آموزش چرخه‌های کاری و انیمیشن با استفاده از CAT در 3ds Max

Rigging and Animation Workflows Using CAT in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از Character Animation Toolkit (CAT) در 3ds Max، یک مش کاراکتر را از ریگ به انیمیشن تبدیل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012. در این آموزش، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از Character Animation Toolkit (CAT) در 3ds Max، یک مش کاراکتر را از ریگ به انیمیشن تبدیل کنیم. در طول آموزش، ما در مورد گردش کار برای خط لوله انیمیشن بحث خواهیم کرد. ما با استفاده از سیستم CAT 3ds Max شروع می کنیم و نکات و ترفندهایی را برای پوست انداختن در طول مسیر یاد می گیریم. سپس در مورد برنامه ریزی یک عکس و تنظیم دوربین های اصلی صحبت خواهیم کرد. در نهایت، ما تمام دارایی های خود را می گیریم و با استفاده از دکلی که ایجاد کردیم، یک انیمیشن دو شات ایجاد می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

چرخه‌های کاری و انیمیشن با استفاده از CAT در 3ds Max Rigging and Animation Workflows Using CAT in 3ds Max

  • مقدمه ای بر گربه و تنظیم لگن و پاهای ما Introduction to Cat and Setting up Our Pelvis and Legs

  • ایجاد ستون فقرات و بازوها در گربه Creating a Spine and Arms in Cat

  • نصب دست ها و انگشتان روی دکل گربه Setting up the Hands and Fingers on a Cat Rig

  • تکمیل پایه ما و ایجاد استخوان های اضافی Completing Our Base Rig and Creating Additional Bones

  • ایجاد کنترلرها و سفارشی کردن ظاهر Cat Rig Creating Controllers and Customizing the Cat Rig's Appearance

  • ایجاد استخوان های پیچش گربه Creating Cat Twist Bones

  • نکات و ترفندهای پوستی Skinning Tips and Tricks

  • انجام تنظیمات بر روی ریگ پس از پوست Making Adjustments to the Rig After Skinning

  • برنامه ریزی عکس های ما و آشنایی با لایه های گربه Planning Our Shots and Introduction to Cat Layers

  • ایجاد یک دوربین پایه Creating a Base Camera Rig

  • راه اندازی یک فایل شات Setting up a Shot File

  • مسدود کردن در انیمیشن Blocking in the Animation

  • زمان بندی انیمیشن در نماهای ما Animation Timing in Our Shots

  • گرفتن انیمیشن از Blocking with Step Keys به Spline Taking the Animation from Blocking with Step Keys to Spline

  • روش‌های گردش کار انیمیشن برای رسیدگی به مشکلات در یک شات Animation Workflow Methods to Address Issues in a Shot

  • جابجایی بین IK و FK با استفاده از Cat Rig Switching Between IK and FK Using the Cat Rig

  • پرداخت و نهایی کردن عکس های ما Polishing and Finalizing Our Shots

نمایش نظرات

آموزش چرخه‌های کاری و انیمیشن با استفاده از CAT در 3ds Max
جزییات دوره
4h 11m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Rick Vicens
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Rick Vicens Rick Vicens

Ricardo "Rick" Vicens در حال حاضر یک انیماتور شخصیت در استودیو Bethesda Game است. او از دانشکده هنرهای تجسمی و AnimationMentor.com فارغ التحصیل شد. او روی همه چیز کار کرده است، از تبلیغات، برنامه های تلویزیونی، تریلرهای بازی، فیلم ها و حالا بازی های ویدیویی. او در طول زندگی حرفه ای خود مسئولیت های مختلفی از طراحی شخصیت و استوری بورد گرفته تا مدلینگ، انیمیشن و سرپرستی را بر عهده داشته است. برخی از برجسته ترین پروژه هایی که او روی آنها کار کرده است Skyrim، Ice Age 3 و Bioshock Launch Trailer بوده اند.