آموزش اسکریپت یونیتی سی شارپ – سی شارپ کامل برای توسعه بازی یونیتی [ویدئو]

Unity C# Scripting — Complete C# for Unity Game Development [Video]

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Unity رایگان است، یادگیری آن آسان است، مستندات عالی دارد و موتور بازی است که برای ساخت بازی ها استفاده می شود. مشاغل در توسعه بازی یونیتی فراوان هستند و درک اسکریپت سی شارپ همراه با توسعه بازی یونیتی مهارت قدرتمندی را در اختیار شما قرار می دهد. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه قدرت سی شارپ و یونیتی را برای ایجاد بازی های عالی ترکیب کنید. این دوره با توضیح مراحل نصب یونیتی و ویژوال استودیو شروع می شود و سپس شما را با اصول سی شارپ آشنا می کند. شما یاد خواهید گرفت که اسکریپت های C# ایجاد کنید تا درک قوی از توسعه بازی Unity داشته باشید. پس از تسلط بر اصول اولیه، با ساخت بازی های اندرویدی دوبعدی، به مفاهیم متوسط ​​C# و Unity خواهید پرداخت. در ادامه، کنترل نسخه برای مدیریت موثر پروژه های C# و Unity را یاد خواهید گرفت. در نهایت، مفاهیم پیشرفته سی شارپ و یونیتی مورد نیاز برای ساخت بازی های سه بعدی را از ابتدا درک خواهید کرد. در پایان این دوره، شما یک پایه محکم در اسکریپت نویسی سی شارپ و موتور بازی Unity خواهید ساخت و مهارت های ساخت بازی های دو بعدی و سه بعدی کاملا کاربردی را خواهید داشت. فایل‌های کد و همه فایل‌های مرتبط در GitHub در آدرس زیر قرار می‌گیرند: https://github.com/PacktPublishing/Unity-C-Scripting---Complete-C-Sharp-for-Unity-Game-Development درک ساختار یک #C اسکریپت با API یونیتی آشنا شوید Sprites را برای شخصیت ها و پس زمینه های بازی تنظیم کنید یک پس‌زمینه اسکرول بی‌نهایت دوبعدی برای بازی‌های دونده ایجاد کنید با نحوه ایجاد یک رابط کاربری واکنش گرا در Unity آشنا شوید پیاده سازی کنترل نسخه با GitHub، Bitbucket و SourceTree این دوره برای هر کسی که علاقه مند به ساخت بازی با استفاده از C# و Unity است طراحی شده است. برای شروع این دوره به هیچ مهارت برنامه نویسی قبلی نیاز نیست. با C# و مفاهیم موتور بازی Unity آشنا شوید * نحوه پیاده سازی ویژگی های هوش مصنوعی اولیه (AI) در Unity را بیابید * برای ساخت نمونه بازی های دو بعدی و سه بعدی با C# و Unity آماده شوید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه ای بر اسکریپت نویسی یونیتی سی شارپ Introduction to Unity C# Scripting

  • مقدمه ای بر دوره اسکریپت سی شارپ Introduction to the C# Scripting Course

  • دانلود و نصب Unity 2022 Downloading and Installing Unity 2022

شروع کار با اسکریپت C# در Unity Getting Started with C# Scripting in Unity

  • شروع کار با اسکریپت C# در Unity Getting Started with C# Scripting in Unity

  • آشنایی با ساختار یک اسکریپت C# Understanding the Structure of a C# Script

  • توابع رویداد در یونیتی سی شارپ Event Functions in Unity C#

  • متغیرها در یونیتی سی شارپ Variables in Unity C#

  • متغیرهای عمومی در یونیتی سی شارپ Public Variables in Unity C#

  • عملکرد به روز رسانی در جزئیات The Update Function in Detail

  • مبانی توابع در سی شارپ Function Basics in C#

  • توابع با نوع بازگشت و پارامترها در Unity Functions with Return Type and Parameters in Unity

