استخر Eightball با یونیتی

Eightball Pool with Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یاد بگیرید چگونه بازی های موبایلی مبتنی بر فیزیک سه بعدی قابل انتشار در Unity ایجاد کنید مهارت های قابل انتقالی را یاد خواهید گرفت که به شما امکان می دهد بازی های موبایلی مبتنی بر فیزیک سه بعدی قابل انتشار با استفاده از Unity بسازید. نحوه رویکرد برنامه ریزی برای پروژه های خود را یاد خواهید گرفت. در پروژه یونیتی خود یاد خواهید گرفت که چگونه هوش مصنوعی بازیکنی چالش برانگیز ایجاد کنید شما یاد می گیرید که چگونه از نمونه سازی برای ایجاد بازی های خود به صورت تدریجی استفاده کنید. یاد می گیرید که چگونه تنظیمات فیزیک را برای ایجاد رفتار واقعی تغییر دهید. تجربه قبلی با یونیتی

در این دوره، ما یک بازی استخری 8 توپی مبتنی بر فیزیک سه بعدی با استفاده از Unity می‌سازیم. با این اوصاف، هدف نهایی این دوره این نیست که به شما نشان دهد چگونه یک بازی استخری هشت توپی بسازید، بلکه هدف نهایی استفاده از آن برای کمک به یادگیری اصول اولیه بازی سازی در یونیتی است که این امکان را به شما می دهد. شما می توانید بازی های خود را بسازید.


یکی از ویژگی های برجسته بازی ما شبیه سازی فیزیک واقعی است.


به عبارت دیگر، در بازی‌ای که در این دوره خواهیم ساخت، بازیکن می‌تواند شوت‌های پرشی بزند که باعث می‌شود توپ از روی میز پرتاب شود. و شوت های انحرافی، که باعث می شود توپ در یک منحنی حرکت کند.


یکی دیگر از ویژگی های متمایز بازی ما یک بازیکن هوش مصنوعی است که شکست دادن آن بسیار سخت است. آنچه در مورد بخش هوش مصنوعی مهم است این است که در حین کار روی آن، یاد خواهید گرفت که چگونه منطق بازی مبتنی بر داده پیچیده را کدنویسی کنید، که تجربه بسیار ارزشمندی است.


در این دوره ما نه تنها به شما نشان می‌دهیم که چگونه فقط یک بازی در Unity بسازید، بلکه به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک بازی موبایل قابل انتشار بسازید. بازی هشت توپی استخری که در این دوره به عنوان مثال از آن استفاده خواهیم کرد، هم در اپ استور اپل و هم در پلی مارکت گوگل منتشر شده است و ما این بازی را با هدف انتشار نهایی می سازیم تا بتوانید تجربه کامل را داشته باشید. .


و در نهایت، از آنجایی که قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه یک بازی قابل انتشار بسازید، همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه با ادغام تبلیغات در پروژه خود، کسب درآمد اولیه را وارد کنید.


بسیار خوب، دوباره در این دوره، ما از استخر هشت توپی به عنوان مثال یادگیری استفاده می‌کنیم تا مهارت‌های قابل انتقالی را به شما آموزش دهیم که می‌توانید در هر بازی دیگری که ممکن است بخواهید بسازید اعمال کنید.


برای دستیابی به آن، آنچه را که دوست دارم به عنوان توضیح جامع فکر کنم، ارائه می دهیم، در حالی که در واقعیت، برای برخی از شما، ممکن است توضیحی طاقت فرسا باشد. بنابراین، فصل های اول این دوره دارای دو نسخه از یک درس است، یکی با توضیح مفصل و دیگری با توضیح بسیار کم.


ما آنها را دروس Fast Track و Learning Track می نامیم. بنابراین اگر قبلاً تجربه‌ای با Unity دارید، ممکن است بخواهید به درس‌های Fast Track بروید و زمانی که احساس کردید ممکن است به توضیحات بیشتری نیاز داشته باشید، به مسیر یادگیری بروید.


یکی دیگر از ویژگی‌های این دوره مبتنی بر این ایده است که یادگیری هرگز یک مسیر مستقیم نیست، به این معنی که اغلب وقتی با چیزی جدید برخورد می‌کنیم، نمی‌توانیم آن را کاملاً درک کنیم، زیرا برای اینکه کاملاً دلپذیر شود به دانش و تمرین بیشتری نیاز دارد.


