نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
گره های Wrangle یکی از قدرتمندترین و متنوع ترین گردش کارهای موجود در Houdini است ، به همین دلیل محبوبیت زیادی در بین افراد حرفه ای دارد. این دوره به شما می آموزد که چگونه از آنها برای دستیابی به راه حلهای پیچیده استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 15. اغلب هنگام کار بر روی فیلم های بلند بالا ، نمایش های تلویزیونی یا تبلیغات تجاری ، ایجاد تنظیمات کاملاً رویه ای لازم و قابل کنترل است. این دوره ، ایجاد Custom Houdini Solvers with VEX Wrangles ، برای آموزش تکنیک ها و گردش کار برای دستیابی دقیق به آن طراحی شده است. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه تنظیمات پیچیده ای را ایجاد کنید که برای دستیابی به یک سیستم لجن چسبنده کاملاً رویه ای مورد نیاز است. اول ، شما یاد خواهید گرفت که از گره های Wrangle به طور گسترده با اسکریپت نویسی VEX استفاده کنید و یک حل کننده محدودیت مهم و مهم ایجاد کنید که نیروی محرک کل سیستم باشد. علاوه بر Sticky Constraint Solver ، شما خواهید آموخت که چگونه می توان از گره های Wrangle در داخل یک شبکه DOP برای کنترل یک پویای حل کننده مبتنی بر موقعیت (Position-based Dynamics Solver) استفاده کرد ، که به آن Grain Solver می گویند. این دوره همچنین به شما می آموزد که چگونه می توان از شبیه سازی FLIP برای تکمیل اثر استفاده کرد. با پایان این دوره ، مهارت های عملی برای دستیابی به تنظیمات قوی ، قابل کنترل و رویه برای پروژه های سطح بالای Houdini VFX خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 15.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
مقدمه و شروع
Introduction and Getting Started
-
مقدمه کورس و VEX
Course and VEX Wrangle Introduction
-
ایجاد هندسه گودال و پا
Creating Puddle and Foot Point Geometry
-
امتیازات پا ادامه دارد
Foot Points Continued
-
آماده سازی ورودی های مهم حل محدودیت
Preparing The Sticky Constraint Solver Inputs
حل محدودیت مهم
Sticky Constraint Solver
-
حفظ صفت
Attribute Retention
-
اتصالات مجاورت قسمت 1
Proximity Connections Part 1
-
اتصالات مجاورت قسمت 2
Proximity Connections Part 2
-
اتصالات مجاورت قسمت 3
Proximity Connections Part 3
-
شکستن محدودیت قسمت 1
Constraint Breaking Part 1
-
شکستن محدودیت قسمت 2
Constraint Breaking Part 2
-
تولید هندسه اتصال قسمت 1
Generating Connection Geometry Part 1
-
تولید هندسه اتصال قسمت 2
Generating Connection Geometry Part 2
-
تولید هندسه اتصال قسمت 3
Generating Connection Geometry Part 3
ابزار حل محدودیت مهم
Sticky Constraint Solver Tool
-
تهیه و تمیز کردن قسمت 1
Preparation and Clean up Part 1
-
تهیه و تمیز کردن قسمت 2
Preparation and Clean up Part 2
-
ایجاد HDA
Creating the HDA
رشته های پویا
Dynamic Strings
-
آماده سازی هندسه برای قسمت 1 DOP
Preparing the Geometry for DOP's Part 1
-
آماده سازی هندسه برای قسمت 2 DOP
Preparing the Geometry for DOP's Part 2
-
ایجاد شبکه DOP
Creating the DOP Network
-
دسترسی به هندسه محدودیت مهم در DOPs
Accessing the Sticky Constraint Geometry within DOPs
-
تنظیم محدودیت های شکستنی قسمت 1
Setting up Breakable Constraints Part 1
-
تنظیم محدودیت های شکستنی قسمت 2
Setting up Breakable Constraints Part 2
-
به طور پویا به روز رسانی طول استراحت
Dynamically Updating the Rest Length
-
معرفی اشیاl برخورد
Introducing Collision Objects
ابزار رشته های پویا
Dynamic Strings Tool
-
تهیه و تمیز کردن قسمت 1
Preparation and Clean up Part 1
-
تهیه و تمیز کردن قسمت 2
Preparation and Clean up Part 2
-
رابط کاربری Subnet قسمت 1
Subnet User Interface Part 1
-
رابط کاربری Subnet قسمت 2
Subnet User Interface Part 2
پایان دادن به لمس ها
Finishing Touches
-
شبیه سازی FLIP
FLIP simulation
-
تکنیک های سطح بندی قسمت 1
Surfacing Techniques Part 1
-
تکنیک های سطح بندی قسمت 2
Surfacing Techniques Part 2
-
نورپردازی ، سایه زنی و رندر
Lighting, Shading, and Rendering
نمایش نظرات