آموزش مایا LT

Learning Maya LT

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: Maya LT ابزاری برای مدل سازی و انیمیشن سه بعدی است که مخصوص بازی سازان ساخته شده و مجموعه ای قدرتمند از ابزارهای خلاقانه و گردش کار برای ایجاد دارایی را با کسری از قیمت کامل مایا ارائه می دهد. این دوره ضمن ارائه پیش زمینه ای در مدل سازی ، بافت و رندر سه بعدی ، اصول Maya LT 2016 را در بر می گیرد. مربی جورج Maestri رابط کاربری مایا LT و گردش کار را بررسی می کند ، و سپس نشان می دهد که چگونه با مش های چند ضلعی مدل سازی کنید و بافت هایی ایجاد کنید تا به سطوح سه بعدی شما رنگ و شخصیت داده شود. وی همچنین نحوه متحرک سازی اشیا و صادرات آنها را به موتورهای بازی معروف مانند Unity نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • پیکربندی نمای نمایش
  • انتخاب اشیا
  • چرخش ، مقیاس گذاری و چرخش
  • کار با ویرایشگر ویژگی
  • سازماندهی صحنه ها با لایه ها
  • ایجاد مدلهای چند ضلعی
  • مدل سازی مش های چند ضلعی
  • ایجاد مواد
  • استفاده از بافت
  • متحرک سازی اشیا
  • صادرات دارایی به مایا یا وحدت

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • تفاوت های مایا و مایا LT The differences between Maya and Maya LT

1. رابط مایا 1. The Maya Interface

  • بررسی اجمالی رابط Maya LT Overview of the Maya LT interface

  • کار با پرونده ها و پروژه های مایا LT Working with files and Maya LT projects

  • پیکربندی منظره ها Configuring viewports

  • جهت یابی Navigation

  • با استفاده از جعبه گرم و منوهای مارک Using the hotbox and marking menus

2. انتخاب و دستکاری اشیاء 2. Selecting and Manipulating Objects

  • انتخاب اشیاء Selecting objects

  • با استفاده از ابزار Move Using the Move tool

  • چرخش ، مقیاس گذاری و محوری Rotating, scaling, and pivots

  • درک جعبه کانال Understanding the Channel Box

  • همکاری با ویرایشگر Attribute Working with the Attribute Editor

3. سازماندهی صحنه ها 3. Organizing Scenes

  • ایجاد سلسله مراتب در Outliner Creating hierarchies in the Outliner

  • سازماندهی صحنه ها با لایه ها Organizing scenes with layers

  • پنهان کردن و نشان دادن اشیاء Hiding and showing objects

  • کار با Hypergraph Working with the Hypergraph

4- ایجاد مدلهای چند ضلعی 4. Creating Polygonal Models

  • ایجاد اشیاء چند ضلعی Creating polygonal objects

  • انتخاب اجزای چند ضلعی Selecting polygonal components

  • مدل سازی با انتخاب نرم و بازتاب Modeling with Soft Select and Reflection

  • صاف کردن مدل ها و اضافه کردن جزئیات Smoothing models and adding detail

5. مدل سازی مش های چند ضلعی 5. Modeling Polygonal Meshes

  • مدل سازی در برابر مرجع Modeling against reference

  • با استفاده از ابزار Extrude Using the Extrude tools

  • کار با حلقه های لبه Working with edge loops

  • سوراخ کردن Capping holes

  • ترکیب و جدا Combine and Separate

  • مدیریت تاریخچه شی Managing object history

6. ایجاد مواد 6. Creating Materials

  • مبانی مواد مایا LT Basics of Maya LT materials

  • اضافه کردن بافت Adding textures

  • کار با پنجره Hypershade Working with the Hypershade window

  • ایجاد مواد ShaderFX Creating ShaderFX materials

  • اعمال چندین ماده در اشیاء چند ضلعی Applying multiple materials to polygonal objects

7. اعمال بافت 7. Applying Textures

  • نقشه برداری UV اولیه برای اشیاء چند ضلعی Basic UV mapping for polygonal objects

  • درک ویرایشگر UV Understanding the UV Editor

  • نقشه برداری شخصیت در ویرایشگر UV Mapping a character in the UV Editor

8. انیمیشن در مایا LT 8. Animating in Maya LT

  • درک رابط انیمیشن Understanding the animation interface

  • متحرک کردن اشیاء با استفاده از Set Key Animating objects using Set Key

  • کلیدهای اصلاح Modifying keys

  • ایجاد چرخه Creating cycles

  • متحرک اشیاء در امتداد مسیرهای اسپاین Animating objects along spline paths

9. دارایی های صادراتی 9. Exporting Assets

  • در حال حرکت بین مایا LT و مایا Moving between Maya LT and Maya

  • صادرات به وحدت Exporting to Unity

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مایا LT
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
3h 24m
43
Linkedin (لینکدین) lynda-small
09 مرداد 1394 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
44,689
- از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.