به تکسچرینگ غیرمخرب در Blender vol 1 خوش آمدید و در این دوره به بافت هد می پردازیم. ما با نقشه برداری UV از صلبیه چشم شروع می کنیم و سپس به بافت رویه ای می رویم. با بافت رویهای، ما نیازی به نگاشت uv نداریم، اما به هر حال این کار را انجام میدهیم زیرا به ما کنترل بیشتری بر بافتهایمان میدهد. سپس قبل از اینکه بتوانیم به بافت موهای شخصیت خود بپردازیم، چشم ها را تمام می کنیم، اما درون چشم را بافت می دهیم. ما از تکنیک های رنگ آمیزی راس برای مدل صورت خود از رنگ پایه تا اضافه کردن رنگ پوستی که در یک چهره واقع گرایانه یافتید استفاده خواهیم کرد. سپس جزئیات چهره را اضافه می کنیم تا بتوانیم به مدل خود جان ببخشیم. شما همچنین یاد می گیرید که چگونه جزئیات خاص و ناهمواری را به مدل های خود اضافه کنید قبل از اینکه بتوانیم وارد رندر شویم. قبل از انجام رندر نهایی، همه آنچه را که باید در مورد نورپردازی بدانید به شما آموزش خواهیم داد.
در پایان این دوره میتوانید چشمها، موها و صورت را به درستی بافت دهید، چه برای شخصیتهای کارتونی یا واقعی. میتوانید بفهمید که چگونه تکنیکهای بافتسازی غیرمخرب قدرتمندتر از استفاده از بافتهایی هستند که در جایی از اینترنت پیدا کردهاید. اگر می خواهید یک هنرمند سه بعدی باشید، چه برای خنده دار بودن و چه برای حرفه ای بودن، این دوره به شما پایه خوبی می دهد.
نمایش نظرات