آموزش آمادگی Cert: مواد وحدت ، نورپردازی و جلوه ها (2017)

Cert Prep: Unity Materials, Lighting, and Effects (2017)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با تبدیل شدن به یک توسعه دهنده مجاز Unity ، مهارت خود را در استفاده از Unity برای توسعه بازی نشان دهید. در این دوره ، آلن تورن را دنبال کنید زیرا او شما را برای بخشی از آزمون با تمرکز بر روی مواد ، نور و جلوه ها آماده می کند. آلن در مورد ایجاد مواد ، بافت و نقشه برداری ، شفافیت و انیمیشن بافت صحبت می کند. او همچنین به شما کمک می کند تا با روشنایی ، کاوش در مورد روشنایی جهانی ، پخت نور ، چراغ های منطقه و نور پویا شروع کنید. به علاوه ، او انسداد و شکوفه محیط ، عمق زمین و دانه ، و درجه بندی رنگ و رنگ را پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
  • ایجاد مواد
  • بافت و نقشه برداری
  • مواد PBR
  • کاشی کاری و جبران خسارت
  • انیمیشن بافت
  • شروع کار با روشنایی
  • پخت سبک
  • نور پویا و گسیل
  • ایجاد نمایه

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. مواد و بافت ها 1. Materials and Textures

  • مروری بر مواد Materials overview

  • مواد و بافت ها Materials and textures

  • ایجاد مواد Creating materials

  • بافت و نقشه برداری Textures and mapping

  • مواد PBR PBR materials

2. مواد در عمق 2. In-Depth Materials

  • نقشه های عادی Normal maps

  • خود روشنایی Self illumination

  • شفافیت Transparency

  • کاشی کاری و جبران خسارت Tiling and offsets

  • انیمیشن بافت Texture animation

3. روشنایی 3. Lighting

  • با روشنایی شروع کنید Get started with lighting

  • انواع نور Light types

  • روشنایی جهانی Global illumination

  • پخت سبک Light baking

  • چراغهای منطقه Area lights

  • نورپردازی پویا Dynamic lighting

  • روشنایی گسیل کننده Emissive lighting

4. پردازش پست 4. Post Processing

  • معرفی جلوه های دوربین Introducing camera effects

  • ایجاد پروفایل Creating profiles

  • انسداد و شکوفه محیط Ambient occlusion and bloom

  • عمق مزارع و دانه Depth of field and grain

  • درجه بندی رنگ و رنگ Vignette and color grading

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش آمادگی Cert: مواد وحدت ، نورپردازی و جلوه ها (2017)
جزییات دوره
2h 11m
25
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
24,563
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Alan Thorn
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.