نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
هنگام یادگیری یک بسته نرم افزاری جدید ، گاهی اوقات خوب است که فقط با هر دو پا بپرید و چیزی ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6. هنگام یادگیری یک بسته نرم افزاری جدید ، گاهی اوقات خوب است که فقط با هر دو پا بپرید و چیزی ایجاد کنید. در این آموزش ، ما همین کار را خواهیم کرد همانطور که یک موجود کوچک از هندسه پایه تا مجسمه نقاشی شده به پایان رسانده ایم. ما روش های کار با هندسه را پوشش خواهیم داد. ما یاد خواهیم گرفت که مش خود را شکل دهیم و مجسمه سازی کنیم. ما جزئیات با فرکانس بالا را با استفاده از لایه ها اضافه خواهیم کرد و در مورد ایجاد UV ها صحبت خواهیم کرد. ما همچنین بافتی برای موجود خود ترسیم خواهیم کرد و یاد خواهیم گرفت که از عکس برای افزودن به این بافت ها استفاده کنیم. این آموزش گام به گام به گونه ای طراحی شده است که نگاهی سریع به ZBrush داشته باشد تا به شما این امکان را بدهد که بدون کار در جزئیات رابط کاربری و یا انفجار با هر امکان گردش کار ، احساس کار در یک پروژه کامل را داشته باشید. پس از پایان کار ، ما به شما توصیه می کنیم با مقدمه ای برای ZBrush ، شروع سریع ZBrush یا هر یک از آموزش های مبتنی بر پروژه ، عمق بیشتری پیدا کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
اولین روز شما در ZBrush
Your First Day in ZBrush
-
ایجاد هندسه از Zspheres
Creating Geometry from Zspheres
-
اضافه کردن ویژگی ها با Dynamesh
Adding Features with Dynamesh
-
ایجاد Fase Base Mesh
Creating the Final Base Mesh
-
ضمیمه هندسه
Appending Geometry
-
مجسمه سازی شخصیت
Sculpting the Character
-
افزودن جزئیات پوست با فرکانس بالا
Adding High-frequency Skin Detail
-
نمایش شخصیت
Posing the Character
-
افزودن جزئیات با لایه ها
Adding Detail with Layers
-
کار با مواد و چراغ ها
Working with Materials and Lights
-
رنگ آمیزی شخصیت
Polypainting the Character
-
نقاشی با استفاده از کانون توجه
Painting Using Spotlight
-
ایجاد UV
Creating UVs
-
گزینه های خروجی
Output Options
نمایش نظرات