آموزش مبانی مدلسازی بازی Prop

Game Prop Modeling Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: آگاهی از شیوه های مدرن مدل سازی برای ایجاد لوازم جانبی در بازار توسعه بازی رقابتی امروز مورد نیاز است. در این دوره شما مفهوم ارائه شده و آثار هنری موجود را مورد بررسی قرار می دهید و یک مدل با جزئیات بالا ایجاد می کنید که متناسب با این موارد باشد. "وسایل قهرمان" مانند ماشین ها و تله ها یا دستگاه های پویا. این موارد زندگی و انرژی را به دنیای بازی اضافه می کنند و به زمینه سازی کمک می کنند. در این دوره ، Game Prop Modeling Fundamentals ، شما ابتدا می آموزید که چگونه یک مدل کاملاً چندضلعی را در داخل 3ds Max و Zbrush مدلسازی کنید. در مرحله بعدی ، سعی خود را در طراحی عناصر ناشناخته یک پایه بدون راهنمایی خواهید کرد. سرانجام ، شما یاد خواهید گرفت که در محدودیت های بازی مورد انتظار برای صرفه جویی در وقت و افزایش کیفیت کار کنید. وقتی این دوره را به پایان رسانید ، می فهمید که چه چیزی در ایجاد یک پایه بازی پلی بالا ایجاد می شود و می توانید آن را خودتان انجام دهید. نرم افزار مورد نیاز است: 3ds Max 2017 ، ZBrush.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مسدود کردن Blocking In

  • مبانی اولیه Basic Primitives

  • ساختار اصلی Basic Structure

  • جزئیات بلوک در Detailed Block In

  • جزئیات در بالا Details on the Top

طراحی ناشناخته Designing the Unknown

  • ساخت لولا Building the Hinge

  • ساخت داخل Building the Inside

  • پالایش داخل Refining the Inside

  • پالایش پاها Refining the Legs

  • صاف کردن جزئیات Smoothing out Details

آماده شدن برای Zbrush Preparing for Zbrush

  • صادرات با روش های مختلف Exporting with Different Methods

  • ساخت مش در داخل Zbrush Making Mesh Work Inside Zbrush

  • سوراخ های دینامیکی و پر کردن Dynameshing and Filling Holes

  • پاکسازی پشت و پا Cleaning up the Back and Legs

  • بازسازی لولا در Zbrush Remaking the Hinge in Zbrush

  • منوهای سفارشی ، برس و کلید میانبر Custom Menus, Brushes, and Hotkeys

مجسمه سازی اصول Sculpting Fundamentals

  • مجسمه سازی اساسی سنگ Basic Stone Sculpting

  • افزودن جزئیات بزرگ به سنگ Adding Large Details to Stone

  • مجسمه سازی در داخل Sculpting the Inside

  • مجسمه سازی بالا Sculpting the Top

  • مجسمه سازی حاشیه فلزی Sculpting the Metal Border

  • مجسمه سازی پاها Sculpting the Legs

مجسمه سازی Sculpting Details

  • افزودن ترکهای دقیق Adding Detailed Cracks

  • افزودن جزئیات ساختار Adding Structure Details

  • ساخت یک سکه طلا Making a Gold Coin

  • ساخت یک تکه سکه با نانو مش Making a Coin Pile with Nano Mesh

  • جزئیات داخلی و لولا Detailing the Interior and Hinge

  • مجسمه سازی الماس مرکزی Sculpting the Central Diamond

نمایش نظرات

آموزش مبانی مدلسازی بازی Prop
جزییات دوره
4h 21m
28
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
52
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Dan John Cox
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dan John Cox Dan John Cox

دن جان کاکس به مدت 8 سال به عنوان یک هنرمند محیط زیست ، مفهومی و شخصیت در صنعت بازی کار کرده است. وی در ظرفیت های مختلف در Pseudo Interactive ، Frozen North Productions ، Bedlam Games ، Ubisoft Toronto و Capybara Games کار کرده است. وی همچنین به مدت 8 سال در کالج سنکا در تورنتو بازی هنر را تدریس کرده و در آوردن بسیاری از هنرمندان جدید به نیروی کار نیز کمک کرده است. او در رویدادهایی مانند GamerCamp ، IGDA ، Creativa Mexico ، GameConnection Paris و GDC 2014 و 2015 صحبت کرده است.