چرخش سه بعدی با ردیاب و مثلثات در NUKE

3D Rotation with Trackers and Trigonometry in NUKE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، نحوه استفاده از ردیاب ها و مثلثات را برای مطابقت با چرخش چشم در سیستم سه بعدی NUKE یاد خواهیم گرفت. سپس با استفاده از چند تصویر ساده و انواع تکنیک های ترکیب بندی و انیمیشن، یک ویدیوی نهایی جذاب ایجاد می کنیم. ما این پروژه را با وارد کردن عناصر خود و ردیابی ویژگی های مختلف صورت آغاز خواهیم کرد. هنگامی که پایگاه داده‌های ردیابی را برای کار کردن داشته باشیم، اصطلاحات و ایده‌های اساسی ریاضی را یاد می‌گیریم که از آنها برای ترجمه داده‌های ردیاب دوبعدی خود به چرخش سه‌بعدی استفاده خواهیم کرد. سپس یاد می گیریم که چگونه معادله ریاضی خود را بگیریم و آن را به عبارتی که NUKE می فهمد ترجمه کنیم. هنگامی که عبارات چرخشی ما کار می کنند، عناصر 2 بعدی خود را با استفاده از انواع تکنیک های تصحیح رنگ، ماسک کردن و انیمیشن به پایان می رسانیم. سپس تمام گره های خود را با استفاده از ریاضیات ترکیبی ترکیب می کنیم تا همه چیز را به درستی با هم ترکیب کنیم. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 5.2 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

چرخش سه بعدی با ردیاب و مثلثات در NUKE 3D Rotation with Trackers and Trigonometry in NUKE

  • تنظیم صحنه سه بعدی اصلی Setting up the Basic 3D Scene

  • ایجاد یک تصویر پایدار برای ساخت Creating a Stable Image to Build On

  • مقایسه تبدیل به چرخش و شروع مسیر ما Comparing Transform to Rotation and Starting Our Track

  • ایجاد آهنگ دوم و سوم برای تشخیص چرخش Creating the Second and Third Tracks to Figure out Rotation

  • درک نحوه ترکیب ردیاب خود با مثلثات Understanding How to Combine Our Tracker with Trigonometry

  • استفاده از بیان و مثلثات برای چرخاندن کره ما Using an Expression and Trigonometry to Rotate Our Sphere

  • اضافه کردن یک گره تبدیل برای جبران چرخش ما Adding a Transform Node to Offset Our Rotation

  • بهینه سازی انیمیشن Transform Tracker ما برای رفع هر گونه مشکل Tweaking Our Tracker Transform Animation to Fix Any Issues

  • بهینه سازی مسیر دانش آموز ما برای رفع مشکلات چشمک زدن Tweaking Our Pupil Track to Fix Blinking Issues

  • جمع کردن چرخش بالا و پایین با استفاده از یک عبارت اصلاح شده Adding up and Down Rotation Using a Modified Expression

  • بهینه سازی مسیر دانش آموز ما برای رفع مشکلات پیچش و آفست Tweaking Our Pupil Track to Fix Twitching and Offset Issues

  • ایجاد فرم بیزیر برای چشم Creating a Bezier Shape for the Eye

  • متحرک سازی Blink Bezier Animating the Blink Bezier

  • رنگ دادن به جزء مدار Giving Color to the Circuit Component

  • ایجاد یک پوشش ضربان دار با استفاده از انیمیشن و Retime Creating a Pulsing Overlay Using Animation and Retime

  • ایجاد قطعات در حال چرخش Creating the Spinning Pieces

  • ایجاد نورپردازی جعلی در شبکه از Spinners Creating Fake Illumination on the Grid from the Spinners

  • ترکیب بازتاب ها در بالای عناصر Compositing the Reflections on Top of the Elements

  • تصحیح رنگ صفحه پشتی با گره Primatte Color Correcting the Back Plate with a Primatte Node

  • رفع تصحیح رنگ چشمک زدن و بهینه سازی ردیاب Fixing the Blink Color Correction and Tweaking the Tracker

  • ایجاد تنظیمات برای تاری حرکت و ماسک Making Adjustments to the Motion Blur and Mask

نمایش نظرات

چرخش سه بعدی با ردیاب و مثلثات در NUKE
جزییات دوره
2h 22m
22
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
3
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.