آموزش مبانی طراحی سطح حرفه ای

Fundamentals of Professional Level Design

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: طراح سطح حرفه ای بودن به موارد دیگری بیش از دانستن چگونگی استفاده از ویرایشگر سطح برای ایجاد نقشه نیاز دارد. این دوره خارج از ویرایشگر است تا فرایندها و تکنیک های مورد نیاز برای ایجاد مرتباً سرگرم کننده را به شما بیاموزد. آیا شما گیمری هستید که آرزو دارد سطح خود را به صورت حرفه ای یا سرگرمی بسازید؟ در حالی که ابزارهای مدرن این رویا را نزدیکتر کرده اند ، به عنوان یک طراح سطح بالقوه به سرعت متوجه می شوید که آفرینش های شما مطابق با خواسته ها و استانداردهای شما برای یک سطح سرگرم کننده نیستند. در این دوره ، مبانی طراحی سطح حرفه ای ، شما همه چیز را در مورد تئوری و شیوه هایی که طراحان سطح حرفه ای برای ایجاد فضاهای جذاب و تجربیات گیم پلی استفاده می کنند ، یاد خواهید گرفت. ابتدا مفاهیم و اسناد اولیه طراحی را کشف خواهید کرد. در مرحله بعد ، شما درک درستی از نقش مهم آزمون بازی خواهید داشت. سرانجام ، شما در بازخورد و بازنگری فرو خواهید رفت. هنگامی که با این دوره به پایان رسیدید ، درک کاملی از ابزارهایی که برای طراحی سطوح با کیفیت بالا نیاز دارید و در راه تبدیل شدن به یک طراح سطح حرفه ای ، در تلاش خواهید بود. نرم افزار مورد نیاز: هیچ کدام

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

طراحی سطح چیست؟ What Is Level Design?

  • مروری بر مهارت ها و مسئولیت های یک طراح سطح Overview of the Skills and Responsibilities of a Level Designer

  • تعریف فرآیند طراحی سطح حرفه ای Defining the Process of Professional Level Design

  • توضیح درباره نقش و ساختار تیم Game-dev Explanation of the Roles and Structure of a Game-dev Team

  • نکات و راهکارهایی برای کار خوب با سایر رشته ها Tips and Strategies for Working Well with Other Disciplines

زبان طراحی سطح The Language of Level Design

  • ساخت غلتک Coaster Building the Roller Coaster

  • همه چیز درباره جریان All About Flow

  • طراحی برای انواع پخش کننده Designing for Player Types

  • اصطلاحات اضافی Additional Terminology

مستندات طراحی سطح Level Design Documentation

  • سند طراحی سطح چیست؟ What Is a Level Design Document?

  • بخشهای کلی The Overview Sections

  • بخش جزئیات سطح The Level Details Section

  • نقشه ها و ایجاد نقشه Maps and Map Creation

  • نکات ، ترفندها و ملاحظات دیگر Tips, Tricks, and Other Considerations

لهستانی کردن تجربه پخش کننده Polishing the Player Experience

  • سطح خود را پرداخت کنید Polishing Your Level

  • تست بازی Playtesting

  • یادگیری از Playtest Learning from a Playtest

  • بهینه سازی سطح خود Optimizing Your Level

نمایش نظرات

آموزش مبانی طراحی سطح حرفه ای
جزییات دوره
1h 49m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
38
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
Barret Hudson
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Barret Hudson Barret Hudson

Barret سیستم های اقتصادی و بازی را به عنوان بخشی از تیم کار بر روی The Division در Massive Entertainment طراحی می کند. او بیش از 4 سال در صنعت بازی های ویدیویی در استودیوهای مختلف از استارت آپ های مستقل گرفته تا Blizzard Entertainment فعالیت داشته است. در آن زمان ، او طیف گسترده ای از نقش های طراحی ، از جمله طراح سطح ، طراح فنی و طراح بازی را داشته است. Barret همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد در زمینه بازی و طراحی سطح از The Guildhall در SMU است. تجربه و تحصیلات صنعت او مجموعه وسیعی از علایق و مهارت ها را از طراحی بازی مفهومی گرفته تا اجرای پیچ و مهره و تمرکز روی برنامه نویسی به زبان C # ، Lua و سایر زبان های ویژه موتور به او می دهد.