بنابراین، در طول کل دوره، ما شما را به درس‌های قبلی راهنمایی می‌کنیم و شما را تشویق می‌کنیم که واقعاً این کار را انجام دهید. برای کمک به شما در طی دوره، ما واژه نامه ای داریم که حاوی توضیحاتی در مورد مفاهیم مهمی است که برای احساس راحتی بیشتر با Unity باید بدانید. واژه نامه همچنین شامل فهرستی از منابع است که مفاهیم در آن توضیح داده شده و به کار می روند. علاوه بر واژه نامه، در برخی از درس ها، پیوندهایی به ویدیوهای YouTube خود نیز ارائه می دهیم که می تواند اطلاعات بیشتری در رابطه با درس در اختیار شما قرار دهد


اکنون، این دوره برای افرادی طراحی شده است که هیچ تجربه ای با Unity ندارند. صفر


اما، اگر به طور کلی با برنامه نویسی تازه کار هستید و با برنامه نویسی شی گرا آشنا نیستید، توصیه می کنیم ابتدا کانال YouTube ما را بررسی کنید.


دلیل اصلی عدم پرداختن به برنامه نویسی به طور کلی در این دوره این است که Unity انتخاب خوبی برای آن نیست.


با این حال، این بدان معنا نیست که اگر شما کاملاً در برنامه نویسی تازه کار هستید، این دوره مناسب نیست. فقط کافی است به ویدیوهایی که در کانال YouTube خود داریم نگاه کنید، خوب خواهید شد.


یکی دیگر از ویژگی های این دوره، رویکرد نمونه سازی است. اگرچه قبل از شروع کار بر روی این دوره، بازی را ساخته و منتشر کرده‌ایم، تصمیم گرفتیم یک روند طبیعی‌تر از توسعه بازی را به شما نشان دهیم که در آن ساده، با گرافیک اولیه و عملکرد ساده شروع می‌کنیم و پروژه خود را در طول دوره گسترش می‌دهیم.


به‌عنوان مثال، به‌جای صرف زمان زیادی برای تکمیل کنترل‌های بازی یا رابط کاربری، ابتدا یک نسخه ابتدایی‌تر ایجاد می‌کنیم و سپس آن‌ها را با افزایش‌های کوچک‌تر جلا می‌دهیم. و در حین انجام این کار، به شما نشان می‌دهیم که چگونه باگ‌های رایج را برطرف کنید و به مشکلات بزرگ‌تری که هنگام گسترش پروژه‌تان به وجود می‌آیند، رسیدگی کنید.


ما معتقدیم این رویکرد برای یادگیری مفیدتر است زیرا تجربیاتی که در این فرآیند به دست می‌آورید به شما امکان می‌دهد به مسائل مشابه در پروژه‌های دیگری که ممکن است علاقه مند به مشارکت در آینده باشید، رسیدگی کنید.


*وکتورهای میز بیلیارد توسط Vecteezy


سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • مقدمه Introduction

  • درس 0-1: شروع با یونیتی Lesson 0-1 : Getting Started with Unity

شروع به کار Getting Started

  • [LearningTrack]درس 1-1: تنظیم صحنه [LearningTrack]Lesson 1-1 : Setting Up the Scene

  • [FastTrack] درس 1-1: تنظیم صحنه [FastTrack]Lesson 1-1 : Setting Up the Scene

  • [LearningTrack]درس 1-2: تنظیم دوربین [LearningTrack]Lesson 1-2 : Setting Up the Camera

  • [FastTrack] درس 1-2: تنظیم دوربین [FastTrack]Lesson 1-2 : Setting Up the Camera

  • [LearningTrack]درس 1-3: اضافه کردن Cuestick [LearningTrack]Lesson 1-3: Adding the Cuestick

  • [FastTrack] درس 1-3: اضافه کردن Cuestick [FastTrack]Lesson 1-3: Adding the Cuestick

  • درس 2-0: مقدمه ای بر طراحی بازی Lesson 2-0: Intro to Game Design

اضافه کردن کنترل های بازی Adding Game Controls

  • [LearningTrack]درس 2-1: چرخاندن کوستیک [LearningTrack]Lesson 2-1: Rotating the Cuestick

  • [FastTrack] درس 2-1: چرخاندن کوستیک [FastTrack]Lesson 2-1: Rotating the Cuestick

  • [LearningTrack]درس 2-2: چرخاندن کوستیک Pt. 2 [LearningTrack]Lesson 2-2: Rotating the Cuestick Pt. 2

  • [FastTrack] درس 2-2: چرخاندن کوستیک Pt. 2 [FastTrack]Lesson 2-2: Rotating the Cuestick Pt. 2

