیست ، مفهومی و شخصیت در صنعت بازی کار کرده است. وی در ظرفیت های مختلف در Pseudo Interactive ، Frozen North Productions ، Bedlam Games ، Ubisoft Toronto و Capybara Games کار کرده است. وی همچنین به مدت 8 سال در کالج سنکا در تورنتو بازی هنر را تدریس کرده و در آوردن بسیاری از هنرمندان جدید به نیروی کار نیز کمک کرده است. او در رویدادهایی مانند GamerCamp ، IGDA ، Creativa Mexico ، GameConnection Paris و GDC 2014 و 2015 صحبت کرده است.