  • عبارات If-Else در سی شارپ If-Else Statements in C#

  • شرایط بیشتر و بررسی برابری More Conditions and Equality Checking

  • آشنایی با متغیرهای بولی Understanding Boolean Variables

  • آشنایی با آرایه ها در یونیتی سی شارپ Introduction to Arrays in Unity C#

  • اطلاعات بیشتر درباره آرایه ها در سی شارپ More About Arrays in C#

  • درک For Loops در سی شارپ Understanding For Loops in C#

  • حلقه در یونیتی سی شارپ While Loops in Unity C#

  • آموزش حلقه Foreach در سی شارپ Learning Foreach Loop in C#

  • جابجایی عبارات موردی در سی شارپ Switch Case Statements in C#

غواصی در برنامه نویسی Core Unity C# Diving into Core Unity C# Programming

  • جستجو و یافتن GameObjects در Unity Searching and Finding GameObjects in Unity

  • دسترسی به کامپوننت ها با استفاده از تابع GetComponent Getting Access to Components Using the GetComponent Function

  • حرکت، چرخش و مقیاس بندی با مولفه تبدیل Moving, Rotating, and Scaling with the Transform Component

  • نمونه سازی اشیاء تصادفی در سی شارپ Instantiating Random Objects in C#

  • فراخوانی مکرر توابع با تابع InvokeRepeating Repeatedly Calling Functions with the InvokeRepeating Function

  • کار با ورودی های صفحه کلید در یونیتی Working with Keyboard Inputs in Unity

  • حرکت صاف با Input.GetAxis Smooth Movement with Input.GetAxis

  • کار با ورودی ماوس در یونیتی سی شارپ Working with Mouse Input in Unity C#

  • کار با فیزیک - ایجاد یک کنترلر پخش Working with Physics - Creating a Player Controller

  • شلیک گلوله با استفاده از فیزیک Shooting Bullets Using Physics

  • بررسی برخوردها در یونیتی با سی شارپ Checking Collisions in Unity with C#

  • کار با Triggers Working with Triggers

  • درک عملکرد LookAt Understanding the LookAt Function

  • بارگذاری صحنه ها/سطوح ها در یونیتی با سی شارپ Loading Scenes/Levels in Unity with C#

مفاهیم اسکریپت نویسی C# Unity Intermediate Intermediate Unity C# Scripting Concepts

  • کلاس ها و اشیاء - مفاهیم برنامه نویسی شی گرا (OOP). Classes and Objects – Object-Oriented Programming (OOP) Concepts

  • سازندگان در یونیتی سی شارپ Constructors in Unity C#

  • استفاده از System.Serializable برای مقداردهی اولیه اشیا Using System.Serializable to Initialize Objects

  • ویژگی های سی شارپ - هر آنچه که باید بدانید C# Properties - Everything You Need to Know

  • Enums در سی شارپ Enums in C#

  • وراثت در سی شارپ – قسمت 1 Inheritance in C# – Part 1

  • وراثت در سی شارپ – قسمت 2 Inheritance in C# – Part 2

  • چند شکلی، توابع مجازی و Overriding در سی شارپ Polymorphism, Virtual Functions, and Overriding in C#

  • متغیرهای استاتیک، توابع و کلاس ها در سی شارپ Static Variables, Functions, and Classes in C#

  • آشنایی با روش Overloading در سی شارپ Understanding Method Overloading in C#

  • استفاده از فضاهای نام در سی شارپ و یونیتی Using Namespaces in C# and Unity

  • کار با ویژگی ها در یونیتی Working with Attributes in Unity

  • آشنایی با کوروتین ها در یونیتی سی شارپ Understanding Coroutines in Unity C#

یک بازی دو بعدی Candy Catch ایجاد کنید - از شروع تا پایان Create a 2D Candy Catch Game - Start to Finish

  • راه اندازی Sprites برای شخصیت ها و پس زمینه های بازی Setting Up Sprites for Game Characters and Backgrounds

