آموزش انیمیشن رقص شخصیت ها با بلندر 2.9

Character Dance Animation With Blender 2.9

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

شخصیت های ساده را زنده کنید! انیمیشن آینده طراحی و گام بعدی مهم در گسترش مهارت طراحی شما است. در این کلاس، من شما را از طریق یک فرآیند ساده راهنمایی می‌کنم که در آن یاد می‌گیرید یک کاراکتر ساده برای انیمیشن بسازید و آن را به صورت انیمیشن حلقه‌ای ارائه کنید.

این کلاس قرار است روند ایجاد کاراکتر را برای شما تجزیه کند. من ایجاد کاراکترهای ساده را پوشش خواهم داد. من منابعی را به شما ارائه می‌دهم که می‌توانید از  دریافت کنید. و سپس با انیمیشن های Mixamo بازی خواهیم کرد. شما یاد خواهید گرفت که از mash های اولیه، اصلاح کننده ها، مواد اولیه، صادرات و واردات در داخل و خارج از بلندر، وارد کردن در Mixamo، متحرک سازی دوربین، و در نهایت، نحوه آماده سازی تنظیمات رندر نهایی خود را به گونه ای آماده کنید که به نظر قابل ارائه به نظر برسند. می توانید برای نمونه کارها یا رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

در این دوره آموزشی خواهید آموخت:


-مدل کاراکتر در Blender: من شما را با ایجاد کاراکتر ساده راهنمایی می کنم.

- متحرک سازی در Mixamo: ما شخصیت شما را از Blender می گیریم و آن را به Mixamo وارد می کنیم تا ریگ و انیمیشن رقص را به شخصیت شما اضافه کنیم.

-متحرک سازی دوربین و آماده شدن برای رندر: ما اکشن شما را نهایی می کنیم و کاراکتر شما را در صحنه می رقصیم!

-پرداخت انیمیشن: من به شما روند ساده ای را برای به اشتراک گذاشتن انیمیشن خود و خارج کردن آن نشان می دهم!


در پایان این دوره، می‌توانید یک کاراکتر سه بعدی در Blender ایجاد کنید و آن را در Mixamo متحرک کنید. من به شما نشان خواهم داد که چگونه رندر انیمیشن خود را آماده کنید تا بتوانید از آن برای نمونه کارهای خود استفاده کنید یا آن را با دوستان خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این فرآیند ابزارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا همه مدل‌های خود را به سطح بعدی برسانید - کارآمد و یکپارچه!

پس بیایید شروع کنیم و من شما را در اولین ویدیو می بینم!

برای پروژه نهایی خود باید: 

- شخصیت اصلی مرد/زن خود را ایجاد کنید

-یک انیمیشن منحصر به فرد پیدا کنید که به خوبی با شخصیت شما مطابقت داشته باشد

-صدا را اضافه کنید 

- HDRI کاملی را پیدا کنید که با مدل شما مطابقت دارد

-در نهایت، با دوربین بازی کنید، انیمیشن اضافه کنید و صحنه رندر نهایی خود را آماده کنید 

> اما اول از همه، از آن لذت ببرید و لذت ببرید! ^_^ 


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • مدل سازی پاها Modeling The Legs

  • ایجاد دست ها Creating The Hands

  • معرفی کلاس Class Introduction

  • وارد کردن تصاویر مرجع و مدل سازی سر Importing The Reference Images And Modeling The Head

  • اتصال اندام ها با بدن Connecting The Limbs With The Body

  • استفاده از مواد Applying The Materials

  • مدل سازی بازوها Modeling The Arms

  • بازی با دوربین انیمیشن و تنظیمات رندر نهایی Playing With The Camera Animation And Final Render Settings

  • متحرک سازی شخصیت Animating The Character

  • مدل سازی سبیل، ریش و پا Modeling The Mustaches,Beard And The Feets

  • مدل سازی عینک آفتابی و کلاه Modeling The Sun Glasses And The Hat

  • مدل سازی نیم تنه Modeling The Torso

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش انیمیشن رقص شخصیت ها با بلندر 2.9
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
2h 2m
12
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
17 آبان 1399 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
971
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Zerina 3D

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Zerina 3D Zerina 3D

هنرمند و انیماتور سه بعدی

سلام، اسم من زرینا است. من یک طراح گرافیک و هنرمند سه بعدی هستم. از زمانی که به یاد دارم خلاقیت بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من بوده است. حتی از کودکی به هنر و کامپیوتر علاقه داشتم، بنابراین فقط به دنبال علاقه ام بودم و امروز کاری را که دوست دارم انجام می دهم. همچنین، من معلمان زیادی در خانواده ام دارم، حتی مادرم، بنابراین در تمام عمرم سعی کردم مهارت های تدریس آنها را به دست بیاورم.

من به پیوستم تا سفر خود را به عنوان معلم و طراح گرافیک آغاز کنم. من در زمینه آموزش نرم افزارهای کامپیوتری برای طراحی و گرافیک کامپیوتری تجربه زیادی دارم. من ترجیحاً در بلندر کار می کنم و نوع کارم مجسمه سازی و مدل سازی مدل های پلی پایین و بالا است.

در دوره های من، شما می توانید انتظار یک رویکرد عملی در آموزش را داشته باشید، به این معنی که من تمام مراحل انجام یک پروژه منحصر به فرد را توضیح خواهم داد و سپس شما تکالیفی خواهید داشت که در پایان هر یک انجام خواهید داد. دوره. باعث افتخار من است که این شانس را داشته باشم که در زندگی شما نیز تغییر ایجاد کنم.

"این هنر عالی معلم است که در بیان خلاق و دانش بیدار کند."

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.