آموزش C: 1 مبانی

C Essential Training: 1 The Basics

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: C تقریباً نیم قرن است که وجود دارد ، اما هنوز مانند همیشه ضروری است. این زبان قدرتمند در قلب بسیاری از زبانهای مدرن - از جمله JavaScript و Objective-C - نهفته است و یک زبان در حال ظهور برای سیستم های جاسازی شده است. این که آیا اولین قدم های خود را در زمینه برنامه نویسی با C بر می دارید یا می خواهید اصول اولیه را بررسی کنید ، این دوره می تواند به شما در آشنایی با اصول این زبان برنامه نویسی سطح متوسط کمک کند. مربی Dan Gookin آناتومی C را از انواع داده ها و متغیرها گرفته تا توابع ساده کالبدشکافی می کند. به علاوه ، او نشان می دهد که چگونه این عناصر اساسی در ساختارهای کنترل مانند حلقه ها قرار می گیرند - جایی که منطق واقعی کد شما بازی می کند.
موضوعات شامل:
  • کار با چرخه توسعه C
  • نوشتن یک برنامه ساده
  • افزودن نظرات به کد برای وضوح
  • انواع داده زبان C
  • اعلام متغیرها
  • مشخص کردن کاراکترها و رشته ها
  • کار با اپراتورهای ریاضی
  • ایجاد حلقه for
  • نمونه سازی اولیه یک تابع
  • ایجاد توابع بازگشتی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • آموزش ضروری C خود را شروع کنید Start your C essential training

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • دریافت و پیکربندی IDE Obtaining and configuring the IDE

