لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Unreal Engine 5: Blueprint Melee Combat AI از ابتدا
Unreal Engine 5: Blueprint Melee Combat AI from Scratch
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
یک بازی اکشن برای مبارزه با 2 هوش مصنوعی منحصر به فرد از جمله یک اژدهای آتش نشان ایجاد کنید! آموزش مهارت های استفاده از Unreal Engine 5 نحوه طراحی و ایجاد هوش مصنوعی با استفاده از نقشه آموزش ساخت دو نوع منحصر به فرد هوش مصنوعی آموزش ایجاد/دریافت آسیب برای مبارزه دانش قبلی.
در این دوره شما بازی اکشن خود را با مکانیک های گیم پلی با کیفیت بالا ایجاد خواهید کرد.
با طرح ابزار اسکریپت نویسی بصری قدرتمند در موتور غیر واقعی، ایجاد هوش مصنوعی رزمی تعاملی هرگز آسان تر از آنچه فکر می کردید نبوده است.
شما نه تنها با ایجاد دو هوش مصنوعی منحصربفرد، تئوری را در پشت گیم پلی خواهید آموخت (یکی هوش مصنوعی جنگی اولیه انسان نما و دیگری یک اژدهای آتش نشان است)، بلکه بر روش طراحی برای هوش مصنوعی جدید نیز مسلط خواهید شد و به طراحی خود اطمینان خواهید داشت. یکی برای بازی خود داشته باشید.
در ادامه دوره، ما همه محتویات شگفت انگیز را با هم بسته بندی می کنیم و شما می توانید کار خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
پس از این دوره، تجربه عمیقی با طرح اولیه، انیمیشن و گیم پلی Unreal Engine خواهید داشت
موضوعات این دوره شامل موارد زیر خواهد بود:
واردات داراییهای رایگان از بازار موتور غیرواقعی
ایجاد و حرکت شخصیت
نقشه های انیمیشن
فضاهای ترکیبی یک بعدی و دو بعدی
راه حل ترافیك و تحویل در محل
ایجاد ویجت شامل نام کاراکتر
دو راه برای نشان دادن نکات سلامت
کره، کپسول، ردیابی و ذرات را برای آسیب بررسی میکند
چارچوب هوش مصنوعی بلوپرینت
ایجاد HUD و انیمیشن
ایجاد مواد اولیه
ساختارهای داده (enum، آرایه، عدد صحیح، شناور)
مونتاژهای انیمیشن
واسط های بلوپرینت
منطق هوش مصنوعی دشمن
خط زمانی حرکت مکان
حمله پرش
Dispatcher
اعلان انیمیشن
تشخیص مبتنی بر ذرات
توپ آتشین، حمله پنجه/نیش
طراحی ترکیبی حمله
مکانیک آسیب، مرگ و بیحسی
انتقال سطح
منظره از جمله فویلاژ را تغییر دهید
بسته و حمل و نقل
موتور غیرواقعی 5 چیدمان و مهارت های اساسی
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
ترویج
Promotion
ویترین های هوش مصنوعی (بدون راوی)
AI Showcases (No Narrator)
از نظر UE 5.1 و سیستم ورودی پیشرفته
In terms of UE 5.1 and Enhanced Input System
مثال 1: Basic Melee Combat AI
Example 1: Basic Melee Combat AI
ProjectSetup
ProjectSetup
تنظیم کاراکتر 01: وارد کردن کاراکتر
Character Setup 01: Import Character
Character Setup 02: Character Mesh and Fix Combo
Character Setup 02: Change Character Mesh And Fix Combo
Character Setup 03: Setup Movement Animations for AI
Character Setup 03: Setup Movement Animations For AI
راه اندازی AI Framework 00: نمای کلی از نمودار جریان چارچوب AI
Setup AI Framework 00: Overview Of AI Framework Flow Chart
راه اندازی AI Framework 01: Start Off Scripting
Setup AI Framework 01: Kick Off Scripting
راه اندازی AI Framework 02: Strafe Logic
Setup AI Framework 02: Strafe Logic
راه اندازی چارچوب هوش مصنوعی 03: حمله و چرخش
Setup AI Framework 03: Attack And Rotation
راه اندازی چارچوب AI 04: پیاده سازی Strafing Movement
Setup AI Framework 04: Implement Strafing Movement
راه اندازی AI Framework 05: Collision Check
Setup AI Framework 05: Collision Check
راه اندازی چارچوب هوش مصنوعی 06: اجرای Turn In Place
Setup AI Framework 06: Implement Turn In Place
راه اندازی AI Framework 07: Stun Attack را اضافه کنید
Setup AI Framework 07: Add Stun Attack
راه اندازی AI Framework 08: Add Jump Attack
Setup AI Framework 08: Add Jump Attack
تنظیم کاراکتر 04: مروری بر انواع چک حمله
Character Setup 04: Overview Of Attack Check Types
تنظیم کاراکتر 05: Sphere حمله را اضافه کنید
Character Setup 05: Add Attack Sphere
تنظیم کاراکتر 06: ضربه واکنش در جهت های مختلف
Character Setup 06: Hit Reaction In Different Direction
تنظیم کاراکتر 07: AI Stun And Knock Back Hit Reaction
Character Setup 07: AI Stun And Knock Back Hit Reaction
Character Setup 08: Player Stun Hit Reaction
Character Setup 08: Player Stun Hit Reaction
تنظیم کاراکتر 09: نوار HP Player
Character Setup 09: Player HP Bar
تنظیم شخصیت 10: Enemy HP Bar
Character Setup 10: Enemy HP Bar
تنظیم شخصیت 11: رویداد مرگ و راه اندازی مجدد
Character Setup 11: Death Event And Restart
MapSetup رسمی: مثال 1
Formal MapSetup: Example 1
پروژه خود را بسته بندی کنید: مثال 1
Package Your Project: Example 1
مثال 2: Dragon AI
Example 2: Dragon AI
Dragon Setup 01: Import Character
Dragon Setup 01: Import Character
Dragon Setup 02: Bite Attack را اضافه کنید و در جای خود بچرخانید
Dragon Setup 02: Add Bite Attack And Turn In Place
Dragon Setup 03: Smash Attack و Claw Attack را اضافه کنید
Dragon Setup 03: Add Smash Attack And Claw Attack
Dragon Setup 04: Spread Fire Attack را اضافه کنید
Dragon Setup 04: Add Spread Fire Attack
Dragon Setup 05: انیمیشن های Fly را پیاده سازی کنید
Dragon Setup 05: Implement Fly Animations
راه اندازی Dragon 06: Fly And Land
Dragon Setup 06: Fly And Land
راه اندازی اژدها 07: آتش توپ در طول پرواز
Dragon Setup 07: Fire Ball During Fly
Dragon Setup 08: Skill of Summon Mob را اضافه کنید
Dragon Setup 08: Add Skill of Summon Mob
راه اندازی Dragon 09: Death Event and Debug
Dragon Setup 09: Death Event And Debug
نمایش نظرات