آموزش مجسمه سازی یک فیل واقع گرایانه در ZBrush

Sculpting a Realistic Elephant in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها ما با هدف تعیین شده مجسمه سازی یک فیل واقع گرایانه کار خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6. در طول این درس ها ما با هدف تعیین شده مجسمه سازی یک فیل واقع گرایانه کار خواهیم کرد. ما با ایجاد یک پایگاه متناسب ، مسدود کردن نشانه های آناتومیک ، استفاده صحیح از مواد مرجع ، حل مسئله و در نهایت ایجاد جزئیات شروع خواهیم کرد. همه اینها و موارد دیگر در این دوره پیشرفته ZBrush مورد بررسی قرار می گیرند. در پایان این آموزش شما باید یک روش عالی برای تشریح یک موضوع و تبدیل آن به یک مجسمه سه بعدی داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی یک فیل واقع گرایانه در ZBrush Sculpting a Realistic Elephant in ZBrush

  • جمع آوری مرجع برای پروژه ما Gathering Reference for Our Project

  • ایجاد پایگاه ZSphere Creating Our ZSphere Base

  • پالایش مش پایه با استفاده از Dynamesh Refining the Base Mesh Using Dynamesh

  • اضافه کردن ویژگی ها به مش ما Adding Features to Our Mesh

  • شکل دادن به بدن فیل ما Shaping Our Elephant's Body

  • بررسی تناسبات ما Reviewing Our Proportions

  • اضافه کردن شکل به قسمت جلوی پا Adding Shape to the Front Legs

  • پالایش پشت پا Refining the Back Legs

  • جزئیات صورت Detailing the Face

  • تصفیه ساختار چهره Refining the Face Structure

  • مسدود شدن چین و چروک های عمده صورت Blocking in Major Wrinkles on the Face

  • جزئیات صورت و تنه Detailing the Face and Trunk

  • افزودن چین و چروک های اساسی به قسمت جلوی پا Adding Major Wrinkles to the Front Legs

  • بافت بدن با جزئیات Texturing the Body with Detail

  • استفاده از Alphas برای افزودن جزئیات بیشتر Using Alphas to Add More Detail

  • مجسمه سازی گوش ها Sculpting the Ears

  • اضافه کردن لمس های نهایی به چشم و تنه Adding Final Touches to the Eyes and Trunk

  • استخراج آلفا از تصاویر Extracting Alphas from Pictures

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی یک فیل واقع گرایانه در ZBrush
جزییات دوره
2h 53m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Lee Magalhaes
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lee Magalhaes Lee Magalhaes

لی مگالاهس از مدرک لیسانس در طراحی دیجیتال و مجازی از Istituto Europeu di Design (IED) در سائو پائولو فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر یک هنرمند سه بعدی مستقل است و در پروژه های مختلفی در صنعت کار کرده است ، از مدل های basemesh برای انتشار Mudbox گرفته تا مدل های با کیفیت بالا برای فیلم ها و بازی ها. او بر هنر شخصیت ، تشریح و مجسمه سازی دیجیتال تمرکز دارد.