آموزش معماری داخلی سایه زنی و ساختاری با Substance Painter و V-Ray برای 3ds Max

Shading and Texturing Interior Architecture with Substance Painter and V-Ray for 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: راه اندازی و ایجاد گردش کار بافت و سایه برای هر هنرمند سه بعدی که در معماری داخلی کار می کند ، ضروری است. در اینجا ، شما می آموزید که چگونه مدل های واقعی را در Substance Painter وارد کنید و به طور واقعی بافت کنید ، سپس در 3ds Max وارد کنید و رندر کنید. یادگیری یک گردش کار بافت یکی از راه های پیشرفت بازی تکسچر شما به عنوان پیشگام آنچه که هنرمندان CG در حال حاضر ایجاد می کنند ، است. در این دوره ، Shading and Texturing Interior Architecture with Substance Painter and V-Ray for 3ds Max ، خواهید آموخت که چگونه Substance Painter 2017 در رندرهای معماری برای ایجاد بافت های سفارشی استفاده می شود. در ابتدا ، شما چندین نقشه بافتی 8K فوتورئالیستی تولید خواهید کرد که سطح بالاتری از واقع گرایی را برای اشیا in صحنه شما به ارمغان می آورد. سپس ، خواهید فهمید که چگونه مواد خود را در 3Ds Max و V-Ray 3.4 تنظیم کنید تا کنترل بیشتری بر روی مواد داشته باشید. آخرین ، شما صحنه را ارائه می دهید تا نتایج واقع بینانه ای به دست آورید. با پایان این دوره ، آیا شما می دانید که چگونه دارایی های مدل شده خود را از داخل 3Ds Max بگیرید ، آنها را در Substance Painter تکسچر کنید و هنگام ارائه در V-Ray همه چیز را به درستی به 3Ds Max برگردانید. نرم افزار مورد نیاز: Substance Painter ، V-Ray و 3ds Max.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

نقشه های پشتیبانی پخت در ماده نقاش 2 Baking Support Maps in Substance Painter 2

  • مقدمه Introduction

  • آماده سازی اشعه ماورا بنفش برای مواد رنگ Prepping UV's for Substance Painter

  • مدل های آماده سازی برای پخت با کیفیت بالا Prepping Models for High Poly Normal Baking

  • صادر کردن یک شی با چندین مجموعه بافت Exporting One Object with Multipule Texture Sets

  • پخت نقشه های اضافی در مواد رنگ Baking Additional Maps in Substance Painter

بافت صندلی ما Texturing Our Chair

  • پخت نقشه های اضافی Baking Additional Maps

  • نمای کلی UI UI Overview

  • بافت های چوبی رویه ای Procedural Wood Textures

  • افزودن پوشاک چوبی Adding Wood Wear

  • افزودن عناصر آلودگی و گرد و غبار Adding Dirt and Dust Elements

  • استفاده از بافت های خارجی Use of External Textures

  • ایجاد پارچه رویه ای Creating Procedural Cloth

  • صادرات بافت Exporting Textures

بافت جدول ما Texturing Our Table

  • تنظیم مواد فلزی Metal Material Setup

  • مهر کردن اطلاعات عادی Stamping Normal Information

  • تنظیم مواد شیشه ای (کار با Alphas) Glass Material Setup (Working with Alphas)

  • اضافه کردن لکه های شیشه ای و اثر انگشت Adding Glass Smudges and Thumbprints

  • افزودن خراش به شیشه Adding Scratches to Glass

  • افزودن عناصر برنجی Adding Brass Elements

  • صادرات بافت Exporting Textures

گلدان سرامیکی ما را بافت کنید Texturing Our Ceramic Vase

  • گلدان سرامیکی ما را بافت کنید Texturing Our Ceramic Vase

  • اضافه کردن یک نگاه لعاب Adding a Glazed Look

  • نقاشی با برس های ذره ای Painting with Particle Brushes

  • کار در حالت 2D Working in 2D Mode

  • صرفه جویی در مصرف مواد هوشمند Saving out Smart Materials

صادر کردن دارایی برای V-Ray و راه اندازی مواد در 3Ds Max Exporting Assets for V-Ray and Material Setup in 3Ds Max

  • صادرات ماسک از Substance Painter Exporting Masks from Substance Painter

  • تنظیم مواد استاندارد V-Ray Setting up Standard V-Ray Material

  • با استفاده از ماسک های صادراتی و مواد مخلوط V-Ray Using Exported Masks and V-Ray Blend Materials

رندر داخلی با V-Ray 3.6 Interior Rendering with V-Ray 3.6

  • راه اندازی HDRI Setting up an HDRI

  • اضافه کردن چراغ ها به صحنه ما Adding Lights to Our Scene

  • راه اندازی دوربین Setting up a Camera

  • تنظیمات رندر Render Settings

نمایش نظرات

آموزش معماری داخلی سایه زنی و ساختاری با Substance Painter و V-Ray برای 3ds Max
جزییات دوره
3h 40m
33
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
14
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Jones
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Jones Kyle Jones

کایل جونز 5 سال پیش به عنوان دانش آموز با Pluralsight شروع به آموزش 3D به امید تغییر شغل کرد. چند سالی که با اجرای نمایش های سه بعدی مبتنی بر قرارداد کار می کرد ، آژانس خلاقیت خود را به نام Pixel Wave تأسیس کرد. از آن زمان ، کایل در حال ایجاد کارهایی است که توسط شرکت هایی مانند PEPSI ، Go Pro ، هیوندای ، Netflix و بسیاری دیگر مورد استفاده قرار گرفته است. تا به امروز او همیشه در حال یادگیری و پالایش کار خود است تا هنرمند بهتری نسبت به روز قبل باشد.