آموزش ایجاد دارایی بازی جعبه چوبی تلطیف شده

Creating a Stylized Wooden Crate Game Asset

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: توسعه بازی اغلب شامل ساخت یک سری دارایی های کوچکتر است که می تواند در طول طراحی مورد استفاده مجدد قرار گیرد. این پروژه نحوه ایجاد یک جعبه چوبی کوچک را نشان می دهد: دارایی که می تواند برای پر کردن یک محیط سه بعدی ، پنهان کردن نشانه ها و گنجینه ها یا برای منفجر شدن استفاده شود. Joel Bradley ابزارهای مختلف و گردش کار را در 3ds Max و Substance Designer برای مدل سازی و بافت دارایی های چند ضلعی کم مانند این جعبه ، برای استفاده در یک موتور بازی در زمان واقعی مانند Unreal Engine 4 معرفی می کند.
موضوعات شامل:
  • مدل سازی قاب چوب
  • افزودن تقویت کننده های ساختاری
  • ایجاد ناخن با بدوی
  • باز کردن چوب و ناخن
  • ترکیب عناصر ماورا UV بنفش
  • صادر کردن پرونده FBX
  • ایجاد سایه بان در Substance Designer
  • شبیه سازی هوا و سایش لبه ها
  • وارد کردن مش در موتور غیرواقعی
  • استفاده از ماده

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • تنظیم ساختار پروژه 3ds Max Setting up the 3ds Max project structure

  • مدیریت گاما Gamma handling

1. مدل سازی چوب 1. Modeling the Wood

  • همه چیز را برنامه ریزی کنید Planning it all out

  • ساخت قاب بیرونی: قسمت 1 Creating the outer frame: Part 1

  • ساخت قاب بیرونی: قسمت 2 Creating the outer frame: Part 2

  • ایجاد تخته های متقابل Creating the cross boards

  • تقویت ساختاری Adding structural reinforcement

2. میخ آن همه با هم 2. Nailing It All Together

  • با شروع بدوی Starting with a primitive

  • اضافه کردن عناصر اضافی Adding extra elements

  • ناخن ها را در جای خود قرار دهید Putting the nails in place

3. هندسه Unrapping و صادر کننده 3. Unwrapping & Exporting Geometry

  • شکستن چوب: قسمت 1 Unwrapping the wood: Part 1

  • شکستن چوب: قسمت 2 Unwrapping the wood: Part 2

  • باز کردن ناخن ها Unwrapping the nails

  • ترکیب عناصر UV: قسمت 1 Combining UV elements: Part 1

  • ترکیب عناصر UV: قسمت 2 Combining UV elements: Part 2

  • پایان دادن به مونتاژ جعبه Finishing the crate assembly

  • صادرات fbx Exporting the fbx

4- ایجاد سایه بان 4. Creating the Shader

  • پخت نقشه منابع برای FX Baking resource maps for FXs

  • ایجاد جزئیات دانه Creating the grain details

  • تهیه نقشه عادی دانه چوب Creating the wood grain normal map

  • نقاب زدن ناخن ها برای نقشه فلزی Masking the nails for a metallic map

  • هوازدگی چوب Weathering the wood

  • ایجاد پراکندگی چوب Creating the wood diffuse

  • ایجاد لبه های بر روی ناخن ها Creating edgewear on the nails

  • ایجاد انتشار ناخن Creating the nail diffuse

  • اثرات انسداد محیط اضافه می شود Adding ambient occlusion effects

  • ساخت نقشه زبری Building the roughness map

5. جمع کردن همه اینها در موتور غیرواقع 4 5. Bringing It All Together in Unreal Engine 4

  • تنظیم افزونه Substance Setting up the Substance plugin

  • واردات مش Importing the mesh

  • آوردن در ماده Bringing in the Substance

نتیجه Conclusion

  • بعدش چی؟ What next?

نمایش نظرات

آموزش ایجاد دارایی بازی جعبه چوبی تلطیف شده
جزییات دوره
2h 17m
34
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
40,342
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Joel Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joel Bradley Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya

جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.