  • راه اندازی آب نبات Setting Up the Candies

  • ایجاد کنترلر پخش کننده Creating a Player Controller

  • محدود کردن حرکت بازیکن در داخل مرزها Restricting Player Movement within Boundaries

  • بررسی اینکه آیا هیولا آب نبات ها را می خورد یا خیر Checking Whether the Monster Eats the Candies

  • برداشتن آب نبات ها هنگام خارج شدن از صفحه نمایش Removing the Candies When Out of Screen

  • تخم ریزی آب نبات های تصادفی Spawning Random Candies

  • تخم ریزی آب نبات در موقعیت تصادفی Spawning Candies at Random Position

  • آب نبات های مکرر تخم ریزی Repeatedly Spawning Candies

  • بررسی امتیاز Checking the Score

  • نمایش رابط کاربری امتیاز (UI) روی صفحه Showing the Score User Interface (UI) on the Screen

  • ایجاد یک شمارنده زندگی Creating a Lives Counter

  • نمایش رابط کاربری Lives موجود (UI) Showing the Available Lives User Interface (UI)

  • توقف تخم ریزی آب نبات در GameOver Stopping Candy Spawning on GameOver

  • ایجاد پنل GameOver Creating a GameOver Panel

  • ایجاد منوی اصلی Creating the Main Menu

  • ایجاد یک کنترلر منو GameOver Creating a GameOver Menu Controller

  • متحرک سازی پنل GameOver Animating the GameOver Panel

ایجاد اسکریپت های مفید C# آماده برای استفاده در پروژه های شما Creating Useful C# Scripts Ready to Use in Your Projects

  • بزرگنمایی و کوچک نمایی یونیتی با سی شارپ Zooming in and out in Unity with C#

  • ایجاد افکت لرزش دوربین در یونیتی با سی شارپ Creating a Camera Shake Effect in Unity with C#

  • چرخش اجسام با ماوس با سی شارپ Rotating Objects with the Mouse with C#

  • تشخیص کلیک دکمه ها و عملکردهای تماس Detecting Button Clicks and Calling Functions

  • ایجاد یک پس‌زمینه پیمایش بی‌نهایت دوبعدی برای بازی‌های دونده Creating a 2D Infinite Scrolling Background for Runner Games

اسکریپت نویسی هوش مصنوعی پایه (AI) با C# در Unity Scripting Basic Artificial Intelligence (AI) with C# in Unity

  • شروع کار با NavMesh در Unity Getting Started with NavMesh in Unity

  • تعقیب در حین اجتناب از موانع Chasing While Avoiding Obstacles

  • همه چیز درباره NavMesh Agent در Unity All About NavMesh Agent in Unity

  • جابجایی مامور در رمپ و مکان های باریک Moving an Agent on the Ramp and Narrow Places

  • جابجایی مامور هوشمند به طبقه بالا Moving Intelligent Agent Upstairs

  • پرش مامور هوشمند با پیوندهای خارج از مش Intelligent Agent Jumping with Off-Mesh Links

  • ایجاد پیوندهای خارج از مش به صورت دستی Creating Off-Mesh Links Manually

اسکریپت برای اندروید و دستگاه های موبایل در یونیتی Scripting for Android and Mobile Devices in Unity

  • ساخت یک بازی اندروید شروع به پایان در 40 دقیقه Build an Android Game Start to Finish in 40 Minutes

  • کار با ورودی های لمسی در یونیتی سی شارپ Working with Touch Inputs in Unity C#

  • لمس و نابود کردن اشیا با RayCasting در یونیتی سی شارپ Touch and Destroy Objects with RayCasting in Unity C#

  • ورودی های شتاب سنج در Unity C# Accelerometer Inputs in Unity C#

  • ورودی های شتاب سنج در Unity C# - قسمت 2 Accelerometer Inputs in Unity C# - Part 2

  • ایجاد رابط کاربری پاسخگو در یونیتی Creating Responsive UI in Unity

  • Swipe Controls را در Unity C# لمس کنید Touch Swipe Controls in Unity C#

کنترل نسخه را یاد بگیرید - پروژه های Unity C# خود را به طور موثر مدیریت کنید Learn Version Controlling - Managing Your Unity C# Projects Effectively

  • چرا از کنترل نسخه در پروژه های خود استفاده کنید؟ Why Use Version Controlling in Your Projects?

