لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Swords and Shovels: Character Inventory System
Swords and Shovels: Character Inventory System
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آیا تا به حال خواسته اید بتوانید بازی های خود را بسازید؟ اگر می خواهید وارد دنیای برنامه نویسی بازی شوید، این دوره برای شما مناسب است. در این دوره آموزشی، Swords and Shovels: Character Inventory System، شما فرآیند ایجاد یک لوت اسپون و سیستم آیتم برای بازی های خود را خواهید آموخت. ابتدا نحوه ایجاد فرهنگ لغت برای موارد قطره را بررسی خواهید کرد. سپس، نحوه ایجاد و اتصال عناصر UI برای نمایش موجودی را تعیین خواهید کرد. در نهایت، اتصال به سیستمهای دیگر مانند آمار شخصیتها، آیتمهای انتخابی، مدیران بازی و موارد دیگر را کشف خواهید کرد. در پایان این دوره Unity، درک کاملی از نحوه ایجاد و پیاده سازی یک سیستم موجودی موثر در بازی خود خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Unity.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
برنامه ریزی طراحی برای سیستم موجودی
Planning out the Design for the Inventory System
راه اندازی پیش ساخته های UI برای بازخورد بصری
Setting up UI Prefabs for Visual Feedback
ایجاد تک رفتار موجودی
Creating the Inventory Monobehaviour
پیوند به سیستم های آیتم و کاراکتر
Linking to Item and Character Systems
نگاه به آینده به آنچه بعد است
Looking Ahead to What Is Next
کریستوفر پلو بیش از 20 سال را صرف جمع آوری مهارت های لازم برای موفقیت در طراحی بازی ، هنر 3D و انیمیشن ، برنامه نویسی و به عنوان مربی کرده است. وی به مدت پنج سال در کالج Fanshawe در زمینه طراحی بازی های ویدیویی ، رسانه های تعاملی و طراحی و انیمیشن سه بعدی و طراحی شخصیت بعد از فارغ التحصیلی تدریس کرده است. وی همچنین در تیمی بود که برنامه درسی برنامه های پیشرفته دیپلم را تدوین کرد. او با طراحی بازی و تحقیق در صنعت همچنان فعال است.
نمایش نظرات