آموزش متحرک سازی انتقال اشیا در CINEMA 4D

Animating Object Transitions in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش CINEMA 4D، نحوه ایجاد انتقال شیء فانتزی و افکت های ترانسفورماتور را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R13. در این آموزش CINEMA 4D، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه انتقالات شیء فانتزی و افکت های ترانسفورماتور ایجاد کنیم. ما به انیمیشن شیرجه می‌زنیم و یاد می‌گیریم که چه چیزی هنگام متحرک کردن انتقال شی مهم است. پس از آن، نحوه ساخت و راه‌اندازی مدل‌های انتقال را یاد خواهیم گرفت. پس از غواصی در فرآیند انیمیشن دقیق، صحنه را آماده رندر می کنیم و در نهایت صحنه را با استفاده از Physical Renderer جدید در CINEMA 4D رندر می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R13.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

متحرک سازی انتقال اشیا در CINEMA 4D Animating Object Transitions in CINEMA 4D

  • اصول انتقال اشیا Principles for Object Transitions

  • برنامه ریزی با استفاده از ابزار Doodle Planning Using the Doodle Tool

  • راه اندازی مدل آسیاب بادی Setup of the Windmill Model

  • متحرک سازی مدل آسیاب بادی Animating the Windmill Model

  • ادامه انیمیشن آسیاب بادی Continuing the Windmill Animation

  • اتمام ساخت آسیاب بادی Finishing the Windmill Build-up

  • راه اندازی مدل صندلی خورشیدی Setting up the Sun Chair's Model

  • تقلب قاب صندلی خورشید Rigging the Sun Chair's Frame

  • ریگینگ پارچه صندلی خورشید Rigging the Sun Chair's Cloth

  • متحرک سازی صندلی خورشید Animating the Sun Chair

  • انیمیشن پالایش صندلی خورشید Refining the Sun Chair Animation

  • متحرک سازی پارچه صندلی خورشید Animating the Sun Chair Cloth

  • متحرک سازی چتر Animating the Umbrella

  • دانلود اسکریپت Unfold Downloading an Unfold Script

  • متحرک سازی پس زمینه Animating the Background

  • استفاده از MoGraph Effectors Using MoGraph Effectors

  • لمس های نهایی به پس زمینه Final Touches to the Background

  • آماده سازی صحنه برای رندر Preparing the Scene for Render

  • راه اندازی یک رندر فیزیکی Setting up a Physical Renderer

  • لمس نهایی و خلاصه Final Touches and Recap

نمایش نظرات

آموزش متحرک سازی انتقال اشیا در CINEMA 4D
جزییات دوره
3h 50m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Can Erduman
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Can Erduman Can Erduman

Can Erduman یک فریلنسر سه بعدی است که در Mayence ، آلمان واقع شده است. وی در دانشگاه علوم کاربردی در رشته طراحی رسانه در Mayence فارغ التحصیل شد. در آنجا او همچنین به عنوان مدرس دانشگاه کار می کرد و به تدریس شخصیت های انیمیشن و سینما 4D می پرداخت. او کار آزاد را از سال 2006 آغاز کرد و در انیمیشن/تقلب در شخصیت تخصص داشت. او همچنین از تصاویر گرافیکی و تصاویر متحرک لذت می برد. در سال 2010 وی به عنوان کارآموز 3D Artist در بخش فیلمهای بلند در Pixomondo Studios Frankfurt کار کرد. در آنجا ، او از مایا ، 3ds Max و ZBrush برای کار بر روی فیلم های سینمایی ، برنامه های تلویزیونی ملی ، مستندات و موشن گرافیک برای مشتریان مختلف Pixomondo استفاده کرد. وی هم اکنون در فرانکفورت ، آلمان و اروپا مشغول به کار است.