Rick Vicens

Ricardo "Rick" Vicens در حال حاضر یک انیماتور شخصیت در استودیو Bethesda Game است. او از دانشکده هنرهای تجسمی و AnimationMentor.com فارغ التحصیل شد. او روی همه چیز کار کرده است، از تبلیغات، برنامه های تلویزیونی، تریلرهای بازی، فیلم ها و حالا بازی های ویدیویی. او در طول زندگی حرفه ای خود مسئولیت های مختلفی از طراحی شخصیت و استوری بورد گرفته تا مدلینگ، انیمیشن و سرپرستی را بر عهده داشته است. برخی از برجسته ترین پروژه هایی که او روی آنها کار کرده است Skyrim، Ice Age 3 و Bioshock Launch Trailer بوده اند.
دوره های این مدرس:

آموزش چرخه‌های کاری و انیمیشن با استفاده از CAT در 3ds Max

Rigging and Animation Workflows Using CAT in 3ds Max

در این آموزش، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از Character Animation Toolkit (CAT) در 3ds Max، یک مش کاراکتر را از ریگ به انیمیشن تبدیل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.