  • شبیه سازی و ایجاد یک مخزن جدید Cloning and Creating a New Repository

  • کنترل نسخه عملی - مثال Practical Version Controlling - Example

  • شاخه‌بندی پروژه‌های شما Branching Your Projects

  • فشار دادن یک مخزن محلی به GitHub و Bitbucket Pushing a Local Repository to GitHub and Bitbucket

ساخت یک بازی سه بعدی کامل با Unity و C# Building a Complete 3D Game with Unity and C#

  • تنظیم سطح بازی Setting Up the Game Level

  • کنترل توپ Controlling the Ball

  • حرکت دادن توپ پس از اولین لمس Moving the Ball after the First Touch

  • بررسی زمانی که توپ از روی سکو می افتد Checking When the Ball Falls Off the Platform

  • دوربین به آرامی توپ را دنبال می کند Camera Following the Ball Smoothly

  • ساختن سکوها بعد از اینکه توپ از بین می رود سقوط کند Making Platforms Fall Down after the Ball Goes Away

  • تخم ریزی سکوها Spawning the Platforms

  • الگوریتم تخم ریزی بستر تصادفی Random Platform Spawning Algorithm

  • رفع سقوط پلت فرم Fixing Platform Falling

  • ایجاد الماس و تخم ریزی تصادفی Creating Diamonds and Randomly Spawning

  • از بین بردن الماس در برخورد Destroying Diamonds on Collision

  • ایجاد جلوه های ذرات عالی Creating Awesome Particle Effects

  • ایجاد UImanager و انیمیشن های متنی Create UIManager and Text Animations

  • بیشتر در مورد منوهای اصلی رابط کاربری (UI) انیمیشن ها More on Main Menu User Interface (UI) Animations

  • منوی GameOver و انیمیشن ها GameOver Menu and Animations

  • اسکریپت نویسی UImanager Scripting the UIManager

  • امتیاز ScoreManager و امتیاز بالا ScoreManager Score and High Score

  • ایجاد GameManager و کنترل کل بازی Creating GameManager and Controlling the Whole Game

  • رفع نهایی و اتمام بازی Final Fixes and Finishing the Game

  • ساخت و انتشار بازی شما Building and Publishing Your Game

نمایش نظرات

Packtpub یک ناشر دیجیتالی کتاب‌ها و منابع آموزشی در زمینه فناوری اطلاعات و توسعه نرم‌افزار است. این شرکت از سال 2004 فعالیت خود را آغاز کرده و به تولید و انتشار کتاب‌ها، ویدیوها و دوره‌های آموزشی می‌پردازد که به توسعه‌دهندگان و متخصصان فناوری اطلاعات کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را ارتقا دهند. منابع آموزشی Packtpub موضوعات متنوعی از جمله برنامه‌نویسی، توسعه وب، داده‌کاوی، امنیت سایبری و هوش مصنوعی را پوشش می‌دهد. محتوای این منابع به صورت کاربردی و به‌روز ارائه می‌شود تا کاربران بتوانند دانش و توانایی‌های لازم برای موفقیت در پروژه‌های عملی و حرفه‌ای خود را کسب کنند.

آموزش اسکریپت یونیتی سی شارپ – سی شارپ کامل برای توسعه بازی یونیتی [ویدئو]
جزییات دوره
27 h 30 m
108
Packtpub Packtpub
(آخرین آپدیت)
از 5
ندارد
دارد
دارد
Raja Biswas
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Raja Biswas Raja Biswas

بنیانگذار Charger Games، یادگیرنده و معلم پرشور