آموزش مدلسازی رویه ای ICE در Softimage

Procedural ICE Modeling in Softimage

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش Softimage، نگاهی به ساخت یک ترکیب مدل سازی پیشرفته ICE برای کنترل کپی کردن یک عنصر با دو منحنی کنترل خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2012 SP1. در این آموزش Softimage، نگاهی به ساخت یک ترکیب مدل سازی پیشرفته ICE برای کنترل کپی کردن یک عنصر با دو منحنی کنترل خواهیم داشت. ما آموزش را با ایجاد اکستروژن های ICE با منحنی ها و رشته ها برای ایجاد عنصر پله پایه خود شروع می کنیم. سپس کپی هایی از عنصر خود را در داخل یک مش خالی ایجاد می کنیم. سپس یک منحنی کنترل ایجاد می‌کنیم، تبدیل‌ها را در مکان‌های مختلف در امتداد منحنی پیدا می‌کنیم، و کپی‌هایمان را روی منحنی تبدیل می‌کنیم. در مرحله بعد، منحنی دوم را برای کنترل سایر جنبه‌های کپی‌هایمان ایجاد می‌کنیم و همه چیز را در یک ترکیب بسته بندی می‌کنیم. سپس ما یاد خواهیم گرفت که چگونه کنترل هایی ایجاد کنیم تا به راحتی کپی های خود را بدون نیاز به درک درخت ICE خود تغییر دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2012 SP1.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدلسازی رویه ای ICE در Softimage Procedural ICE Modeling in Softimage

  • بررسی قدرت مدل‌سازی رویه‌ای ICE Exploring the Power of Procedural ICE Modeling

  • ایجاد اولیه شی و تنظیم گره برای اکسترود کردن یک مدل Initial Object Creation and Node Set-up to Extrude a Model

  • اصلاح گره ها و مش های مختلف برای تغییر مدل ما Modifying Various Nodes and Meshes to Change Our Model

  • استفاده از ایجاد کپی از Polygon Mesh برای پلکان Using Create Copies from Polygon Mesh for the Staircase

  • استفاده از Transform per Copy برای اصلاح هر عنصر Using Transform per Copy to Modify Each Element

  • استفاده از Get Copy Index برای ایجاد تبدیل های افزودنی Using Get Copy Index to Create Additive Transforms

  • یافتن داده های موقعیت در یک منحنی Finding Position Data on a Curve

  • گسترش گام های ما در امتداد منحنی بر اساس فهرست کپی Spreading Our Steps Along the Curve Based on Copy Index

  • محاسبه چند پله بر اساس طول و ارتفاع Calculating How Many Steps to Place Based on Length and Height

  • تمیز کردن درخت یخ ما با ایجاد ترکیبات Cleaning up Our ICE Tree by Creating Compounds

  • تنظیم مقیاس بر اساس منحنی کنترل دوم Setting the Scale Based Off a Second Control Curve

  • چرخش عناصر با ماتریس منحنی کنترل Rotating the Elements with the Control Curve Matrix

  • ترکیب تمام گره های ما در یک ترکیب برای سهولت استفاده Combining All Our Nodes into a Compound for Ease of Use

  • ایجاد یک افست چرخش هر عنصر برای کنترل بهتر Building a Per-element Rotation Offset for Better Control

  • ساخت کنترلرهای مقیاس و تبدیل Building Scale and Transform Controllers

  • ایجاد گزینه ای برای محاسبه خودکار مراحل یا تنظیم دستی Building an Option to Auto-calculate Steps or Manually Set

  • ساخت یک کنترلر برای حذف یا اضافه کردن عناصر Building a Controller to Remove or Add Elements

  • ساخت یک کنترلر برای افزودن فضای بین عناصر Building a Controller to Add Space Between Elements

  • شبیه سازی چند ضلعی ها به یک مش جدید برای تبدیل آسان تر Cloning the Polygons into a New Mesh for Easier Transforms

نمایش نظرات

آموزش مدلسازی رویه ای ICE در Softimage
جزییات دوره
2h 7m
20
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.