آموزش توسعه برنامه برای Microsoft HoloLens

App Development for Microsoft HoloLens

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: واقعیت افزوده (AR) مرز بزرگ بعدی برای توسعه دهندگان برنامه است. HoloLens یکی از اولین دستگاه های تجاری موجود در AR است. خوشبختانه برای توسعه دهندگان ، Visual Studio از HoloLens پشتیبانی داخلی کرده و مفاهیم و نحو مشابه توسعه برای سایر سیستم عامل های Microsoft است. با ویندوز 10 پرو و یک کارت گرافیک مناسب ، امروز می توانید توسعه واقعیت ترکیبی را آغاز کنید.

برای این مقدمه برای توسعه برنامه HoloLens ، به مربیان دنیس Vroegop و James Ashley بپیوندید. آنها به شما نشان می دهند که چگونه می توانید محیط توسعه خود را تنظیم کنید ، از جمله Unity و HoloToolkit. نحوه استقرار در HoloLens و شبیه ساز HoloLens. و چگونگی ساخت برنامه هایی که ورودی کاربر را از طریق نگاه ، ضربه زدن و گفتار می پذیرند. سپس چگونگی استفاده از نقشه برداری فضایی را برای شناسایی محیط اطراف و تجزیه و تحلیل محیط خود با درک فضایی کشف کنید. بیاموزید که چگونه صدای فضایی را که به محیط موجود کاربر می افزاید ، پیاده سازی کنید و داده ها را برای ایجاد تجربیات مشترک همگام کنید. در طول راه ، بیاموزید که چگونه همه چیز در دو برنامه سه بعدی ساده جمع می شود: تجسم برای مشاغل سازمانی و یک بازی پلت فرم.
موضوعات شامل:
  • نصب Unity ، Visual Studio و HoloToolkit
  • ساخت برنامه در Unity
  • استقرار در HoloLens یا شبیه ساز HoloLens
  • نگاه و ضربه زدن
  • نقشه برداری فضایی و درک مکانی
  • صدای فضایی
  • هولوگرام های مشترک
  • ایجاد برنامه های سه بعدی سازمانی
  • ایجاد بازی های سه بعدی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • بررسی سخت افزار HoloLens Examining the HoloLens hardware

  • سناریوهای واقعیت مختلط Mixed reality scenarios

  • پوشیدن HoloLens Wearing the HoloLens

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. محیط توسعه خود را تنظیم کنید 1. Set Up Your Development Environment

  • Unity و Visual Studio را نصب کنید Install Unity and Visual Studio

  • شبیه ساز HoloLens را نصب کنید Install the HoloLens emulator

  • HoloToolkit را بارگیری کنید Download the HoloToolkit

2. پیکربندی اولیه و استقرار 2. Basic Configuration and Deployment

  • پروژه وحدت خود را پیکربندی کنید Configure your Unity project

  • در وحدت به ویژوال استودیو بسازید Build in Unity to Visual Studio

  • اعزام به شبیه ساز Deploy to emulator

  • اعزام به HoloLens Deploy to HoloLens

3. تعامل اساسی 3. Basic Interaction

  • گز 101 Gaze 101

  • ضربه زدن به 101 Tapping 101

  • تشخیص گفتار Speech recognition

4- از HoloToolKit استفاده کنید 4. Use HoloToolKit

  • HoloToolkit The HoloToolkit

  • پیکربندی پروژه با HoloToolkit Project configuration with HoloToolkit

  • نقشه برداری مکانی برای مبتدیان مطلق Spatial mapping for absolute beginners

  • ساخت و استقرار با HoloToolkit Build and deploy with the HoloToolkit

  • نقشه برداری فضایی و انسداد Spatial mapping and occlusion

  • قابلیت های درک مکانی Spatial understanding capabilities

  • افزودن پنجره اشکال زدایی Adding a debug window

  • ایجاد سوراخ در کف Making holes in floors

5. صداي فضايي 5. Spatial Sound

  • چرا از صدای مکانی استفاده می کنیم؟ Why use spatial sound?

  • تنظیمات صوتی را تنظیم کنید Setting up the audio settings

  • اجرای صداهای مکانی Implementing spatial sounds

6. تجارب مشترک 6. Shared Experiences

  • هولوگرام های مشترک چگونه کار می کنند How shared holograms work

  • تنظیم سرور Setting up the server

  • همگام سازی داده ها Syncing data

7. بازی ها و برنامه های کاربردی سازمانی در HoloLens 7. Games and Enterprise Applications on the HoloLens

  • مدل های سه بعدی برای برنامه های سازمانی 3D models for enterprise apps

  • یک بازی ساده سکوی سه‌بعدی A simple 3D platform game

  • هر اتاق یک سطح Every room a level

نتیجه Conclusion

  • درک ابزارهای توسعه و از راه دور Understanding the development tools and remoting

  • غلبه بر مشکلات مشترک Overcoming common problems

  • آینده محاسبات واقعیت مختلط The future of mixed reality computing

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش توسعه برنامه برای Microsoft HoloLens
جزییات دوره
2h 53m
36
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
32,902
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dennis Vroegop Dennis Vroegop

Dennis Vroegop یک توسعه دهنده ، مشاور و گوینده واقعیت مختلط است. دنیس در سراسر جهان به همه مخاطبان و ابعاد مختلف در مورد بهترین روش استفاده از دستگاه هایی مانند HoloLens و سایر فناوری ها در فضای واقعیت افزوده و مختلط سفر می کند. او نویسنده کتاب راهنمای توسعه دهنده مایکروسافت هول لنز است. دنیس بیش از 11 سال متوالی موفق به دریافت جایزه معتبر حرفه ای مایکروسافت شده ، در حال حاضر عنوان MVP واقعیت مختلط را در اختیار دارد.

James Ashley James Ashley

جیمز اشلی HoloLens ، واقعیت افزوده ، واقعیت مجازی و تجربیات حرکتی را طراحی و توسعه می دهد. وی عنوان برنامه نویسی ابتدای شروع Kinect را با Microsoft Kinect SDK نوشت. این کتاب به هزاران نفر از برنامه نویسان اولین سلیقه خود را از برنامه نویسی حرکتی بخشید و الهام بخش نسل جدیدی از تکنسین های خلاق است که در پشته مایکروسافت کار می کنند. او سابقه ای در بینایی کامپیوتر و یادگیری ماشین دارد. او در حال حاضر درگیر چگونگی تجربه 3D (واقعیت مختلط و واقعیت مجازی) و 1D (یادگیری ماشین ، تشخیص گفتار و رباتها) در کنار هم برای تقویت محاسبات سنتی 2D است. او همچنین MVP واقعیت مختلط مایکروسافت است.