لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Blender to Unreal Engine 5 — لوازم سه بعدی - بازار قرون وسطی [ویدئو]
Blender to Unreal Engine 5 — 3D Props - Medieval Market [Video]
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
به قسمت 2 از سری مدل سازی سه بعدی دارایی های بازی قرون وسطایی خوش آمدید.
در این قسمت یاد می گیرید که چگونه یک دارایی بازی قرون وسطایی بسازید که در میدان اصلی هر شهر بازی قرون وسطایی یا قلعه قرون وسطایی که در موتور بازی انتخابی شما نگهداری می شود کاملاً جا بیفتد.
ما بر ساخت یک سازه چوبی ساده برای غرفه بازار خود تمرکز خواهیم کرد و به دنبال آن پارچه را شبیه سازی کرده و واقع گرایی را به آن اضافه می کنیم. ما از انواع خاصی از عملکردهای روشنایی بلندر داخلی استفاده خواهیم کرد که احساس شادی و جادویی غرفه بازار قرون وسطایی ما را افزایش می دهد.
برای شبیه سازی تکه های بلند پارچه در بالای سازه به روشی واقع گرایانه، ابزار اصلی ما شبیه ساز پارچه Blender خواهد بود و در کنار آن از اصلاح کننده آرایه برای ایجاد منگوله ها استفاده می کنیم. همچنین با استفاده از ویرایش متناسب، حرکات ظریف پارچه را تنظیم می کنیم.
در نهایت، ما عمیقاً به موتور کاملاً جدید Unreal 5 Epic می پردازیم. شما همه چیز را از وارد کردن انیمیشن ها از Blender گرفته تا اینکه آنها به درستی در UE5 کار کنند و در زمان واقعی رندر شوند و ایجاد skybox گرادیان نمونه کارها خودمان را به درستی یاد خواهید گرفت!
در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود یک دارایی سه بعدی بازار قرون وسطایی را برای بازی خود ایجاد کنید.
تمامی منابع این دوره در آدرس زیر موجود است: https://github.com/PacktPublishing/Blender-to-Unreal-Engine-5---3D-Props---Medieval-Market از Blender استفاده کنید و رابط و میانبرهای آن را درک کنید.
آموزش حل موثر مشکل در بلندر
مواد را با استفاده از سیستم گره Blender اضافه کنید
با نحوه برش حلقه در بلندر آشنا شوید
یک راهنمای کامل در مورد علامت گذاری درزها و وضوح بافت پوشش دهید
وارد کردن مدل به Unreal Engine 5 این دوره برای مدلسازان سطح سه بعدی مبتدی یا متوسط طراحی شده است، که میخواهند یاد بگیرند که چگونه داراییهای آماده بازی AAA با تم قرون وسطایی مانند یک بازار کاملاً متحرک قرون وسطایی با Blender بسازند. حفظ و بهینه سازی زیبایی شناسی اروپای قرون وسطی * آشنایی با ایجاد محیط در Unreal Engine 5 * استفاده از رندر برای بهبود کیفیت ارائه برای محیط سه بعدی شما
سرفصل ها و درس ها
معرفی دوره
Introduction to the course
معرفی
Introduction
اصول اولیه مخلوط کن
Blender Basics
مقدمه ای بر دوره و مخلوط کن
Introduction to the Course and Blender
مرجع و جعبه های خاکستری
Referencing and Grey Boxes
این همه در مرجع است
It's All in the Referencing
شروع جعبه خاکستری
Starting the Grey Box
کار با آینه ها
Working with Mirrors
کار با Blenders Cloth Simulator
Working with Blenders Cloth Simulator
شبیه ساز پارچه مخلوط کن
Blenders Cloth Simulator
ایجاد منگوله های بازار
Creating the Market Tassels
تبدیل پارچه ما به مش
Turning Our Cloth into Mesh
مواد و بافت
Materials and Textures
درزها و تیزها مقدمه
Seams and Sharps Introduction
نقشه مواد و بافت
Materials and Texture Maps
نورپردازی و HDRI
Lighting and HDRIs
بگذار نور وجود داشته باشد
Let There Be Light
ایجاد تخته های چوبی
Creating Wooden Planks
ایجاد ساختار غرفه بازار
Creating the Market Stall Structure
اصلاح کننده Bevel
The Bevel Modifier
ایجاد جعبه ها
Creating the Crates
نرمال چیست؟
What Is Normals?
نرمال ها را درک کنید
Understand Normals
آشنایی با اشعه ماوراء بنفش
Understanding UVs
جزایر بسته بندی
Packing Islands
کار با Curves
Working with Curves
کار با Curves
Working with Curves
اتمام قلاب گوشت
Finishing the Meat Hooks
مواد و گره ها
Materials and Nodes
تغییر مواد با استفاده از گاما
Changing Materials Using Gamma
میز و سبزیجات
Tables and Vegetables
اتمام ساخت میز نان
Finishing the Bread Table Build
شروع میوه و سبزیجات
Starting Out Fruit and Vegetables
مشکلات UV ها
Problems with UVs
سیستم ذرات مخلوط کن
Blenders Particle System
راه اندازی سیستم ذرات ما
Setting Up Our Particle System
ایجاد سبزیجات
Creating the Vegetables
مشکلات پیاز
Problems with Onions
خلقت نان و گوشت
Bread and Meat Creation
ایجاد جعبه خاکستری نان
Creating the Bread Grey Box
بافت نان
Texturing the Bread
ایجاد جعبه خاکستری گوشت
Creating the Meat Grey Box
اتمام مدل و بررسی های نهایی
Finishing the Model and Final Checks
تکمیل مدل غرفه بازار
Finishing the Market Stall Model
بررسی های نهایی مدل
Model Final Checks
رندر چرخه های مخلوط کن
Blender Cycles Rendering
تنظیم رندر در چرخه های بلندر
Rendering Setup in Blender Cycles
کار با Blender و Unreal Engine 5
Working with Blender and Unreal Engine 5
نیل بتیسون یک هنرمند حرفه ای سه بعدی با نه سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها است. نیل پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک کارشناسی هنرهای بازی های رایانه ای (Hons)، شروع به کار آزاد کرد. در سال 2019، نیل بتیسون 3D Tudor، یک کانال YouTube را برای کمک به دیگر توسعه دهندگان بازی به دلیل علاقه اش به مدل سازی سه بعدی، تأسیس کرد.
نیل یک معلم عالی است که به خاطر دستورالعملهای مختصر و تخصصش در Blender، Unreal Engine 5 و Unity شناخته شده است. راهنمایی های دقیق و سال ها تجربه او را به منبعی ارزشمند برای یادگیری جلوه های ذرات، انیمیشن دارایی های پیچیده و توسعه بازی تبدیل کرده است.
نمایش نظرات