نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
سلاح ها می توانند یکی از لذت بخش ترین دارایی های ایجاد شده در ساخت بازی باشند. در این دوره ، شما از ZModeler و ZBrush مجسمه سازی برای ایجاد یک مدل کم و زیاد سلاح از ابتدا استفاده خواهید کرد و با استفاده از گردش کار در صنعت ، 3ds Max را باز خواهید کرد .... سلاح ها می توانند یکی از لذت بخش ترین دارایی های ایجاد شده در توسعه بازی های مدرن باشند زیرا آنها می توانند بسیار مورد توجه و مراقبت قرار بگیرند و مورد توجه بازیکنان و توسعه دهندگان قرار بگیرند. گردش کار سطح سخت سنتی بسیار قدرتمند است اما ممکن است احساس تکنیکی و دست و پاگیری کند. در عوض ، برخی از روندهای کاری مدرن ZBrush امکان استفاده و انعطاف پذیری و خلاقیت بیشتر را با استفاده از ZModeler همراه با مجسمه سازی فراهم می کند. در این دوره ، مبانی مدلسازی سلاح های بازی ، نحوه استفاده از مجسمه سازی ZModeler و ZBrush برای ایجاد یک مدل سلاح کم و زیاد از ابتدا را پوشش خواهید داد. در ابتدا ، شما چگونگی مدل سازی سلاح های چند ضلعی با جزئیات دقیق را کاملاً در داخل ZBrush بدون آسیب رساندن به ساختار و کیفیت بررسی خواهید کرد. بعد ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه در بالای آن کار مجسمه سازی کنید. سرانجام ، خواهید فهمید که چگونه می توان آن را به یک مش مشکلی با قابلیت باز کردن و آماده برای بافت تبدیل کرد. با پایان این دوره ، شما می توانید با اطمینان سلاح های سخت سطح را برای توسعه بازی ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush و 3D Studio Max.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
مدل سازی سطح سخت در ZBrush
Hard Surface Modeling in ZBrush
-
معرفی ZModeler
Intro to ZModeler
-
چین و چند گروه
Creasing and Polygroups
-
مدل سازی با ZRemesher و ZModeler
Modeling with ZRemesher and ZModeler
-
PanelLoops و مدل سازی تکراری
PanelLoops and Iterative Modeling
-
مدل سازی تیغه
Modeling the Blade
-
پالایش چندین قسمت در عمل
Refining Multiple Parts in Practice
-
ایجاد یک دستمال بسته بندی شده پارچه ای
Creating a Cloth Wrapped Handle
جزئیات و مجسمه سازی
Details and Sculpting
-
پرداختن به جزئیات اکستروژن تمیز
Dealing with Clean Extrusion Details
-
ایجاد و قرار دادن پیچ
Creating and Inserting Screws
-
مدل سازی Insets
Modeling Insets
-
مجسمه سازی پارچه های بسته بندی شده
Sculpting Cloth Wraps
-
مجسمه سازی آسیب
Sculpting Damage
ایجاد مدل Low Poly
Creating the Low Poly Model
-
وارد کردن از ZBrush به 3Ds Max
Importing from ZBrush to 3Ds Max
-
مبانی Proboolean برای بهینه سازی
Proboolean Fundamentals for Optimizing
-
با استفاده از ابزار Optimize
Using the Optimize Tool
-
پاکسازی نهایی کم پلی
Final Low Poly Cleanup
-
باز کردن مدل Low Poly
Unwrapping the Low Poly Model
نمایش نظرات