آموزش بازی با بازی: Docker برای توسعه دهندگان جاوا با آرون گوپتا و مایکل هافمن

Play by Play: Docker for Java Developers with Arun Gupta and Michael Hoffman

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این بازی بصورت Pluralsight بدون نسخه و بدون تمرین ، به مفاهیم اساسی و پیشرفته Docker از دید یک توسعه دهنده جاوا ، از جمله اصول Docker ، Docker Compose و Docker Swarm ، می پردازید. منبع انتشار در سال 2013. محبوبیت آن مزایای واقعی یک بار بسته بندی کل برنامه شما برای اجرای آن در هر مکان است. به عنوان یک توسعه دهنده جاوا ، اطلاعات زیادی در مورد Docker در دسترس شما است. با این حال ، اغلب متوجه خواهید شد که اسناد و مدارک و مواد تکمیلی اغلب در سطح بالا یا از منظر عملیاتی فقط بر داکر تمرکز می کنند. در این بازی-بازی بدون نسخه و بدون تمرین Pluralsight ، به مفاهیم اساسی و پیشرفته Docker از دیدگاه توسعه دهنده جاوا ، شامل اصول Docker ، Docker Compose و Docker Swarm ، می پردازید. چه در داکر تازه وارد باشید و چه در استفاده از آن تجربه داشته باشید ، این یک فرصت عالی برای کسب اطلاعات در مورد سیستم عامل است.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

اصول داکر Docker Basics

  • داکر چیست؟ What Is Docker?

  • داکر ماموریت ، زیرساخت و گردش کار Docker Mission, Infrastructure, and Workflow

  • Dockerfiles و تصاویر Dockerfiles and Images

  • بهترین روش های Dockerfile ، سیستم پرونده اتحادیه و لایه های تصویر Dockerfile Best Practices, Union File System, and Image Layers

Docker برای Mac و Windows Docker for Mac and Windows

  • شروع با داکر Getting Started with Docker

  • نصب Docker ، ساخت تصویر و اجرای ظروف Installing Docker, Building an Image, and Running Containers

  • گزینه های Docker و - help Docker Options and --help

  • Docker Machine و Docker Toolbox Docker Machine and Docker Toolbox

  • گردش کار Docker برای یک توسعه دهنده Docker Workflow for a Developer

  • پلاگین Docker Maven Docker Maven Plugin

اجرای برنامه چند ظرفی با استفاده از Docker Compose Running Multi-container Application Using Docker Compose

  • Docker Compose: تعریف خدمات Docker Compose: Defining Services

  • کاهش عدم تطابق امپدانس بین توسعه/تولید Reducing Impedance Mismatch Between Dev/Prod

  • کشف سرویس با سرور برنامه و پایگاه داده Service Discovery with Application Server and Database

Docker Swarm ، تنظیم چندین میزبان Docker Swarm, Setting up Multiple Hosts

  • استراتژی های توزیع و توزیع Docker Docker Swarm and Distribution Strategies

  • Swarm Mode Overview و Swarm Kit Swarm Mode Overview and Swarm Kit

  • شروع خوشه حالت Swarm در آمازون Initializing Swarm Mode Cluster on Amazon

  • Docker برای خدمات وب آمازون (AWS) و Routing Mesh Docker for Amazon Web Services (AWS) and Routing Mesh

  • بازیابی حالت Swarm از شکست ها و خدمات Swarm Mode Recovery from Failures and Services

  • ابزارهای مانیتورینگ ، ورود به سیستم و توسعه Monitoring, Logging, and Development Tools

  • بسته بندی و منابع Docker Mission Docker Mission Wrap-up and References

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش بازی با بازی: Docker برای توسعه دهندگان جاوا با آرون گوپتا و مایکل هافمن
جزییات دوره
1h 58m
22
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
75
4.3 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Arun Gupta Arun Gupta

آرون گوپتا معاون رئیس حمایت از توسعه دهندگان در Couchbase است. او به مدت 10+ سال در Sun ، Oracle و Red Hat جوامع توسعه دهنده را ساخته و هدایت کرده است. وی تخصص عمیقی در هدایت تیم های متقابل کارکردی برای توسعه و اجرای استراتژی ، برنامه ریزی و اجرای محتوا ، کمپین های بازاریابی و برنامه ها دارد. پیش از این او تیم های مهندسی را در Sun هدایت می کرد و یکی از اعضای بنیانگذار تیم Java EE است. گوپتا بیش از 2000 پست وبلاگ در زمینه فناوری نویسنده است. وی در بیش از 40 کشور در زمینه موضوعات بی شماری تجربه سخنرانی گسترده ای دارد و به مدت سه سال متوالی راک استار JavaOne است. گوپتا همچنین فصل Devoxx4Kids را در ایالات متحده تاسیس کرد و همچنان به ارتقا education آموزش فن آوری در کودکان ادامه می دهد. نویسنده چندین کتاب در زمینه فناوری ، یک دونده مشتاق ، یک کره زمین ، یک قهرمان جاوا ، یک رهبر JUG ، یک عضو تیم رویایی NetBeans و یک کاپیتان داکر ، از طریق توییتر به راحتی قابل دسترسی است.

Michael Hoffman Michael Hoffman

مایکل یک معمار ارشد فنی در NVISIA است. او تقریباً بیست سال در زمینه فناوری برای انواع مشتریان در چندین صنعت مختلف کار کرده است. او علاقه زیادی به تدریس و راهنمایی دارد. پانزده دقیقه از شهرت او رسیدن به سطل شماره 3 در نمایشگاه بوزو بود. وی دارای مدرک لیسانس علوم کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی از دانشگاه DePaul است و در حال حاضر در منطقه شهری شیکاگو اقامت دارد.