  • [LearningTrack]درس 2-3: چرخش Cuestick Pt. 3 [LearningTrack]Lesson 2-3: Rotating the Cuestick Pt. 3

  • [FastTrack] درس 2-3: چرخاندن کوستیک Pt. 3 [FastTrack]Lesson 2-3: Rotating the Cuestick Pt. 3

  • [LearningTrack]درس 2-4: چرخش Cuestick Pt. 4 [LearningTrack]Lesson 2-4: Rotating the Cuestick Pt. 4

  • [FastTrack] درس 2-4: چرخاندن کوستیک Pt. 4 [FastTrack]Lesson 2-4: Rotating the Cuestick Pt. 4

  • [LearningTrack] درس 2-5: افزودن کنترلر ضربه [LearningTrack]Lesson 2-5: Adding Hit Controller

  • [FastTrack] درس 2-5: افزودن کنترلر ضربه [FastTrack]Lesson 2-5: Adding Hit Controller

اضافه کردن فیزیک Adding Physics

  • [LearningTrack]درس 3-1: افزودن برخورد دهنده ها [LearningTrack]Lesson 3-1: Adding Colliders

  • [FastTrack] درس 3-1: افزودن برخورددهنده [FastTrack]Lesson 3-1: Adding Colliders

  • [LearningTrack]درس 3-2: افزودن نیرو به Cueball [LearningTrack]Lesson 3-2: Adding Force to the Cueball

  • [FastTrack] درس 3-2: اضافه کردن نیرو به Cueball [FastTrack]Lesson 3-2: Adding Force to the Cueball

  • [LearningTrack] درس 3-3: افزودن Bounciness به Cueball [LearningTrack]Lesson 3-3: Adding Bounciness to the Cueball

  • [FastTrack] درس 3-3: اضافه کردن Bounciness به Cueball [FastTrack]Lesson 3-3: Adding Bounciness to the Cueball

افزودن بازی Controls Pt. 2 Adding Game Controls Pt. 2

  • [LearningTrack] درس 4-1: تنظیم چرخش Cuestick [LearningTrack]Lesson 4-1: Adjusting Cuestick Rotation

  • [FastTrack] درس 4-1: تنظیم چرخش کوستیک [FastTrack]Lesson 4-1: Adjusting Cuestick Rotation

  • [LearningTrack] درس 4-2: افزودن یک خط هدف [LearningTrack]Lesson 4-2: Adding an Aim Line

  • [FastTrack] درس 4-2: افزودن یک خط هدف [FastTrack]Lesson 4-2: Adding an Aim Line

  • [LearningTrack]درس 4-3: تغییر موقعیت Cueball [LearningTrack]Lesson 4-3: Repositioning the Cueball

  • [FastTrack] درس 4-3: تغییر موقعیت Cueball [FastTrack]Lesson 4-3: Repositioning the Cueball

  • [LearningTrack]درس 4-4: تغییر موقعیت Cueball Pt. 2 [LearningTrack]Lesson 4-4: Repositioning the Cueball Pt. 2

  • [FastTrack]درس 4-4: تغییر موقعیت Cueball Pt. 2 [FastTrack]Lesson 4-4: Repositioning the Cueball Pt. 2

  • [LearningTrack]درس 4-5: افزودن کنترل کننده های ارتفاع و چرخش [LearningTrack]Lesson 4-5: Adding Elevation and Spin Controllers

  • [FastTrack] درس 4-5: اضافه کردن کنترل کننده های ارتفاع و چرخش [FastTrack]Lesson 4-5: Adding Elevation and Spin Controllers

  • [LearningTrack] درس 4-6: افزودن سیستم رویداد سفارشی [LearningTrack]Lesson 4-6: Adding Custom Event System

  • [FastTrack] درس 4-6: افزودن سیستم رویداد سفارشی [FastTrack]Lesson 4-6: Adding Custom Event System

  • [LearningTrack]درس 4-7: نوشتن کنترل کننده ارتفاع [LearningTrack]Lesson 4-7: Writing the Elevation Controller

  • [FastTrack] درس 4-7: نوشتن کنترل کننده ارتفاع [FastTrack]Lesson 4-7: Writing the Elevation Controller

  • [LearningTrack]درس 4-8: نوشتن کنترلر چرخش [LearningTrack]Lesson 4-8: Writing the Spin Controller

  • [FastTrack] درس 4-8: نوشتن کنترلر چرخش [FastTrack]Lesson 4-8: Writing the Spin Controller

