آموزش مقدمه ای بر سیستم های ذرات در موتور غیرواقعی

Introduction to Particle Systems in Unreal Engine

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
      نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
      نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
      توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش Unreal Engine ، ما در مورد نحوه ایجاد جلوه های ذره ای یاد خواهیم گرفت و در مورد برخی از روشهای خوب استفاده از هر نوع جلوه ذرات در Unreal Engine 4 بحث خواهیم کرد. در این مجموعه از آموزشهای Unreal Engine ، نحوه ایجاد ذرات را یاد خواهیم گرفت. اثرات و برخی از روشهای خوب استفاده از هر نوع اثر ذره در Unreal Engine 4 را مورد بحث قرار دهیم. برای شروع ، ما در مورد چگونگی ایجاد یک سیستم ذرات جدید بحث خواهیم کرد و همچنین با رابط Cascade آشنا خواهیم شد. بعد از آن ما به سراغ آنچه یک سیستم ذرات تشکیل می دهد می رویم. ما در مورد انتشار دهنده ها و ماژول های ذرات و چگونگی تغییر رفتار ذرات شبیه سازی شده ما صحبت خواهیم کرد. سپس ما با ایجاد یک جرقه زننده جرقه درست ایجاد جرقه خواهیم کرد. همانطور که در طول دوره ادامه می دهیم ، انواع مختلف انتشار دهنده های ذرات مانند ذرات GPU ، ذرات مش ، ذرات روبان و سایر موارد را کشف خواهیم کرد. همانطور که در حال بررسی سیستم های مختلف ذرات در این آموزش Unreal Engine هستیم ، در مورد بسیاری از ماژول های رایج که در اکثر سیستم های ذرات دیده می شوند ، خواهیم آموخت.

      سرفصل ها و درس ها

      مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

      • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

      مقدمه ای بر سیستم های ذرات در موتور غیرواقعی Introduction to Particle Systems in Unreal Engine

      • بررسی اجمالی رابط Interface Overview

      • آناتومی سیستم ذرات Particle System Anatomy

      • Sprite Emitters Sprite Emitters

      • انتشار دهنده های Gpu Sprite Gpu Sprite Emitters

      • مش ساطع کننده ذرات Mesh Particle Emitters

      • انتشار دهنده های ذرات روبان Ribbon Particle Emitters

      • ساطع کننده ذرات پرتو Beam Particle Emitters

      • انتشار دهنده های ذرات دنباله حیوانات Anim Trail Particle Emitters

      • زیر سیستم های ذرات UV Sub UV Particle Systems

      • بهینه سازی سیستم های ذرات Optimizing Particle Systems

      نمایش نظرات

      نظری ارسال نشده است.

      آموزش مقدمه ای بر سیستم های ذرات در موتور غیرواقعی
      خرید اشتراک و دانلودخرید تکی و دانلود | 210,000 تومان (5روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 2 تا 14 ساعت می باشد.
      جزییات دوره
      2h 1m
      11
      Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
      (آخرین آپدیت)
      27
      4.7 از 5
      دارد
      دارد
      دارد
      Joshua Kinney
      جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

      Google Chrome Browser

      Internet Download Manager

      Pot Player

      Winrar

      Joshua Kinney Joshua Kinney

      جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.