این دوره آموزشی فناوری دیجیتال بخشی از یک سری کلاس های مختلف دیگر است که به طور خاص برای افراد با نیازهای خاص ساخته شده است.
افراد با نیازهای ویژه عمدتاً آنهایی هستند که مبتلا به اوتیسم، نارساخوان، مبتلا به سندرم داون، آسپرگر، فلج مغزی و موارد دیگر هستند.
افراد دارای نیازهای ویژه دارای استعدادهای استثنایی هستند که فقط باید کشف شوند. با این حال، هنگامی که استعدادهای پنهان آنها مورد استفاده قرار گیرد، آنها قادر به ایجاد شگفتی هستند.
متأسفانه به دلیل محدودیتها و ناتوانیهای "درک شده" به آنها به ندرت فرصتهای منصفانه داده میشود، مثلاً در مدارس، جامعه یا محل کار. وضعیت کووید-19 گزینه های آنها را برای کسب درآمد محدودتر کرده است زیرا اکنون افراد بیشتری به دنبال شغل و فرصت های جایگزین برای کسب درآمد هستند.
هدف اصلی ما این است که آنها را آموزش دهیم تا بتوانند خودپایدار باشند و به هیچ کمک مالی یا کمکی از طرف کسی وابسته نباشند.
شرکتکنندگان در این دوره میتوانند نحوه توسعه بازیهای دو بعدی را به شیوهای ساده و سازماندهی شده بیاموزند. آنها می توانند بازی های منحصر به فرد خود را کاملاً بر اساس خلاقیت و مهارت های منحصر به فرد خود ارائه دهند.
ما در این سالها سفر فوقالعادهای در آموزش این افراد با نیازهای ویژه داشتهایم. دیدن رشد دانشآموزان ما از صفر به قهرمان فوقالعاده بود.
EntrepreneurAtar دارای مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی (مالی) است. وی با 31 سال سابقه صنعتی در 8 سال گذشته در زمینه برخورد با افراد نیازمند فعالیت داشته است. با تأسیس آکادمی ذهن های بی نهایت، آتار به اندازه کافی خوش شانس بوده است که افراد دارای نیازهای ویژه را بهتر درک کند. برخورد با دانشآموزان و والدین، و بهویژه درک وضعیت والدین از طریق دست اول، امری روزمره بوده است که او را قادر میسازد تا به خوبی به آنها خدمت کند. او آنها را با موفقیت آموزش داده است تا در رویدادهای مختلف محلی و بین المللی قهرمان شوند. در حالی که بسیاری از شرکت کنندگان در آکادمی او به سمت تبدیل شدن به کارآفرینان موفق GIG حرکت کرده اند. او و تیمش پس از انجام پروژه آزمایشی آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه در SMK Sunway، آموزش مداوم را در مدرسه آغاز کردند. با توجه به علاقه و مهارت های عالی آنها، دانش آموزان را به شرکت در رقابت بین المللی نمایشگاه سایبری در سال 2014 سوق دادیم. این مسابقه سالانه با شرکت بیش از 5.5 میلیون دانش آموز از 50000 مدرسه در 115 کشور جهان - و طولانی ترین رویداد آنلاین بین المللی آن محسوب می شود. نوع. اگرچه یک کار غولپیکر بود، اما تیم و دانشآموزان مشتاقانه شرکت کردند و در نهایت ظهور کردند.
نمایش نظرات