  • [LearningTrack] درس 4-9: جابجایی کوستیک [LearningTrack]Lesson 4-9: Repositioning the Cuestick

  • [FastTrack] درس 4-9: تغییر موقعیت Cuestick [FastTrack]Lesson 4-9: Repositioning the Cuestick

  • [LearningTrack]درس 4-10: تنظیم دقیق چرخش Cueball [LearningTrack]Lesson 4-10: Fine-Tuning Cueball Spin

  • [FastTrack] درس 4-10: تنظیم دقیق چرخش Cueball [FastTrack]Lesson 4-10: Fine-Tuning Cueball Spin

  • [LearningTrack]درس 4-11: فعال کردن پرش و ضربه های انحرافی [LearningTrack]Lesson 4-11: Enabling Jump and Swerve Shots

  • [FastTrack] درس 4-11: فعال کردن پرش و ضربه های انحرافی [FastTrack]Lesson 4-11: Enabling Jump and Swerve Shots

تنظیم دقیق تصاویر و رابط کاربری Fine-Tuning the Visuals and the UI

  • [LearningTrack]درس 5-1: جایگزینی دارایی های قدیمی [LearningTrack]Lesson 5-1: Replacing the Old Assets

  • [LearningTrack] درس 5-2: قفسه بندی توپ های شی [LearningTrack]Lesson 5-2: Racking the Object Balls

  • [LearningTrack] درس 5-3: تنظیم دقیق بریک شات [LearningTrack]Lesson 5-3: Fine-Tuning the Breakshot

  • [LearningTrack] درس 5-4: تنظیم دقیق تصاویر [LearningTrack]Lesson 5-4: Fine-Tuning the Visuals

  • [LearningTrack] درس 5-5: تنظیم دقیق خط هدف [LearningTrack]Lesson 5-5: Fine-Tuning the Aiming Line

ساخت بازی برای اندروید و iOS Building the Game to Android and iOS

  • [LearningTrack]درس 6-1: تنظیم رابط کاربری با رزولوشن های مختلف صفحه [LearningTrack]Lesson 6-1: Adjusting the UI to Various Screen Resolutions

  • [LearningTrack] درس 6-2: افزودن کنترل لمسی [LearningTrack]Lesson 6-2: Adding Touch Control

  • [LearningTrack]درس 6-3: ساخت بازی برای اندروید [LearningTrack]Lesson 6-3: Building the Game to Android

  • [LearningTrack]درس 6-4: ساختن بازی در iOS [LearningTrack]Lesson 6-4: Building the Game to iOS

اضافه کردن منطق بازی Adding Game Logic

  • [LearningTrack]درس 7-1: افزودن منطق بازی [LearningTrack]Lesson 7-1: Adding Game Logic

  • [LearningTrack]درس 7-2: تشریح منطق بازی [LearningTrack]Lesson 7-2: Outlining Game Logic

  • [LearningTrack]درس 7-3: افزودن امتیاز منطق بازی. 2 [LearningTrack]Lesson 7-3: Adding Game Logic Pt. 2

  • [LearningTrack]درس 7-4: افزودن امتیاز منطق بازی. 3 [LearningTrack]Lesson 7-4: Adding Game Logic Pt. 3

  • [LearningTrack]درس 7-5: افزودن امتیاز منطق بازی. 4 [LearningTrack]Lesson 7-5: Adding Game Logic Pt. 4

  • [LearningTrack]درس 7-6: یکپارچه سازی منطق بازی [LearningTrack]Lesson 7-6: Integrating Game Logic

  • [LearningTrack]درس 7-7: اشکال زدایی منطق بازی [LearningTrack]Lesson 7-7: Debugging Game Logic

بهبود UI/UX Improving the UI/UX

  • [LearningTrack]درس 8-1: گسترش رابط کاربری [LearningTrack]Lesson 8-1: Expanding the UI

  • [LearningTrack]درس 8-2: نوشتن نشانگر چرخش [LearningTrack]Lesson 8-2: Writing the Turn Indicator

  • [LearningTrack] درس 8-3: نوشتن نمایشگرهای توپ [LearningTrack]Lesson 8-3: Writing the Ball Displays

  • [LearningTrack]درس 8-4: نوشتن پاپ آپ پیام [LearningTrack]Lesson 8-4: Writing the Message PopUp

  • [LearningTrack]درس 8-5: اشکال زدایی منطق بازی [LearningTrack]Lesson 8-5: Debugging Game Logic