1. اصول C 1. The Fundamentals of C

  • وارد شدن به زبان C Getting into the C language

  • کار چرخه توسعه C Working the C development cycle

  • نوشتن یک برنامه ساده Writing a simple program

  • چالش: کد خود را بنویسید Challenge: Write your own code

  • راه حل: کد خود را بنویسید Solution: Write your own code

  • بررسی ساختار کد Reviewing code structure

  • کاوش پیش پردازنده Exploring the preprocessor

  • درک پرونده ها و کتابخانه های هدر Understanding header files and libraries

  • اضافه کردن نظرات Adding comments

  • چالش: کد نظر Challenge: Comment code

  • راه حل: کد کامنت Solution: Comment code

2. متغیرها و عملگرها 2. Variables and Operators

  • درک انواع داده های زبان C Understanding C language data types

  • با استفاده از ثابت ها Using constants

  • اعلام متغیرها Declaring variables

  • کار با متغیرها Working with variables

  • چالش: متغیرها و ثابت ها را ایجاد کنید Challenge: Make variables and constants

  • راه حل: متغیرها و ثابت ها را ایجاد کنید Solution: Make variables and constants

  • درک دامنه متغیر Understanding variable scope

  • ایجاد متغیرهای جدید Making new variables

  • استفاده از typedef با سازه ها Using typedef with structures

  • مشخص کردن کاراکترها و رشته ها Specifying characters and strings

  • مشخص کردن اعداد صحیح و اعداد واقعی Specifying integers and real numbers

  • تایپ کردن متغیر Typecasting a variable

  • کار با اپراتورهای ریاضی Working with math operators

  • قرار دادن اپراتورهای ریاضی به کار Putting math operators to work

  • چالش: برخی از ریاضیات را انجام دهید Challenge: Do some math

  • راه حل: ریاضی را انجام دهید Solution: Do some math

  • با استفاده از اپراتورهای واگذاری Using assignment operators

  • اطاعت از نظم تقدم Obeying the order of precedence

  • چالش: سفارش را صحیح بگیرید Challenge: Get the order correct

  • راه حل: سفارش را صحیح بگیرید Solution: Get the order correct

  • کار با اپراتورهای رابطه ای Working with relational operators

  • با استفاده از عملگرهای منطقی Using logical operators

  • درک اپراتورهای بیتی Understanding bitwise operators

  • تغییر بیت Shifting bits

  • بررسی اپراتورهای unary Exploring unary operators

3. تصمیم گیری و حلقه 3. Decisions and Loops

  • تصمیم گیری Making a decision

  • بررسی امکانات Exploring the possibilities

  • چالش: یک مورد را انتخاب کنید Challenge: Select an item

  • راه حل: یک مورد را انتخاب کنید Solution: Select an item

  • با استفاده از اپراتور سه گانه Using the ternary operator

  • کار با ساختار سوئیچ مورد Working with the switch-case structure

  • ایجاد حلقه Creating a for loop

  • حلقه مدتی را تنظیم کنید Setting up a while loop

  • چالش: متن را تکرار کنید Challenge: Repeat some text

  • راه حل: چند متن را تکرار کنید Solution: Repeat some text

  • حلقه های تودرتو Nesting loops

  • شکستن از یک حلقه Breaking out of a loop

  • جلوگیری از کلمه کلیدی goto Avoiding the goto keyword

4. توابع 4. Functions

  • درک توابع Understanding functions

  • نمونه سازی یک تابع Prototyping a function

  • چالش: نوشتن یک عملکرد Challenge: Writing a function

  • راه حل: نوشتن یک تابع Solution: Writing a function

  • مقدار را از یک عملکرد باز می گرداند Returning a value from a function

  • چالش: بازگرداندن یک مقدار Challenge: Returning a value

  • راه حل: بازگرداندن یک مقدار Solution: Returning a value

  • انتقال آرگومان به یک عملکرد Passing arguments to a function

  • چالش: عبور از مقادیر Challenge: Passing values

  • راه حل: عبور از مقادیر Solution: Passing values

  • حفظ مقادیر در یک عملکرد Retaining values in a function

  • ایجاد توابع بازگشتی Creating recursive functions

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش C: 1 مبانی
جزییات دوره
2h 31m
65
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
110,796
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Dan Gookin
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dan Gookin Dan Gookin

سازنده، معلم و نويسنده فناوري با 20+ سال تجربه Dan Gookin نویسنده بیش از 120 عنوان است. او بیش از 20 سال در مورد تکنولوژی در مورد تکنولوژی نوشته است.

دن ترکیبی از عشق خود را به نوشتن با شگفتی Gizmo خود را برای ایجاد کتاب هایی که آموزنده، سرگرم کننده و نه خسته کننده است. از آنجا که 120 عنوان خود را 12 میلیون نسخه در چاپ که به بیش از 30 زبان ترجمه شده است، دان می تواند تایید کند که روش خود را برای ساخت تامس کامپیوتر به نظر می رسد کار می کند.

شاید معروف ترین عنوان او اصلی است DOS برای dummies ، که در سال 1991 منتشر شد، منتشر شد. این کتاب به عنوان سریع ترین فروش کامپیوتر در جهان تبدیل شد، در یک زمان، در حال حرکت نسخه های بیشتر در هر هفته از Bestseller جدید نیویورک تایمز (هر چند به عنوان مرجع، آن را نمی توان آن را ذکر نشده است لیست Bestseller NYT). از این کتاب، کل خط را برای dummies کتاب ها، که پدیده های انتشاراتی را برای این روز باقی می گذارد، ایجاد کرد.

محبوب ترین عناوین Dan شامل رایانه های شخصی برای dummies، کلمه برای dummies لپ تاپ ها برای dummies ، و droid x برای dummies . او همچنین وب سایت گسترده و مفید را حفظ می کند، www.wambooli.com

Dan دارای مدرک است در ارتباطات/هنرهای تجسمی از دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو. در حال حاضر، او در شمال غربی اقیانوس آرام زندگی می کند، جایی که او لذت بردن از وقت خود را با پسران خود را بازی های ویدئویی در داخل در حالی که آنها تماشای جنگل های ملایم آیداهو.