آموزش آهنگسازی 360 VR در NUKE

360 VR Compositing in NUKE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره اصول محیط فیلم سازی واقعیت مجازی را به شما آموزش می دهد و شما را از طریق راه اندازی دکل دوربین VR خود در مایا و گردش کار جدید ترکیب در NUKE راهنمایی می کند. نرم افزار مورد نیاز: Nuke 9.0v4 و Maya 2016. شاید شما در مورد چیز کوچک دیگری به نام واقعیت مجازی (VR) شنیده باشید. اگر دارید و درباره VR کنجکاو هستید ، پس این دوره ، ساخت 360 VR در NUKE ، دوره مناسبی برای شماست زیرا شما را با این رسانه فیلمسازی جدید آشنا می کند. در ابتدا ، شما می توانید پایه های گردش کار VR و تفاوت آن با یک پروژه کلیشه ای استاندارد را کشف کنید. بعد ، شما به مایا خواهید پرید و دستگاه استریو VR خود را راه اندازی خواهید کرد. سرانجام ، شما یک استریو از مایا رندر می گیرید و آن را وارد NUKE می کنید تا در مورد روند کار جدید ترکیب VR بحث کنید. وقتی با این دوره واقعیت مجازی به پایان رسید ، نه تنها درک کاملی از این مرز جدید خواهید داشت ، بلکه مهارت هایی را نیز خواهید داشت که سپس این تکنیک ها را در پروژه منحصر به فرد خود به کار بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: Nuke 9.0v4 و Maya 2016.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

بیایید درباره VR صحبت کنیم! Let's Talk About VR!

  • معرفی دوره Course Introduction

  • 360 Compositing vs Stereo Compositing 360 Compositing vs. Stereo Compositing

  • فرمت های تصویر VR VR Image Formats

  • دوربین Oculus: آیا به آن نیاز داریم؟ The Oculus Camera: Do We Need It?

  • دوربین VR را به Nuke وارد کنید Import VR Camera into Nuke

  • خلاصه ماژول Module Summary

ساخت دوربین VR در مایا Making a VR Camera in Maya

  • ساخت دکل دوربین VR Making a VR Camera Rig

  • راه اندازی موزه Setting up the Museum

  • قوانین جایگذاری Rules of Placement

  • صادرات دستی دوربین به Nuke Manually Exporting Camera to Nuke

گره های Nuke در VR Nuke Nodes in VR

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • گره های خوب در مقابل گره های بد Good Nodes vs. Bad Nodes

  • گره های خوب در مقابل گره های بد ادامه دارد Good Nodes vs. Bad Nodes Continued

  • نتیجه گیری خلاصه Summary Conclusion

جریان کاری کروی استریوسکوپی Stereoscopic Spherical Nuke Workflow

  • راه اندازی Comp Setting up the Comp

  • ابزارهای VR برای انباشت مناسب تصویر VR Toolsets for Proper Image Stacking

  • ایجاد ابزار OculusViewer Creating the OculusViewer Tool

  • فرمت های مختلف خروجی برای هدست Different Output Formats for Headsets

  • نتیجه گیری خلاصه Summary Conclusion

بگذارید هدست بگذاریم! Let's Put on the Headset!

  • دستگاه های VR موجود در بازار VR Devices on the Market

  • قوانین فیلمبرداری VR Rules of VR Cinematography

  • نتیجه گیری دوره Course Conclusion

نمایش نظرات

آموزش آهنگسازی 360 VR در NUKE
جزییات دوره
1h 53m
23
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Doug Hogan
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Doug Hogan Doug Hogan

داگ هوگان ناظر آهنگسازی و یک فندک ارشد است که در حال حاضر در استودیوی Reel FX Creative Studios در دالاس کار می کند ، با بیش از 10 سال سابقه کار حرفه ای در صنعت جلوه های بصری. داگ ، فارغ التحصیل دانشکده هنر و طراحی ساوانا در سال 2006 با گرایش جلوه های بصری و یک خردسال در فیلم و تلویزیون ، کار خود را با کار در استودیوهای VFX در ایالات متحده و کانادا آغاز کرد ، و با انجام کارهای هیجان انگیز فیلم های سینمایی و تجاری ، و ایجاد پایه ای محکم از مجموعه مهارت های هنری و فنی خط لوله.