آموزش مشخص کردن اسکلت ها با MotionBuilder

Characterizing Skeletons with MotionBuilder

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره ما یاد می گیریم که چگونه اسکلت های خارجی یا ساختارهای استخوانی را بگیریم و مشخص کنیم یا به عبارت دیگر آنها را قالب بندی کنیم تا MotionBuilder آنها را درک کند و بتواند روی آنها یک دکل ایجاد کند. نرم افزار مورد نیاز: MotionBuilder 2009 و بالاتر در این دوره یاد می گیریم که چگونه اسکلت های خارجی یا ساختارهای استخوانی را بگیریم و مشخص کنیم، یا به عبارت دیگر آنها را قالب بندی کنیم تا MotionBuilder آنها را درک کند و بتواند روی آنها یک دکل ایجاد کند. ما این پروژه را با آوردن یک اسکلت با فرمت صحیح و مشخص کردن آن آغاز خواهیم کرد. سپس به نحوه مشخص کردن دستی یک اسکلت می‌پردازیم، اگر نام‌گذاری شما با MotionBuilder متفاوت باشد. سپس یاد خواهیم گرفت که چگونه یک دکل چهارپا را مشخص کنیم و چگونه از مشکلات خاصی که ممکن است در حین کار با چهارپا رخ دهد، دور بزنیم. این سری از درس‌ها ما را در فرآیند آوردن اسکلت‌های خارجی شما و ایجاد دکل FBIK در بالای آن‌ها راهنمایی می‌کند تا بتوانید از قدرت MotionBuilder بر روی شخصیت‌های خود استفاده کنید. MotionBuilder 2009 و بالاتر

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مشخص کردن اسکلت ها با MotionBuilder Characterizing Skeletons with MotionBuilder

  • اسکلت‌هایی که به درستی نام‌گذاری شده‌اند، مشخص می‌شوند Characterizing and Rigging Correctly Named Skeletons

  • مشخص کردن دستی اسکلت ها Manually Characterizing Skeletons

  • شروع کار با شخصیت یک سکوی اسب چهارپا Getting Started Characterizing a Quadruped Horse Rig

  • نگاشت پیشرفته تعریف کاراکتر Advanced Character Definition Mapping

  • برای به دست آوردن حرکت صحیح، ترفندهای ریگ را کنترل کنید Control Rig Tweaks to Get Correct Movement

نمایش نظرات

آموزش مشخص کردن اسکلت ها با MotionBuilder
جزییات دوره
0h 27m
6
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.