آموزش یک مدل بشقاب پرنده در بلندر

A UFO Model in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

درباره این کلاس

در این کلاس ما یک مدل ساده بشقاب پرنده را در Blender مدلسازی می کنیم که سپس می توانید از آن در موتور بازی مانند Panda3D استفاده کنید. ابتدا، بدنه بشقاب پرنده و بعد از کابین خلبان و چراغ‌های آن را مدل‌سازی می‌کنیم. در نهایت، موادی را به بخش‌های خاص مدل اضافه می‌کنیم.

چه چیزی را می خواهید یاد بگیرید؟

این یک کلاس برای مبتدیان است. شما قصد دارید برخی از ابزارها و تکنیک های اساسی مورد استفاده در Blender مانند:

را یاد بگیرید
  • Subdivision Surface Modifier
  • سایه صاف
  • گروه های راس
  • اکسترود کردن
  • افزودن چندین ماده به یک شی

درس ها کوتاه و واضح هستند و پیگیری آنها بسیار آسان است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از Blender برای ایجاد مدل های ساده استفاده کنید که سپس می توانید از آنها در نرم افزارهای دیگر استفاده کنید. همچنین می توانید از مدل های داخل بلندر به طور طبیعی به عنوان عناصر صحنه های بزرگتر استفاده کنید. امیدوارم از نحوه ارائه محتوا خوشتان بیاید.

کلاس برای چه کسانی است؟

همانطور که اشاره کردم، کلاس برای مبتدیان است. این برای هر کسی است که مایل به تسلط بر اصول اولیه مدل سازی در بلندر است. به طور خاص، من آن را با در نظر گرفتن برنامه نویسان بازی ایجاد می کردم، بنابراین همه شما که دوست دارید نحوه ایجاد دارایی های بازی ساده را یاد بگیرید، خودتان را برای استفاده در بازی های خود ایجاد می کنید.

آنچه برای شرکت در این کلاس نیاز دارید

برای شرکت در این کلاس به چیزهای زیادی نیاز ندارید. در واقع تنها چیزی که نیاز دارید این است که Blender روی کامپیوتر شما نصب شده باشد. این رایگان است، بنابراین اگر هنوز این کار را نکرده اید، بروید و آن را بگیرید.

یک مدل UFO فانتزی در Blender ایجاد کنید. اکنون که با هم یک بشقاب پرنده ابتدایی ایجاد کردیم، می‌دانید که چگونه از تمام تکنیک‌های مدل‌سازی اولیه استفاده کنید و می‌توانید از آنها برای ایجاد یک مدل شیک‌تر استفاده کنید. طبیعتاً می توانید از هر تکنیک دیگری که بلد هستید نیز استفاده کنید.

زمان خود را صرف کنید، جزئیات بیشتری را که دوست دارید و هر مقدار که مناسب می دانید اضافه کنید. وقتی کار با بشقاب پرنده خود تمام شد، تصویر آن را ارائه دهید. اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، در اینجا چند دستورالعمل ساده وجود دارد. این کاری است که باید در Blender انجام دهید:

  • دوربین را در Outliner انتخاب کنید.
  • به منوی View در بالای نمای سه بعدی بروید و در قسمت Align View گزینه Align Active Camera to View را انتخاب کنید. اکنون خواهید دید که دوربین چه چیزی را می بیند و چه چیزی را قرار است رندر کند.
  • اگر از شکل ظاهری تصویر رندر شده راضی نیستید، از کلیدهای میانبر G و R برای حرکت و چرخش دوربین تا حد لازم استفاده کنید.
  • وقتی از تنظیمات دوربین راضی بودید، به منوی رندر بروید و Render Image را انتخاب کنید.
  • بعد از مدتی تصویر رندر می شود. به منوی Image بروید و تصویر را ذخیره کنید.

کار خود را به اشتراک بگذارید

اگر نمی دانید چگونه آن را رندر کنید، تصویر رندر شده خود از بشقاب پرنده یا اسکرین شات را به اشتراک بگذارید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • مواد را به مدل بشقاب پرنده اضافه کنید Add Materials to the UFO Model

  • مدل بدنه بشقاب پرنده Model the Body of the Flying Saucer

  • نتیجه Conclusion

  • مقدمه Introduction

  • چراغ ها را مدل کنید Model the Lights

  • مدل کابین خلبان Model the Cockpit

نمایش نظرات

آموزش یک مدل بشقاب پرنده در بلندر
جزییات دوره
22m
6
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
6
از 5
ندارد
دارد
دارد
Kamil Pakula
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kamil Pakula Kamil Pakula

توسعه دهنده پایتون، زبان شناس

زبان شناسی و علوم کامپیوتر خواندم. من مدرک کارشناسی ارشد زبان شناسی دارم و همچنین مهندس IT هستم. از سال 1999 به عنوان معلم مشغول به کار هستم. من زبان و برنامه نویسی تدریس می کنم. در دو سال گذشته من به عنوان یک توسعه دهنده پایتون نیز کار کرده ام. من به کودکان 6 ساله، دبیرستانی و دانشگاهی و بزرگسالان آموزش می دهم. من دوره های زنده و آنلاین را ارائه می دهم. من عاشق این کار هستم.