آموزش MODO برای هنرمندان CINEMA 4D

MODO for CINEMA 4D Artists

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: MODO یک برنامه سه بعدی بسیار قدرتمند و انعطاف پذیر است. در این سری از درس ها، کار در MODO را از دیدگاه یک هنرمند CINEMA 4D یاد می گیریم. MODO یک برنامه سه بعدی بسیار قدرتمند و انعطاف پذیر است. حتی اگر در درجه اول یک هنرمند CINEMA 4D هستید، MODO می تواند ابزاری عالی برای افزودن به زرادخانه شما باشد. MODO دارای تعدادی نقاط قوت است که می توان از آنها در خط لوله استفاده کرد، اما انتقال به یک نرم افزار جدید گاهی اوقات می تواند دلهره آور باشد. در این سری از درس ها، کار در MODO را از دیدگاه یک هنرمند CINEMA 4D یاد خواهیم گرفت. ما با بحث در مورد رابط شروع می کنیم و یاد می گیریم که چگونه مناطق مختلف با رابط آشنا CINEMA 4D مطابقت دارند. ما با یادگیری پیمایش در نمای سه بعدی، یادگیری برخی از کلیدهای میانبر رایج، و نحوه تغییر ناوبری MODO برای مطابقت با پیمایش CINEMA 4D که به آن عادت کرده ایم، ادامه خواهیم داد. در مرحله بعد، ما در مورد نحوه برخورد MODO با اشیاء، به ویژه تفاوت بین موارد مشبک و اجزاء، و اینکه چگونه می توانیم هندسه را در آن آیتم ها حرکت دهیم، خواهیم آموخت. کار بعدی با ابزارهایی در MODO خواهد بود - نحوه اعمال آن ابزارها و توضیحی در مورد لوله ابزار بسیار انعطاف پذیر. ما همچنین استفاده از Action Centers و Falloffs را پوشش می‌دهیم تا واقعاً نحوه تأثیرگذاری ابزارهای ما بر روی مدل‌ها را در سطوح خود سفارشی کنیم. در مورد Shader Tree MODO و نحوه استفاده از این گردش کار مبتنی بر لایه برای افزودن متریال و بافت به صحنه های خود خواهیم آموخت. همچنین ایجاد رندرها در MODO و استفاده از نمای پیش نمایش برای توسعه سریع ظاهر صحنه هایمان را پوشش خواهیم داد. کار را با یادگیری اصول انیمیشن از منظر MODO به پایان می‌رسانیم و در مورد انتقال فایل‌ها بین MODO و CINEMA 4D صحبت می‌کنیم. هنگامی که کارمان تمام شد، شما ایده بسیار بهتری در مورد تفاوت ها و شباهت های بین CINEMA 4D و MODO خواهید داشت و می توانید از نقاط قوت MODO هنگام ادغام آن در خط لوله CINEMA 4D خود استفاده کنید.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

MODO برای هنرمندان CINEMA 4D MODO for CINEMA 4D Artists

  • با استفاده از رابط MODO Using the MODO Interface

  • ناوبری در MODO Navigation in MODO

  • کار با موارد مش و هندسه Working with Mesh Items and Geometry

  • استفاده از ابزارها در MODO Using Tools in MODO

  • روش های انتخاب در MODO Selection Methods in MODO

  • کار با Action Centers و Falloffs Working with Action Centers and Falloffs

  • اضافه کردن مواد و بافت Adding Materials and Textures

  • رندر در MODO Rendering in MODO

  • با استفاده از نمای پیش نمایش Using the Preview Viewport

  • انیمیشن در MODO Animating in MODO

  • انتقال فایل ها Transferring Files

نمایش نظرات

آموزش MODO برای هنرمندان CINEMA 4D
جزییات دوره
1h 41m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.