آموزش برو: شروع

Go: Getting Started

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: Go یک زبان ساده و در عین حال قدرتمند است که انقلابی در ایجاد وب سرویس ها و ابزارهای توسعه می دهد. در این دوره ، هر آنچه برای شروع ایجاد برنامه های Go خود نیاز دارید را فرا خواهید گرفت. Go یکی از جالب ترین زبان های برنامه نویسی در جهان امروز است. این مصالحه هایی را که بسیاری از زبان ها انجام می دهند به چالش می کشد و جرات می کند از سادگی و وضوح به عنوان اصول اصلی طراحی استقبال کند. در این دوره ، Go: Getting Started ، شما دانش بنیادی را برای ایجاد برنامه های Go خود خواهید آموخت. ابتدا متوجه خواهید شد که چگونه Go را در سیستم خود راه اندازی کنید. در مرحله بعدی ، خود زبان را کشف خواهید کرد. سرانجام ، شما با ساخت یک سرویس وب ساده ، اما کاملاً توانمند خود ، همه آن را کنار هم خواهید گذاشت. هنگامی که با این دوره به پایان رسیدید ، مهارت و دانش Go مورد نیاز برای ایجاد برنامه های اصلی خود را خواهید داشت و یک پایه محکم برای ادامه سفر خود به تسلط بر زبان Go خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مقدمه Introduction

  • مقدمه Introduction

  • خصوصیات زبان Language Characteristics

  • در چه کاری خوب است؟ What Is Go Good At?

  • نسخه ی نمایشی: سلام به جهان Demo: Hello World

  • طرح کلی دوره Course Outline

شروع یک پروژه Starting a Project

  • مقدمه Introduction

  • نصب Go Tools Installing the Go Tools

  • نمای کلی دستور Go Overview of the Go Command

  • تنظیم ویرایشگر Setting up an Editor

  • ایجاد یک پروژه Creating a Project

  • خلاصه Summary

کار با انواع داده های بدوی Working with Primitive Data Types

  • مقدمه Introduction

  • اعلام متغیرها با انواع داده های بدوی Declaring Variables with Primitive Data Types

  • کار با اشاره گرها Working with Pointers

  • ایجاد ثابت ها Creating Constants

  • استفاده از عبارات Iota و ثابت Using Iota and Constant Expressions

  • خلاصه Summary

کار با مجموعه ها Working with Collections

  • مقدمه Introduction

  • ایجاد آرایه ها Creating Arrays

  • کار با اسلایس Working with Slices

  • با استفاده از نوع داده داده Using the Map Data Type

  • کار با Structs Working with Structs

  • نسخه ی نمایشی: افزودن متغیرها به سرویس وب Demo: Adding Variables to the Webservice

  • خلاصه Summary

ایجاد توابع و روش ها Creating Functions and Methods

  • مقدمه Introduction

  • ایجاد توابع Creating Functions

  • افزودن پارامترها به توابع Adding Parameters to Functions

  • بازگشت داده ها از توابع Returning Data from Functions

  • استفاده از روش های افزودن رفتارها به یک نوع Using Methods to Add Behaviors to a Type

  • نسخه ی نمایشی: افزودن توابع به سرویس وب Demo: Adding Functions to the Webservice

  • نسخه ی نمایشی: ایجاد روش ها Demo: Creating Methods

  • نسخه ی نمایشی: اجرای رابط ها Demo: Implementing Interfaces

  • نسخه ی نمایشی: راه اندازی سرویس وب Demo: Starting the Webservice

  • خلاصه Summary

کنترل جریان برنامه Controlling Program Flow

  • مقدمه Introduction

  • انواع حلقه ها Types of Loops

  • ایجاد حلقه هایی که بر اساس یک شرط خاتمه می یابند Creating Loops that Terminate Based on a Condition

  • استفاده از حلقه های مشروط به همراه بندهای ارسال شده Using Conditional Loops with Post Clauses

  • ایجاد حلقه های بی نهایت Creating Infinite Loops

  • حلقه زدن روی مجموعه ها Looping Over Collections

  • کار با عملکرد هراس Working with the Panic Function

  • در صورت ایجاد بیانیه ها Creating If Statements

  • نسخه ی نمایشی: افزودن حلقه ها و شاخه ها به وب سرویس Demo: Adding Loops and Branches to the WebService

  • نوشتن بیانیه های سوئیچ Writing Switch Statements

  • نسخه ی نمایشی: افزودن بیانیه های سوئیچ به سرویس وب Demo: Adding Switch Statements to the WebService

  • نسخه ی نمایشی: آزمایش سرویس وب Demo: Testing the WebService

  • خلاصه Summary

نمایش نظرات

آموزش برو: شروع
جزییات دوره
3h 29m
48
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
236
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mike Van Sickle Mike Van Sickle

Michael Van Sickle یک معمار برنامه در Akron ، اوهایو است. وی کار خود را به عنوان یک مهندس مکانیک و با طراحی قطعات در صنعت خودرو قبل از تغییر در مهندسی نرم افزار آغاز کرد. او علاقه زیادی به یادگیری زبان های جدید برنامه نویسی دارد و از کار با جاوا ، C # ، JavaScript ، PHP و F # راحت است. مایک همچنین عاشق یادگیری در مورد طراحی تجربه کاربر است و در تلاش شرکت خود برای ساخت برنامه های زیبا و ساده نقش اصلی را دارد. وقتی که کد نمی نویسد ، مایک دوست دارد به اردو برود و با همسر و دو دخترش پیاده روی طولانی کند.