نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در طول این درس ها ما به سرعت و به طور م effectثر اثر سحابی چشمگیر ایجاد خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3dsMax 2012، FumeFX 3.0، NUKE 7.0. در طول این درس ها ما به سرعت و به طور مثر اثر سحابی چشمگیر را ایجاد خواهیم کرد. ما با FumeFX کار خواهیم کرد و یاد خواهیم گرفت که در یک اثر خوب به دنبال چه چیزی بگردیم. ما همچنین برخی از تکنیک های ساده را با استفاده از یک شبیه سازی واحد و لایه های جالب بررسی خواهیم کرد تا پاس های لازم برای ایجاد یک ترکیب زیبا را بدست آوریم. در پایان این آموزش شما یک اثر خیره کننده و همچنین تکنیک های آموخته شده ایجاد خواهید کرد که می تواند برای تعدادی از پروژه ها استفاده شود. نرم افزار مورد نیاز: 3dsMax 2012 ، FumeFX 3.0 ، NUKE 7.0.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد اثر سحابی با استفاده از FumeFX در 3ds Max
Creating a Nebula Effect Using FumeFX in 3ds Max
-
ایجاد مفهوم ما
Establishing Our Concept
-
راه اندازی Animatic ما
Setting up Our Animatic
-
ایجاد یک انتشار دهنده ذرات
Creating a Particle Emitter
-
استفاده از ذرات برای ایجاد دود
Using Particles to Create Smoke
-
متحرک کردن بخار ما
Animating Our Fume
-
پرداخت بخار ما
Polishing Our Fume
-
بخارات ما را وارد انیمیشن کنید
Bringing Our Fume into the Animatic
-
شبیه سازی نهایی ما را شروع کنید
Kicking Off Our Final Simulation
-
روشنایی و سایه زنی
Lighting and Shading
-
اضافه کردن چراغ های RGB
Adding in RGB Lights
-
ادامه افزودن چراغ های RGB
Continuing to Add RGB Lights
-
نهایی کردن روشنایی ما
Finalizing Our Lighting
-
ارائه لایه های ما
Rendering Our Layers
-
تنظیم Render Passes
Setting up Our Render Passes
-
نهایی کردن رندر ما
Finalizing Our Render
-
ادغام لایه های ما
Merging Our Layers
-
بررسی ترکیب نهایی ما
Reviewing Our Final Composition
نمایش نظرات