به قسمت اول راهنمای مبتدیان مطلق برای پیکسل و انیمیشن سنتی خوش آمدید! در این قسمت اول از مجموعه انیمیشن من، ما قصد داریم از سطح بسیار مبتدی انیمیشن شروع کنیم، انیمیشن نقطه ها. در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که نقاط را در حرکات مختلف متحرک کنید، از ایجاد یک نقطه سرگردان که در اطراف صفحه حرکت می کند تا یک نقطه با حرکات پیشرفته مانند پرش و پرش و اینکه چگونه این اصول برای انیمیشن های پیکسلی و سنتی اعمال می شود. در هر درس یک تمرین واضح وجود دارد که میتوانید آن را دنبال کنید و سپس خودتان تکرار کنید تا مهارت را به همان روشی که ورزشکاران برای تکمیل تکنیک خود در ورزش خود تمرین میکنند، توسعه دهید.
این کلاس از Aseprite به عنوان برنامه انیمیشن خود استفاده می کند، یک برنامه بسیار مقرون به صرفه و کاربر پسند است و یک نسخه آزمایشی از برنامه را با محدودیت ارائه می دهد. اگر از پریدن به یک برنامه جدید می ترسید، پس از کلاس Irving Brews "The Beginners Guide to Aseprite" دوری نکنید تا تمام نکات و نکات این برنامه فوق العاده را بیاموزید. برای رفتن به "راهنمای مبتدیان به Aseprite"
روی پیوند زیر کلیک کنیدhttps://skl.sh/2QRml29
هر درس پروژه یا تمرین خاص خود را دارد که شما آن را دنبال میکنید و سپس به تنهایی برای توسعه مهارت تکرار میکنید. این تکرارها به عنوان یک "تمرین" برای مهارت های انیمیشن شما در نظر گرفته می شوند و به شما کمک می کنند تا مهارت های اساسی مورد نیاز برای انیمیشن های پیشرفته تر را توسعه دهید. آثار خود را برای بازخورد اینجا ارسال کنید! من سعی می کنم در اسرع وقت پاسخ دهم!
نمایش نظرات