آموزش 3ds Max و V-Ray: تکنیک های جزئیات ArchViz

3ds Max and V-Ray: ArchViz Detailing Techniques

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

با یادگیری استراتژی هایی که می توانید از آن برای قرار دادن دوربین ، مدل سازی ، اتمام و موارد دیگر استفاده کنید ، ارائه تصاویر سه بعدی معماری چشمگیر و واقع گرایانه ایجاد کنید. بیاموزید که چگونه صحنه های ارائه شده سه بعدی خود را به سطح بالاتری برسانید تا تصاویر شما جذاب ، جالب و چاپلوس کننده باشند. در این دوره ، مربی Verena Tatiana با بحث در مورد روشهای مختلف جزئیات و چگونگی غلبه بر چالشها هنگام کار با عکس در مقابل کار با انیمیشن شروع می کند. سپس ، او اهمیت ترکیب را توضیح می دهد و چندین روش را نشان می دهد. او مدل سازی قبل از رندر ، جزئیات جسم ، کار با پارچه و مواد ، تکنیک های روشنایی و ترکیب بندی پس از ارائه را پوشش می دهد.

اهداف یادگیری
  • جزئیات در حین پیش رندر و در حین پس از رندر
  • تنظیم صحنه ها و آهنگسازی
  • کوره و توپولوژی
  • افزودن زندگی به یک صحنه
  • با استفاده از موتور شبیه سازی پارچه 3ds Max
  • اضافه کردن عمق با جابجایی
  • تنظیم رنگ ها و پالت ها
  • با استفاده از سایه اندازهای پیچیده
  • اصلاح دمای رنگ
  • نور و سایه
  • رندر پاس می دهد
  • افزودن جلوه ها ، دانه ها و سر و صدا
  • افزودن انحراف رنگی

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • ارائه رندر خود به سطح بعدی Taking your render to the next level

  • جزئیات قبل از ارائه در مقابل پس از ارائه Pre-render vs. post-render detailing

  • چالش های Stills در مقابل انیمیشن Stills vs. animation challenges

  • اهمیت ترکیب The importance of composition

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. تکنیک های مدل سازی قبل از رندر 1. Pre-Render Modeling Techniques

  • با صحنه و ترکیب خود داستانی را تعریف کنید Tell a story with your scene and composition

  • جزئیات مهم برای یادآوری Important details to remember

  • عدم تقارن و نقص Asymmetry and imperfections

  • اهمیت مورب کاری Importance of beveling

  • توپولوژی خوب Good topology

2. جزئیات شیject را از قبل رندر کنید 2. Pre-Render Object Details

  • صحنه را زنده کنید Make the scene lived-in

  • عدم تقارن و نقص Asymmetry and imperfections

  • نکاتی از زندگی را به صحنه اضافه کنید Add hints of life to the scene

  • برداشت از عناصر بیشتر Give the impression of more elements

3. تکنیک های پارچه قبل از رندر 3. Pre-Render Cloth Techniques

  • درک موتور پارچه ای 3ds Max Understanding the 3ds Max cloth engine

  • ایجاد بالش با استفاده از ابزار پارچه ای Creating a pillow using cloth tools

  • مجسمه سازی برای اضافه کردن عیب و نقص Sculpting details to add imperfections

  • اضافه کردن عمق با جابجایی Adding depth with displacement

4. تکنیک های مواد قبل از رندر 4. Pre-Render Material Techniques

  • پالت رنگ Color palette

  • تنظیم رنگ مناسب و دقت رنگ Proper color setting and color accuracy

  • درک نقشه ها Understanding maps

  • استفاده از سایه اندازهای پیچیده Use of complex shaders

  • یادداشت های نهایی در مورد مواد Final notes on materials

5. تکنیک های روشنایی قبل از رندر 5. Pre-Render Lighting Techniques

  • دمای نور را اصلاح کنید Correct light temperatures

  • با استفاده از نور برای هدایت چشم Using light to guide the eye

  • اهمیت سایه ها The importance of shadows

6. تکنیک های کامپوزیت پس از رندر 6. Post-Render Compositing Techniques

  • پاس ها و عناصر را رندر کنید Render passes and elements

  • روشهای پس از تولید Post-production methods

  • درک راه اندازی Understanding the setup

  • فیلتر خام دوربین Camera Raw filter

  • افزودن جلوه های نوری Adding light effects

  • دانه و سر و صدا اضافه کنید Add grain and noise

  • عمق میدان Depth of field

  • انحراف رنگی Chromatic aberration

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش 3ds Max و V-Ray: تکنیک های جزئیات ArchViz
جزییات دوره
3h 3m
35
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
6,649
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Verena Tatiana Verena Tatiana

مدلسازی سه بعدی ، طراحی گرافیک ، تجسم معماری Verena Tatiana یک متخصص تجسم معماری با 7 سال تجربه تدریس است.

Verena در ساخت مدل های سه بعدی تخصص دارد. او در چندین ابزار طراحی از جمله مایا ، 3D Studio Max ، اتوکد ، ذهن ذهنی ، آرنولد ، Adobe Illustrator و Adobe Photoshop مهارت دارد. حرفه وی شامل زمان صرف برنامه ریزی و توسعه نمایشگاه ها و همچنین ایجاد طرح هایی برای یک استودیوی انیمیشن بوده است. وی به مدت پنج سال در مدرسه هنر ، بازی و انیمیشن SAGA مربی بود. در حال حاضر ، او به عنوان یک آزادکار در تجسم و طراحی گرافیک کار می کند.