آموزش به سراغ توسعه دهندگان شی گرا بروید

دانلود Go for Object-oriented Developers

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: زبان Go راه جدیدی برای بررسی نحوه ساخت یک زبان برنامه نویسی ارائه می دهد. اما تشخیص اینکه چگونه رویکردهای طراحی مرسوم، مانند برنامه نویسی شی گرا، می تواند به کار گرفته شود، می تواند چالش برانگیز باشد. در این دوره آموزشی، Go for Object-oriented Developers، یاد خواهید گرفت که شی گرا را به برنامه های خود اضافه کنید. ابتدا، با استفاده از انواع و روش‌ها برای تعریف اشیاء اصلی، کاوش می‌کنید. در مرحله بعد، نحوه استفاده از رابط ها برای افزودن چند شکلی به برنامه های خود را خواهید یافت. در نهایت، یاد خواهید گرفت که چگونه قابلیت های چند شکلی برنامه های خود را با برنامه نویسی عمومی گسترش دهید. وقتی این دوره را به پایان رساندید، مهارت ها و دانش برنامه نویسی شی گرا با Go را خواهید داشت که برای گنجاندن این فلسفه طراحی قدرتمند در پروژه های خود لازم است.

سرفصل ها و درس ها

آیا Go یک زبان شی گرا است؟ Is Go an Object-oriented Language?

  • ویژگی های زبان های شی گرا Traits of Object-oriented Languages

  • صفت 1: اشیاء Trait 1: Objects

  • صفت 2: ارث Trait 2: Inheritance

  • ویژگی 3: ارسال پیام Trait 3: Message Passing

  • صفت 4: کپسولاسیون Trait 4: Encapsulation

  • صفت 5: چندشکلی Trait 5: Polymorphism

  • صفت 6: بازگشت باز Trait 6: Open Recursion

  • چالش هایی که با شی گرایی روبرو می شوند Challenges That Go Faces with Object-orientation

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • نسخه ی نمایشی: یک برنامه غیر شی گرا Demo: A Non-object-oriented Program

استفاده از روش ها برای تعریف رفتار Using Methods to Define Behavior

  • مقدمه ها Introductions

  • ایجاد اشیا و روش ها Creating Objects and Methods

  • ترکیب شی Object Composition

  • نسخه ی نمایشی: ایجاد اشیاء ساده Demo: Creating SImple Objects

بررسی استراتژی‌های کپسول‌سازی داده‌ها Exploring Data Encapsulation Strategies

  • مقدمه Introduction

  • استراتژی های کپسوله سازی Encapsulation Strategies

  • توابع سازنده Constructor Functions

  • نسخه ی نمایشی: توابع سازنده Demo: Constructor Functions

  • روش های دسترسی Accessor Methods

  • نسخه ی نمایشی: روش های دسترسی Demo: Accessor Methods

استفاده از رابط ها برای افزودن چند شکلی Employing Interfaces to Add Polymorphism

  • مقدمه Introduction

  • تعریف و استفاده از رابط ها Defining and Using Interfaces

  • نسخه ی نمایشی: معرفی رابط ها Demo: Introducing Interfaces

  • مجموعه روش Method Sets

  • تعریف مجموعه روش برای انواع ارزش Defining Method Sets for Value Types

  • تعریف مجموعه روش برای انواع اشاره گر Defining Method Sets for Pointer Types

  • تعریف مجموعه روش ها برای رابط ها Defining Method Sets for Interfaces

  • اظهارات را تایپ کنید Type Assertions

  • سوئیچ ها را تایپ کنید Type Switches

  • نسخه ی نمایشی: سوئیچ ها را تایپ کنید Demo: Type Switches

اتخاذ برنامه نویسی عمومی Adopting Generic Programming

  • مقدمه Introduction

  • برنامه‌نویسی عمومی در مقابل رابط‌ها Generic Progamming vs. Interfaces

  • ساختار یک تابع عمومی Structure of a Generic Function

  • ایجاد محدودیت های سفارشی Creating Custom Constraints

  • ایجاد انواع عمومی Creating Generic Types

  • نسخه ی نمایشی: برنامه نویسی عمومی Demo: Generic Programming

نمایش نظرات

آموزش به سراغ توسعه دهندگان شی گرا بروید
جزییات دوره
2h 7m
36
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mike Van Sickle Mike Van Sickle

Michael Van Sickle یک معمار برنامه در Akron ، اوهایو است. وی کار خود را به عنوان یک مهندس مکانیک و با طراحی قطعات در صنعت خودرو قبل از تغییر در مهندسی نرم افزار آغاز کرد. او علاقه زیادی به یادگیری زبان های جدید برنامه نویسی دارد و از کار با جاوا ، C # ، JavaScript ، PHP و F # راحت است. مایک همچنین عاشق یادگیری در مورد طراحی تجربه کاربر است و در تلاش شرکت خود برای ساخت برنامه های زیبا و ساده نقش اصلی را دارد. وقتی که کد نمی نویسد ، مایک دوست دارد به اردو برود و با همسر و دو دخترش پیاده روی طولانی کند.

Go