  • [LearningTrack]درس 8-6: اضافه کردن Cueball Mover [LearningTrack]Lesson 8-6: Adding the Cueball Mover

  • [LearningTrack] درس 8-7: بهینه سازی سیستم هدف گیری [LearningTrack]Lesson 8-7: Tweaking the Aiming System

  • [LearningTrack] درس 8-8: اصلاح رفتار گوستبال [LearningTrack]Lesson 8-8: Tweaking the Ghostball Behavior

  • [LearningTrack]درس 8-9: افزودن منوی بازی [LearningTrack]Lesson 8-9: Adding the Game Menu

  • [LearningTrack]درس 8-10: افزودن راه اندازی مجدد بازی [LearningTrack]Lesson 8-10: Adding Game Restart

  • [LearningTrack] درس 8-11: اضافه کردن صحنه راه اندازی [LearningTrack]Lesson 8-11: Adding the Startup Scene

افزودن صدا Adding Audio

  • [LearningTrack]درس 9-1: پخش موسیقی پس‌زمینه [LearningTrack]Lesson 9-1: Playing Background Music

  • [LearningTrack]درس 9-2: پخش جلوه های صوتی [LearningTrack]Lesson 9-2: Playing Sound Effects

  • [LearningTrack] درس 9-3: تنظیم صدای SFX [LearningTrack]Lesson 9-3: Adjusting SFX Volume

  • [LearningTrack]درس 9-4: افزودن SFX برای موارد خاص [LearningTrack]Lesson 9-4: Adding SFX for Special Cases

  • [LearningTrack]درس 9-5: افزودن رابط کاربری و اطلاعات SFX [LearningTrack]Lesson 9-5: Adding UI and Info SFX

  • [LearningTrack]درس 9-6: قطع صدا [LearningTrack]Lesson 9-6: Muting Audio

اضافه کردن یک پخش کننده هوش مصنوعی Adding an AI Player

  • [LearningTrack] درس 10-1: تشریح منطق هوش مصنوعی [LearningTrack]Lesson 10-1: Outlining the AI Logic

  • [LearningTrack]درس 10-2: بدست آوردن توپ های جیبی [LearningTrack]Lesson 10-2: Getting Pocketable Balls

  • [LearningTrack]درس 10-3: بدست آوردن توپ های قابل دسترسی [LearningTrack]Lesson 10-3: Getting Reachable Balls

  • [LearningTrack] درس 10-4: بردن توپ به جیب [LearningTrack]Lesson 10-4: Getting the Ball to Pocket

  • [LearningTrack]درس 10-5: رسیدگی به موارد لبه [LearningTrack]Lesson 10-5: Handling Edge Cases

  • [LearningTrack]درس 10-6: دست زدن به توپ در جعبه دست [LearningTrack]Lesson 10-6: Handling the Ball in Hand Case

  • [LearningTrack] درس 10-7: یکپارچه سازی پخش کننده هوش مصنوعی [LearningTrack]Lesson 10-7: Integrating the AI Player

  • [LearningTrack] درس 10-8: اشکال زدایی پخش کننده هوش مصنوعی [LearningTrack]Lesson 10-8: Debugging the AI Player

یکپارچه سازی تبلیغات Integrating Ads

  • [LearningTrack]درس 11-1: نمایش آگهی تبلیغاتی [LearningTrack]Lesson 11-1: Showing the Banner Ad

  • [LearningTrack]درس 11-2: نمایش تبلیغات ویدیویی [LearningTrack]Lesson 11-2: Showing the Video Ads

  • [LearningTrack]درس 11-3: پیاده سازی پاداش ها [LearningTrack]Lesson 11-3: Implementing Rewards

  • [LearningTrack]درس 11-3: تکمیل یکپارچه سازی تبلیغات [LearningTrack]Lesson 11-3: Completing Ad Integration

تنظیم دقیق گرافیک Fine-Tuning the Graphics

  • [LearningTrack]درس 12-1: تنظیم نور و سایه ها [LearningTrack]Lesson 12-1: Adjusting Lighting and Shadows

  • [LearningTrack]درس 12-2: افزودن پس پردازش [LearningTrack]Lesson 12-2: Adding Post-Processing

بسته بندی کنید Wrap Up

  • بسته بندی کنید Wrap Up

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

استخر Eightball با یونیتی
جزییات دوره
24 hours
95
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
1,311
4.8 از 5
دارد
ندارد
ندارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

MrM Programming MrM Programming

توسعه دهنده بازی