آموزش مایا LT

Learning Maya LT

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Maya LT ابزاری برای مدل سازی و انیمیشن سه بعدی است که مخصوص بازی سازان ساخته شده و مجموعه ای قدرتمند از ابزارهای خلاقانه و گردش کار برای ایجاد دارایی را با کسری از قیمت کامل مایا ارائه می دهد. این دوره ضمن ارائه پیش زمینه ای در مدل سازی ، بافت و رندر سه بعدی ، اصول Maya LT 2016 را در بر می گیرد. مربی جورج Maestri رابط کاربری مایا LT و گردش کار را بررسی می کند ، و سپس نشان می دهد که چگونه با مش های چند ضلعی مدل سازی کنید و بافت هایی ایجاد کنید تا به سطوح سه بعدی شما رنگ و شخصیت داده شود. وی همچنین نحوه متحرک سازی اشیا و صادرات آنها را به موتورهای بازی معروف مانند Unity نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • پیکربندی نمای نمایش
  • انتخاب اشیا
  • چرخش ، مقیاس گذاری و چرخش
  • کار با ویرایشگر ویژگی
  • سازماندهی صحنه ها با لایه ها
  • ایجاد مدلهای چند ضلعی
  • مدل سازی مش های چند ضلعی
  • ایجاد مواد
  • استفاده از بافت
  • متحرک سازی اشیا
  • صادرات دارایی به مایا یا وحدت

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • تفاوت های مایا و مایا LT The differences between Maya and Maya LT

1. رابط مایا 1. The Maya Interface

  • بررسی اجمالی رابط Maya LT Overview of the Maya LT interface

  • کار با پرونده ها و پروژه های مایا LT Working with files and Maya LT projects

  • پیکربندی منظره ها Configuring viewports

  • جهت یابی Navigation

  • با استفاده از جعبه گرم و منوهای مارک Using the hotbox and marking menus

2. انتخاب و دستکاری اشیاء 2. Selecting and Manipulating Objects

  • انتخاب اشیاء Selecting objects

  • با استفاده از ابزار Move Using the Move tool

  • چرخش ، مقیاس گذاری و محوری Rotating, scaling, and pivots

  • درک جعبه کانال Understanding the Channel Box

  • همکاری با ویرایشگر Attribute Working with the Attribute Editor

3. سازماندهی صحنه ها 3. Organizing Scenes

  • ایجاد سلسله مراتب در Outliner Creating hierarchies in the Outliner

  • سازماندهی صحنه ها با لایه ها Organizing scenes with layers

  • پنهان کردن و نشان دادن اشیاء Hiding and showing objects

  • کار با Hypergraph Working with the Hypergraph

4- ایجاد مدلهای چند ضلعی 4. Creating Polygonal Models

  • ایجاد اشیاء چند ضلعی Creating polygonal objects

  • انتخاب اجزای چند ضلعی Selecting polygonal components

  • مدل سازی با انتخاب نرم و بازتاب Modeling with Soft Select and Reflection

  • صاف کردن مدل ها و اضافه کردن جزئیات Smoothing models and adding detail

5. مدل سازی مش های چند ضلعی 5. Modeling Polygonal Meshes

  • مدل سازی در برابر مرجع Modeling against reference

  • با استفاده از ابزار Extrude Using the Extrude tools

  • کار با حلقه های لبه Working with edge loops

  • سوراخ کردن Capping holes

  • ترکیب و جدا Combine and Separate

  • مدیریت تاریخچه شی Managing object history

6. ایجاد مواد 6. Creating Materials

  • مبانی مواد مایا LT Basics of Maya LT materials

  • اضافه کردن بافت Adding textures

  • کار با پنجره Hypershade Working with the Hypershade window

  • ایجاد مواد ShaderFX Creating ShaderFX materials

  • اعمال چندین ماده در اشیاء چند ضلعی Applying multiple materials to polygonal objects

7. اعمال بافت 7. Applying Textures

  • نقشه برداری UV اولیه برای اشیاء چند ضلعی Basic UV mapping for polygonal objects

  • درک ویرایشگر UV Understanding the UV Editor

  • نقشه برداری شخصیت در ویرایشگر UV Mapping a character in the UV Editor

8. انیمیشن در مایا LT 8. Animating in Maya LT

  • درک رابط انیمیشن Understanding the animation interface

  • متحرک کردن اشیاء با استفاده از Set Key Animating objects using Set Key

  • کلیدهای اصلاح Modifying keys

  • ایجاد چرخه Creating cycles

  • متحرک اشیاء در امتداد مسیرهای اسپاین Animating objects along spline paths

9. دارایی های صادراتی 9. Exporting Assets

  • در حال حرکت بین مایا LT و مایا Moving between Maya LT and Maya

  • صادرات به وحدت Exporting to Unity

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مایا LT
جزییات دوره
3h 24m
43
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
44,689
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.