آموزش به حداکثر رساندن دستگاه Wacom خود برای Mudbox

Maximizing Your Wacom Device for Mudbox

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: اگر مدتی از Mudbox استفاده کرده اید، احتمال زیادی وجود دارد که تبلت Wacom یا نمایشگر قلمی یک قطعه سخت افزاری مهم در کار روزانه شما باشد. اگر مدتی از Mudbox استفاده کرده اید، احتمال زیادی وجود دارد که تبلت Wacom یا نمایش قلم یک قطعه سخت افزاری مهم در کار روزانه شماست. هدف از این آموزش کمک به شما خواهد بود تا ویژگی های سخت افزار خود را، چه Cintiq، چه Intuos، و چه Bamboo، به روشی که مخصوص Mudbox است به حداکثر برسانید. چه قلم گریپ، چه کلیدهای اکسپرس، نوار لمسی یا منوی شعاعی، هر کدام یک ویژگی قدرتمند است که در صورت استفاده صحیح، عملکرد محصول Wacom شما را گسترش می دهد به طوری که بسیار بیشتر از یک سطح ساده برای مجسمه سازی یا نقاشی است. ما یاد می‌گیریم که چگونه هر یک از این ویژگی‌ها را برای Mudbox تنظیم کنیم و سپس با یادگیری نحوه پشتیبان‌گیری و بازیابی ویژگی‌های تبلت سفارشی‌شده، این دوره را به پایان می‌رسانیم. پس از گذراندن این دوره، می توانید قدرت نمایشگر یا تبلت قلم Wacom خود را هنگام کار در Mudbox به طور کامل مهار کنید.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

به حداکثر رساندن دستگاه Wacom خود برای Mudbox Maximizing Your Wacom Device for Mudbox

  • اصلاح ویژگی های قلم گریپ Modifying the Grip Pen Properties

  • با استفاده از نوار لمسی یا حلقه لمسی Using the Touch Strip or Touch Ring

  • سفارشی کردن کلیدهای سریع خود Customizing Your Expresskeys

  • ایجاد یک منوی شعاعی سفارشی Creating a Custom Radial Menu

  • پشتیبان‌گیری از تنظیمات برگزیده رایانه لوحی Backing up Your Tablet Preferences

نمایش نظرات

آموزش به حداکثر رساندن دستگاه Wacom خود برای Mudbox
جزییات دوره
0h 48m
6
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.