آموزش جریان کار استریو پیشرفته در NUKE: نابرابری

Advanced Stereo Workflows in NUKE: Disparity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، ما تکنیکی را برای تبدیل Depth pass از یک برنامه سه بعدی به نقشه Disparity یاد خواهیم گرفت تا از ابزارهای پیشرفته استریو NUKE استفاده کنیم. نرم‌افزار مورد نیاز: NUKE 6.0 و بالاتر برای فایل‌های پروژه. در این سری از درس‌ها، تکنیکی را برای تبدیل Depth pass از یک برنامه سه بعدی به نقشه Disparity می‌آموزیم تا از ابزارهای استریو پیشرفته NUKE استفاده کنیم. قبل از این دوره، ایجاد نقشه های نابرابری به پلاگین Ocula نیاز داشت، اما تمام داده ها در هر گذر عمقی زندگی می کنند، فقط باید به یک نقشه نابرابری قدرتمند تبدیل شوند. ما این پروژه را با یادگیری در مورد تفسیر NUKE و اجرای نقشه های نابرابری آغاز خواهیم کرد. سپس مستقیماً وارد می‌شویم و رابطه ریاضی بین نقشه‌های عمق و نابرابری را یاد می‌گیریم و یاد می‌گیریم که چگونه عمق خود را در یک مقدار افست پیکسلی جبران و ضرب کنیم و آن مقدار را در کانال‌های نابرابری به هم بزنیم. با نقشه اختلاف ما می‌توانیم از ویژگی‌های پیشرفته همگرایی مجدد استفاده کنیم، و همچنین هر گره‌ای را که دارای موقعیت است به‌طور خودکار قرار دهیم یا ویژگی را از یک نمای به نمای دیگر ترجمه کنیم. ما با یادگیری نحوه استفاده از مقادیر نابرابری برای به‌روزرسانی خودکار افست استریو با استفاده از عبارات، کار را به پایان خواهیم رساند. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 6.0 و بالاتر برای فایل های پروژه.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

جریان کار استریو پیشرفته در NUKE: نابرابری Advanced Stereo Workflows in NUKE: Disparity

  • درک اینکه نقشه نابرابری چیست و چگونه ایجاد می شود Understanding What a Disparity Map Is and How It Is Generated

  • عمق سه بعدی به نابرابری: عمق را به فضای صحیح معکوس کنید 3D Depth into Disparity: Invert Depth into Correct Space

  • عمق سه بعدی در اختلاف: اختلاف منظر صفر 3D Depth into Disparity: Offset Zero Parallax

  • عمق سه بعدی در اختلاف: ضرب به پیکسل 3D Depth into Disparity: Multiplier into Pixels

  • عمق سه بعدی در نابرابری: در کانال های مناسب جابجا شوید 3D Depth into Disparity: Shuffle into Proper Channels

  • استفاده از Reconverge with Disparity برای ویرایش قدرتمند استریو Using Reconverge with Disparity for Powerful Stereo Editing

  • استفاده از Disparity برای کپی خودکار تبدیل چپ و راست Using Disparity to Automatically Copy Left and Right Transforms

  • برخورد با تبدیل پیچیده و افست های اشتباه Dealing with a Complex Transform and Wrong Offsets

  • ایجاد یک عبارت برای به روز رسانی عمق ما بر اساس موقعیت Creating an Expression to Update Our Depth Based on Position

نمایش نظرات

آموزش جریان کار استریو پیشرفته در NUKE: نابرابری
جزییات دوره
1h 9m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.