آموزش حداکثر رساندن دستگاه Wacom خود را برای ZBrush

Maximizing Your Wacom Device for ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: اگر از ZBrush برای هر زمان خاصی استفاده کرده باشید ، احتمال خوبی وجود دارد که یک تبلت یا نمایشگر قلم Wacom یک سخت افزار مهم در کارهای روزمره شما باشد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush. اگر از ZBrush برای هر زمان استفاده کرده اید ، احتمالاً یک صفحه نمایش قرص یا قلم Wacom یک سخت افزار مهم در کارهای روزمره شما است. هدف از این دوره کمک به شما در به حداکثر رساندن ویژگی های سخت افزار خود ، اعم از Cintiq ، Intuos یا Bamboo ، به روشی خاص مختص ZBrush خواهد بود. این Grip Pen ، ExpressKeys ، Touch Strip یا Radial Menu باشد ، هر یک از ویژگی های قدرتمندی است که در صورت استفاده صحیح ، عملکرد محصول Wacom شما را گسترش می دهد به طوری که چیزی فراتر از یک سطح ساده برای مجسمه سازی یا نقاشی است. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه هر یک از این ویژگی ها را برای ZBrush تنظیم کنیم و سپس این دوره را با یادگیری نحوه تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی خصوصیات رایانه لوحی سفارشی شده خود جمع بندی می کنیم. پس از اتمام این دوره ، می توانید هنگام کار در ZBrush به طور کامل از قدرت نمایشگر یا تبلت Wacom خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

حداکثر رساندن دستگاه Wacom خود را برای ZBrush Maximizing Your Wacom Device for ZBrush

  • اصلاح خصوصیات Grip Pen Modifying the Grip Pen Properties

  • استفاده از Touch Ring یا Touch Strip Using the Touch Ring or Touch Strip

  • کلیدهای Express خود را سفارشی کنید Customizing Your Expresskeys

  • ایجاد یک منوی شعاعی سفارشی Creating a Custom Radial Menu

  • پشتیبان گیری از تنظیمات برگزیده رایانه لوحی Backing up Tablet Preferences

نمایش نظرات

آموزش حداکثر رساندن دستگاه Wacom خود را برای ZBrush
جزییات دوره
0h 59m
6
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.