نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در جلد 2 شروع سریع به ZBrush ، ما در مورد مفاهیم پوشش داده شده در جلد 1 استفاده خواهیم کرد. در جلد 2 شروع سریع به ZBrush ، ما در مورد مفاهیم پوشش داده شده در جلد 1 خواهیم ساخت. ما با صحبت شروع خواهیم کرد در مورد تکنیک های پیشرفته ایجاد اولیه. ما در مورد موضوع مهم چند گروه بحث خواهیم کرد و روشهای اصلاح هندسه را در ZBrush بررسی خواهیم کرد. ما همچنین برخی از روش های مجسمه سازی خاص شخصیت را علاوه بر یک روش اتوماتیک برای بازآفرینی توپولوژی مش ، پوشش خواهیم داد. ما همچنین در مورد استفاده از حلقه های پنل ، کار با استنسیل و تغییر ضربه های خود به روش های مختلف یاد خواهیم گرفت. در پایان ما با ایجاد یک شخصیت و عناصر مکانیکی برای قطعه ، به پروژه Quick Start خود اضافه خواهیم کرد. این دوره ها به ترتیب طراحی شده اند بنابراین ما واقعاً شما را تشویق می کنیم قبل از ادامه این بخش ، جلد 1 را شروع کنید. ما همچنین شما را به استفاده از تکالیفی که به دنبال هر جلد ارائه می شود ، تشویق می کنیم.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
شروع سریع ZBrush: جلد 2
Quick Start to ZBrush: Volume 2
-
آفرینش ابتدایی پیشرفته
Advanced Primitive Creation
-
ایجاد Armatures ZSphere
Creating ZSphere Armatures
-
کار با چند گروه
Working with Polygroups
-
اصلاح هندسه
Modifying Geometry
-
تغییر شکل هندسه
Deforming Geometry
-
مجسمه سازی شخصیت
Sculpting the Character
-
با استفاده از QRemesher
Using QRemesher
-
با استفاده از آلفا های سفارشی
Using Custom Alphas
-
کار با حلقه های پنل
Working with Panel Loops
-
مجسمه سازی با استنسیل
Sculpting with Stencils
-
اصلاح سکته های مغزی
Modifying Strokes
-
استخراج هندسه
Extracting Geometry
-
جلد 2 تکلیف
Volume 2 Assignment
نمایش نظرات