آموزش یادگیری ZBrushCore

Learning ZBrushCore

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آشنایی کامل با ZBrushCore: برنامه مدل سازی 3D که مهمترین عناصر نرم افزار ZBrush برنده جایزه را در یک برنامه کارآمد ارائه می دهد. این دوره برای مبتدیان ایده آل است ، زیرا همه چیز از رابط کاربری و ناوبری گرفته تا روشنایی و ارائه در ZBrushCore را پوشش می دهد. مربی پابلو مونوز ابزارها و رویکردهای مختلف مجسمه سازی دیجیتال را مرور می کند ، بنابراین می توانید گردش کاری را پیدا کنید که برای شما مناسب تر باشد. نحوه ایجاد برس های سفارشی ، استفاده از آلفا برای جزئیات و بافت با Polypaint را بیاموزید. همانطور که مهارت های مجسمه سازی خود را توسعه می دهید ، می توانید از نمونه های پابلو برای ایجاد یک نمونه کارها جامع استفاده کنید.

این دوره توسط ZBrushGuides ایجاد شده است. ما مفتخریم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.
موضوعات شامل:
  • بارگیری پروژه ها و الگوها
  • وارد کردن تصاویر مرجع
  • ایجاد آرماتور
  • کار با Adaptive Skin
  • مجسمه سازی
  • استفاده از برس
  • استخراج مش
  • استفاده از آلفای سفارشی
  • مدل سازی با بدوی ها
  • بافت با Polypaint
  • ارائه

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. رابط کاربری 1. User Interface

  • بارگیری پروژه ها و قالب ها Loading projects and templates

  • عناصر تماس اول و UI First contact and UI elements

  • بوم و ناوبری Canvas and navigation

  • سفارشی سازی ZBrushCore UI Customizing ZBrushCore UI

  • کلیدهای میانبر سفارشی Custom hotkeys

  • وارد کردن تصاویر مرجع Importing reference images

  • کار با تصاویر مرجع Working with reference images

  • رنگ پس زمینه Background color

  • برگرداندن تاریخ و QuickSave Undo history and QuickSave

2. شروع کار 2. Getting Started

  • رویکردهای مجسمه سازی Sculpting approaches

  • آشنایی با ZSpheres Introduction to ZSpheres

  • ایجاد آرماتور Creating an armature

  • کاوش در شکل ها و تنظیم حجم ها Exploring shapes and adjusting volumes

  • پوست تطبیقی Adaptive Skin

  • تنظیم پوست تطبیقی Adjusting Adaptive Skin

  • ابزارهای انتخاب و انتخاب Masking and selection tools

  • قدرت subtools The power of subtools

3. نزدیک شدن به مجسمه سازی 3. Approaching Sculpting

  • درک دینامش و زیربخشها Understanding Dynamesh and subdivisions

  • تقسیم مدل به زیر استخرها Splitting up the model into subtools

  • سیستم قلم مو The brush system

  • ساخت اشکال ثانویه و سیلت های قوی Building secondary shapes and strong silhouettes

  • چند گروه Polygroups

  • برس ها را وارد کنید Insert brushes

  • روش جایگزین برای ایجاد اشکال Alternative way to build shapes

  • ایجاد خز برای بازوها و پاها Creating fur for arms and legs

4- پالایش مجسمه 4. Refining the Sculpture

  • اشکال پرداخت Polishing shapes

  • مش استخراج Extracting mesh

  • نوع سکته مغزی و تأکید برای جزئیات Stroke type and alphas for detailing

  • ایجاد الفسای سفارشی در فتوشاپ Creating custom alphas in Photoshop

  • استفاده از الفسای سفارشی برای اشکال سوم Using custom alphas for tertiary shapes

  • پالایش خز یکنواخت با برس استاندارد Dam Refining stylized fur with Dam Standard Brush

  • انتقال های فرعی Subtool transitions

5- ابتدایی 5. Primitives

  • اولیه و تنظیمات اولیه را انجام دهید Primitives and initialize settings

  • مدل سازی شاخها با بدوی Modeling the horns with primitives

  • ابتدایی به PolyMesh و افزایش سرعت شکل Primitive to PolyMesh and shape tweaking

  • پالت تغییر شکل Deformation palette

  • مجسمه سازی شاخ با زیربخشها Sculpting the horn with subdivisions

  • جزئیات شاخ و برس های سفارشی Detailing the horn and custom brushes

  • شاخ را ببندید و آن را آینه کنید Appending the horn and mirroring it

6. Polypaint و Rendering 6. Polypaint and Rendering

  • قلم مو و مواد را رنگ کنید Paint brush and materials

  • اولین عبور رنگ و ایجاد پالت First color pass and establishing palette

  • پالایش رنگ Refining the color palette

  • نوع و سکته مغزی برای جزئیات بیشتر در مورد بافت Stroke type and alphas for texture detailing

  • تصاویر بافت برای اضافه کردن تنوع Texture images to add variation

  • جزئیات مجسمه سازی با رنگ Sculpting details with paint

  • استفاده از مواد Applying materials

  • چراغ تنظیم Lights setup

  • ارائه تصویر نهایی Rendering final image

نمایش نظرات

آموزش یادگیری ZBrushCore
جزییات دوره
2h 44m
50
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
47,227
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Pablo Muñoz
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Pablo Muñoz Pablo Muñoz

Pablo Muñoz یک هنرمند دیجیتال و خالق آموزش های ZBrushGuides است. پابلو ZBrushGuides را برای به اشتراک گذاشتن همه چیزهایی که می داند ، از مجسمه سازی دیجیتالی و سنتی گرفته تا طراحی و تصویرگری طراحی کرده است. وی انواع آموزش ها ، مقاله ها ، فیلم ها و کتاب های الکترونیکی تولید کرده است که همه این موارد دقیقاً نشان می دهد که چگونه او کارهای هنری خود را انجام می دهد. در ZbrushGuides ، همچنین می توانید منابعی را برای استفاده در پروژه های خود بیابید.